of wat dacht je van (de film van) Ome Willemquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
Ik vind Willem dus niet zo leuk (moet dan de hele tijd aan Willempie denken van Andre van Duin)
Wilde de mijne ook niet terwijl ik Taco voordat ik hem leerde kennen al heel leuk vondquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef Ireth het volgende:
Maar hublief wil niet vernoemen qua roepnaam...![]()
Penny kan ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef bixister het volgende:
Mark & Frank zijn wat minder gewaagd.
Goed, 6 dagen over tijd, maar toch gekomen:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:43 schreef Its_Muppet het volgende:
Is idd ook mooi. Dat probleem van de uitspraak hadden wij ook. Kééva. Wat wel typisch is, dat alleen de oudere mensen die uitspraak fout maakte.
Als het meezit kan ik a.s. zondag de naam van mijn op het punt staande zich bekend te maken zoon vertellen![]()
Nee, nog niets samen... Ik schrijf wel steeds namen op die ik leuk/mooi vind, maar er is nog niets waar we samen van vinden dat het wat is. Er is 1 meisjesnaam die wel een kansje maakt, maar dat is ook zo weinig. Voor een jongen scoorde Thom/Thomas erg hoog, maar een vriendin van ons is vorig jaar haar tweeling verloren en een van de kindjes heette Tommie....Die naam is daardoor geen kanshebber meer voor ons.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef Igraine het volgende:
Hebben jullie al wel wat namen in gedachten Saffier?
Ik ken een Keesje, is een ouderwetsche, maar wel normale naam. Net als Dirkje bijv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:43 schreef snoopy het volgende:
Las ik net in de krant: Keesje voor een meisje![]()
sorry daarvoor, dan heb ik je berichtje waar ik op gereageerd heb verkeerd geinterpreteerd. Het "of krijg jij later alleen maar meisjes" bedoelde jij vriendelijker dan ik dacht dat je bedoelde.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:45 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, nog niets samen... Ik schrijf wel steeds namen op die ik leuk/mooi vind, maar er is nog niets waar we samen van vinden dat het wat is. Er is 1 meisjesnaam die wel een kansje maakt, maar dat is ook zo weinig. Voor een jongen scoorde Thom/Thomas erg hoog, maar een vriendin van ons is vorig jaar haar tweeling verloren en een van de kindjes heette Tommie....Die naam is daardoor geen kanshebber meer voor ons.
Verder zitten we met een paar 'eisen' voor de namen, er zijn een aantal letters waarmee we persé niet willen beginnen en ipv dat dat het makkelijker maakt, lijkt dat het alleen maar moeilijker te maken.
Kortom, één meisjesnaam voor een kleine kans en geen jongensnamen... pffff
Weet er iemand misschien nog onbekende namensites?
@ Daniman, ik had niet door dat het enkel over meisjesnamen ging, maar moet je dan meteen zo heftig reageren? Dat snap ik niet hoor en is volgens mij ook nergens voor nodig. Ik was gewoon oprecht benieuwd of je alleen over meisjesnamen had nagedacht.
Uhm... Wilyan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:40 schreef E.T. het volgende:
sja, mochten wij ooit nog een tweede krijgen dan wil ik graag m'n schoonouders vernoemen in de tweede naam (saskia heeft d'r tweede naam naar mijn vader). Voor een meisje is het niet zo moeilijk kan alleen maar niks verzinnen met Wim
Guillaume, Guillem, Guillermo, Wilhelm, Williamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Jonnetje het volgende:
Uhm... Wilyan?![]()
Maaruh...Wim Willem Wilmar/Wilmer Wiljan/Wilyan Wilco/Wilko
Meer met een IE-klankWieger Wibe/Wiebe/Wybe WibrenWiebren/Wybren Wibo Wico Wietse/Wietze
Uhm, anders nogWijnand
ofzo?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef La_Guiri het volgende:
Mijn nicht is net bevallen van een dochter met de naam: Mex Imber![]()
Was de 'a' stukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef La_Guiri het volgende:
Mijn nicht is net bevallen van een dochter met de naam: Mex Imber![]()
quote:
lijkt mij de normale uitspraak voor die naam hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:52 schreef Ticootje het volgende:
mijn nichtje heet genevieve...ofzo je spreekt het uit als ju-nu-vje-vuh.....hmmmz apart he??
Hehe, de hond van haar schoonmoeder heet Amber dus dat kon niet meer... Ja, tis wat.quote:
Ze draagt gesponsorde kleertjes en slaapt in een gesponsord wiegje in een gesponsorde babykamer begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef La_Guiri het volgende:
Alleen moet ik zeggen dat nu ik haar gezien heb de naam Mex inderdaad al went.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |