het is het gemiddelde cijfer van de bezoekersquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
IMDB zijn ook maar een stelletje onwetenden. Zij weten niets van films af.
IMDB
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef Thomper het volgende:
Nee.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef mordradead het volgende:
Bernie kijkt daar
quote:
Charly and the Chocolate Factoryquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:41 schreef mordradead het volgende:naar welke film zal ik gaan als ik naar de biosga
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
nee, ik ga naar hitchhikers
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
dat is een kutfilm
Die is allang uit op DVDquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Tomasso het volgende:
The Girl Next Door. Of draait die niet meer
Beetje respect bernie, je zegt dan: "charmante dame"quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is allang uit op DVD
Lekker wijf speelt daarin![]()
Mag jij die al zien danquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is allang uit op DVD
Lekker wijf speelt daarin![]()
Rayman is jarigquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag jij die al zien dan
Nog gefeliciteerd btw![]()
Heb je al nieuws submit gedaan bij games.fok.nl?quote:
Boeiend...quote:
Nee, moet dat danquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je al nieuws submit gedaan bij games.fok.nl?
quote:
quote:Rayman was born in 1994 from the sketches of Michel Ancel - a young graphic designer whom no-one had then heard of, with a passion for Russian, Chinese and Celtic fairy tales. Ubi Soft decided to give the character a chance by developing his first adventure, throwing everything they'd got into the project. Thus began the Rayman adventure!
En dat terwijl ik zo'n belangrijke user ben voor Fok en voor GAMquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
toen raymannl een jaar in de slowchat zat had ik het ook op games.fok gepost... het kwam er alleen niet op
Weet ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er schijnt ook een Duitse RaymanNL te zijn.
http://www.rayman-fanpage.de/
![]()
DIE MOPET IK HEBBEN!quote:Rayman 10th Anniversary
3 Title Pack - (Rayman 2 - Rayman Arena - Rayman 3 )
Platform: Nintendo - GameCube
Release: 08.09.2005
Erscheinungsdatum Deutschland: 8. September 2005
Daar ben ik ook lid vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
OMFG!
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/frm/f/9991033023
Te triest,![]()
Mario is in september jarig.. wordt ie 20 jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vraag me af op welke dag Mario jarig is.
Maar dat word niet zo'n groot feest als het nu is voor Rayman :[wquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mario is in september jarig.. wordt ie 20 jaar.
Right.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat word niet zo'n groot feest als het nu is voor Rayman :[w![]()
Hoiquote:
BIj de NGC versie Rayman2, 3 en Arenaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef mordradead het volgende:
welke games staan er op dat raymankutspel?
Komt tie natuurlijk niet uit, daar kwam alleen dat zuigende Rayman DS (quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
en voor de ds
5 euro bij de intertoysquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:13 schreef mordradead het volgende:
nou en, ik wil rayman1 hebben
Ja hehquote:
Moet je Rayman advance kopen, dat is Rayman éénquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef mordradead het volgende:
ik heb hem wel voor de pc maar ik wil hem voor ds
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef mordradead het volgende:
nee, ik wil geen advance spellen meer
Ohwjah! Die van 2.99 bij de kruidvat! Die heb ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef mordradead het volgende:
nou, ik vind die kartonnen hoesjes maar kut
ooit wilde ik nog 100 extra levels ofzo kopen maar dat heb ik nooit gedaan
Niet bij de releasequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef mordradead het volgende:
rayman 1 was gewoon een cool spel, 10 gulden ofzo was die
in 1995 waren de spellen nog niet 100 bij de release, dat kwam toch pas laterquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:21 schreef mordradead het volgende:
nee, natuurlijk niet op de release... ik ga geen 100 piek uitgeven voor een pc spel
Knaakquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef mordradead het volgende:
helemaal niet, hij was gewoon realistisch... met die euro is alles verrekte duur geworden
Een Fristini appel ijsje van ¤0.30quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:27 schreef mordradead het volgende:
2,50 voor een ijsje is ook niet mis.. indertijd kon je daar wel 5 raketten voor kopen
Ja, en ik had altidj zo veel tussen uren, en dat kostte me zoveel geld aan automatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:29 schreef mordradead het volgende:
ik moet toch zeggen dat raketten roeleerden... op m'n oude school kon je vroeger ook waterijsjes voor 50cent kopen, dat was gewoon geniaal.... ook nog soep en saucijnzenbroodjes enzo, op m'n huidige school alleen van die automaten
BIj ons welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef mordradead het volgende:
de automaten bij ons op school worden geregeld door andere bedrijven.... school krijgt dus niks van het geld
in een tussenuur fiets ik even naar de konmar (3 minuten fietsen ozfo) dat scheelt euro's, geen centenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik haalde in de tussen uren altijd slaatjes en blikjes energy drink, een enkele keer een zak chips![]()
Wij hadden nieuwe automaten, daar werkten de C1000 karretjes muntjes -waar ik er vet veel van had en die tellen voor één euro- niet meer inquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:35 schreef mordradead het volgende:
dat gaan ze bij ons checken... ik heb nog euro2000 munten die ik er in ga gooien
Dat is de C1000quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
in een tussenuur fiets ik even naar de konmar (3 minuten fietsen ozfo) dat scheelt euro's, geen centen
Ik wel bij de eerste keerquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
Jij hebt zeker vette cheats gebruikt!
Welke zinquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef mordradead het volgende:
nee, die gebruikte ik alleen bij gta1 natuurlijk... en bernie, van jou zin snap ik niks
quote:Wij hadden nieuwe automaten, daar werkten de C1000 karretjes muntjes -waar ik er vet veel van had en die tellen voor één euro- niet meer in
Je kunt van die muntjes kopen voor in een boodschappen karretje, anderhalf jaar geleden, moest ik die gratis weggeven bij een actie, op het laatst had ik er nog vet veel over. In de meeste snoep automaten werken die muntjes ook als een euro, maar wij hadden op school net een nieuwe automaat waar die muntjes niet in werktenquote:
Ik denk dat, ook al zijn er maar 3 verschillende posters op deze pagina, deze pagina toch 80% kwalitijd bevat!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef mordradead het volgende:
ik moet zeggen... ondanks dat deze nog niet helemaal vol is.... dat deze pagina kwaliteit bevat
Op mij na dan hehquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
nee, zeker wel meer... ik denk dat het komt omdat de baggerposters niet aanwezig zijn op deze pagina
Ik open de nieuwe! De TT zie je nog welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef mordradead het volgende:
op jou en rockstah na bevat deze pagina kwaliteitsposters..... wie opent het nieuwe topic en wat word de topictitel
Dichtquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef mordradead het volgende:
oke, mijn meest geniale topictitel was: "no roy, no joy" geniaal al zeg ik het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |