1. Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de vrouwen:
1. Hebben jullie dit wel eens gedaan?
2. Hoe reageerde hij?
3. Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
Kortom: vertel je ervaringen
Kijk, dat bedoel ik. Dat moeten we natuurlijk niet hebben hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Roquefort het volgende:
Ik moet vaak erg nodig plassen 's ochtends. Niet handig.![]()
Same herequote:
Ik heb dat ook wel maar niet als ik een erectie heb..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Roquefort het volgende:
Ik kan idd niet plassen met een erectie, dan moet ie toch een beetje slap worden..een half harde kan wel...maarja.als je gepijpt wordt is ie niet half hard natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Dat moeten we natuurlijk niet hebben he![]()
Maar sommige mannen beweren weer dat je met een stijve bijna onmogelijk kán plassen.
Of vind je het dan nog steeds vervelend voelen?
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Idd, zodra je broek omlaag is denk je dat je het sein krijgt dat je mag pissenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Roquefort het volgende:
-Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
okquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef MouseOver het volgende:
Het vervelende is dat als je halverwege een droom zit die ineens een hele vreemde wending kan krijgen.. dat droomt over een ruzie met een vrouwelijke collega oid en ze je ineens in je droomt begint te pijpen.
Als je dan CINDY!!! JAA!! roept kan Sandra dat minder prettig vinden.
Dat is ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Maar sommige mannen beweren weer dat je met een stijve bijna onmogelijk kán plassen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef MouseOver het volgende:
Dat kan ook niet. Dat zou betekenen dat je zou kunnen urineren in plaats van klaarkomen bij het seksen. Dat lijkt me voor een vrouw toch een onaangename verrassing.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Dat lijkt niet geweldig, dat is geweldig, althans bij ons toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef Tique het volgende:
Ik kan wel pissen met een stijve hoor
Het lijkt mij trouwens geweldig om een keer wakkergepijpt te worden
Ik meen me toch herinneren dat ik het een paar jaar terug eens heb geprobeerd en dat het min of meer lukte. Waarna ik de wc kon poetsen, want mikken valt nogal tegen dan. Maar dan zal het wel zo'n semi-boner zijn geweest, zoveel details herinner ik me niet meer.quote:
-jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de mannen:
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Doorspoelbeurt in de ochtendquote:
Wordt jij graag gelikt terwijl je een stampvolle blaas hebt dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Neee neeeeeeeeeeeeeee ik lig ook altijd op m'n buykquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:49 schreef tass het volgende:
Het lijkt mij het leukste als m'n vriend nog echt slaapt. Maar dan ligt ie nog op zijn buik...:?
En als ie al wakker is, dan is het geen wakker pijpen meer vind ik. Dan is het gewoon ochtendsex :-D
Zoals ik laatst al ergens zei, tijdens een (stevige) erectie kan er niet geplast worden omdat de blaas dan wordt afgesloten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
wakkerneukenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:40 schreef FantaLemon het volgende:
Man
ja
ja
nee
Aanrader: sommige vrouwen kunnen het zeker waarderen om gewekt te worden met een snikkel in zich!
Eens proberenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:40 schreef FantaLemon het volgende:
Man
ja
ja
nee
Aanrader: sommige vrouwen kunnen het zeker waarderen om gewekt te worden met een snikkel in zich!
Hans Teeuwen:quote:- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?
Wakkerswaffelen!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:40 schreef FantaLemon het volgende:
Man
ja
ja
nee
Hans Teeuwenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:43 schreef Irakeez het volgende:
[..]
Hans Teeuwen:
" Porbeer maar met een stijve te pissen"![]()
al moet ik nodig pissen.. eenmal als ie in dr bek zit en stijf word, kan ik nie pissen
- Jaquote:Voor de mannen:
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?
- Jaquote:Voor de mannen:
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?
Kom het eens voor doen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[i]Stel je voor, het is 's ochtends vroeg, je zweeft heerlijk weg in dat zachte, zoete moment tussen slapen en ontwaken. Je dromen worder sterker en intenser, zo'n droom die zo echt is dat je niet zeker meer weet of het een droom is. Je lichaam voelt aan alsof je weg kan vliegen, de eerste stralen van de zon vallen over je gezicht en deze ene keer is bij het wakker worden dat heerlijke gevoel niet aan het verdwijen, sterker nog, het word beter terwijl je je langzaam beseft dat het geen droom is, maar een harstochtig geile vrouw die niet langer kon wachten tot jij eindelijk wakker word.
eenschquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Same here![]()
[..]
Ik heb dat ook wel maar niet als ik een erectie heb..
[..]
Ik kan idd niet plassen met een erectie, dan moet ie toch een beetje slap worden..een half harde kan wel...maarja.als je gepijpt wordt is ie niet half hard natuurlijk![]()
bullshit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:42 schreef euh.. het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al ergens zei, tijdens een (stevige) erectie kan er niet geplast worden omdat de blaas dan wordt afgesloten.
Het enige wat op zo'n moment naar buiten kan komen is een witte klodder met plakkerig spul.
Ja!quote:- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
Zeeker Heerlickquote:
eerst maar eens een vriendin zoeken danquote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef MouseOver het volgende:
Het vervelende is dat als je halverwege een droom zit die ineens een hele vreemde wending kan krijgen.. dat droomt over een ruzie met een vrouwelijke collega oid en ze je ineens in je droomt begint te pijpen.
ja , vind ie altijd leuk , en ik rol m gewoon op zn rugquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
Stel je voor, het is 's ochtends vroeg, je zweeft heerlijk weg in dat zachte, zoete moment tussen slapen en ontwaken. Je dromen worder sterker en intenser, zo'n droom die zo echt is dat je niet zeker meer weet of het een droom is. Je lichaam voelt aan alsof je weg kan vliegen, de eerste stralen van de zon vallen over je gezicht en deze ene keer is bij het wakker worden dat heerlijke gevoel niet aan het verdwijen, sterker nog, het word beter terwijl je je langzaam beseft dat het geen droom is, maar een harstochtig geile vrouw die niet langer kon wachten tot jij eindelijk wakker word.
Voor de mannen:
- Was het lekker?
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
Kortom: vertel je ervaringen
Hahahaha... het is ONMOGELIJK... je kunt wel gaan zitten, maar dan zit je meestal zo met je pik te klooien om hem in de pot gericht te houden dat het niet leuk meer is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
gaatie weer hoor, het is wakkerananassen!quote:
En dan raakt ie altijd de binnenkant van de pleepot. Gadverdamme!quote:Op maandag 25 juli 2005 02:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hahahaha... het is ONMOGELIJK... je kunt wel gaan zitten, maar dan zit je meestal zo met je pik te klooien om hem in de pot gericht te houden dat het niet leuk meer is.
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:20 schreef Kevanovitch het volgende:
Wakker pijpen is zeer ok. En natuurlijk de schijn de op houden dat je nog slaap als je al wakker bent![]()
Dat, mevrouw, is gemeen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik stop dan altijd expres , word ie vanzelf "echt" wakker
![]()
dat, meneer , weet ik , tis psies t goede moment ook om bepaalde dingen te regelenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat, meneer , weet ik , tis psies t goede moment ook om bepaalde dingen te regelen![]()
krijg altijd alles dan![]()
wel geprobeerd, niet geluktquote:Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef stame het volgende:
En wakkerbeffen? Of lukt dat niet? Iemand ervaring?
ze werd wakker voordat ik wilde beginnenquote:
krijg nog wel veel meer dan alleen n tag hoorquote:
waarom zou dat niet lukken?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef stame het volgende:
En wakkerbeffen? Of lukt dat niet? Iemand ervaring?
altijd proberenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef stame het volgende:
[..]
Maar het zou dus enigzins wel kunnen?
Het proberen waard?
wie zegt dat je het alleen bij je man doetquote:Op maandag 25 juli 2005 14:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
krijg nog wel veel meer dan alleen n tag hoor![]()
ow ja en klein detail , mijn man heet geen danny![]()
Een beetje moeite?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Tique het volgende:
[..]
bullshit.
Ik kan pissen met een stevige erectie.
het buisje naar je blaas wordt idd afgesloten, maar als je een beetje moeite doet kan je wel pissen hoor.
IKquote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
wie zegt dat je het alleen bij je man doet
Ik ben blij dat je het lekker vondquote:Op zondag 24 juli 2005 14:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Man: 1x meegemaakt, heeeeeeeerlijke manier om wakker te worden
Dat heeft er totaal niets mee te maken, je kunt gewoon niet in de pot pissen als je harde paal met z'n kop omhoog staat, het is technisch misschien mogelijk als je een hele rare houding aanneemt en dan je stijve lul min of meer naar beneden drukt, dan moet je nog het geluk hebben dat je maar heel weinig zeik hebt, en dat is ook al bijna nooit het geval s'morgens vroeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:25 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Dat zou betekenen dat je zou kunnen urineren in plaats van klaarkomen bij het seksen. Dat lijkt me voor een vrouw toch een onaangename verrassing.![]()
Volgeplast
Biologisch is het ook zo, betreffende user kan lullen als brugman. Uiteindelijk zeikt hij NIET met een stijve knoert.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Half-stijf wel, volledig stijf niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:09 schreef Averon het volgende:
Succes daarmee.
En inderdaad als je echt wil kan je plassen met een stijve. Maar wil je dat als er een mooie vrouw bezig is een ander soort vocht te winnen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef FuifDuif het volgende:
Een vrouw die zich niet in kan houden totdat haar man wakker is, is een sloerie en verdient hoe dan ook slaag.
daar doe ik t iig voorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef FuifDuif het volgende:
Een vrouw die zich niet in kan houden totdat haar man wakker is, is een sloerie en verdient hoe dan ook slaag.
Kinderen mogen niet eens seks hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Omdat ik zo ver ontwikkeld ben, bedoel je, ik seks nogal kinderlijk vind?
Scheer je baard eens, en spoel de Koran door de wc.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef FuifDuif het volgende:
Dat bedoel ik dus dat is nou echt lekker, gewoon in je diepe slaap lekker gepijpt worden, dat is zo lekker, je slaapt en dan in 1 keer wordt je langzaam er van bewust dat je lekker wordt gepijpt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:26 schreef Averon het volgende:
Probeer de variatie 's nachts pijpen, zorg er op een of andere manier voor dat je 's nachts wakker word en ga dan je gang.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef DreamyGirl het volgende:
Wakker pijpen wil ik binnenkort graag een keer proberen bij mijn vriend (hopelijk leest ie dit nu niet anders is de verassing eraf), het vervelende is vaak alleen dat hij eerder wakker is als ik
![]()
Wat voor last heb jij er nou van dat iemand dat bij haar vriend doet?quote:
Probeert gewoon interessant te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat voor last heb jij er nou van dat iemand dat bij haar vriend doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |