Alle drie of een van de drie (of twee van de drie) wat bij jou een IEKS oproept?quote:
Tom/Thomas vind ik een mooie jongensnaam, Adri ook wel ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Saffier het volgende:
Daniman heb je ook al jongensnamen die je mooi vind, of krijg je 'gewoon' alleen meisjes?
alledrie, sorry.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef daniman het volgende:
Alle drie of een van de drie (of twee van de drie) wat bij jou een IEKS oproept?
Chantal vind ik ook vreselijk....quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/734128/5/50#29736852]woensdag 17 augustus 2005 ...
Op mijnlijst staat bijv. Rik en Chantal (sorry voor de mensen hier die zo heten) .
Saskia vind ik wel leuk, doet me trouwens denken aan de vrouw waarvan ik zwemles heb gehad, was een leuk mevrouwtje
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef Ireth het volgende:
Mijn opa heette trouwens Leendert, en die naam wil ik bij een eventuele zoon nog gaan gebruiken, of voluit als 2e naam, of een verbastering als roepnaam.. maar hoe? Leo(neef) en Leon(broer) vallen bij voorbaat al af....
Niks tegen Joop ter Heul hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:11 schreef Vivi het volgende:
Joop Terheul..beuh.
Je zus heet Vivian? Dan wordt de doopnaam dus ook Vivianquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:16 schreef Ladylike het volgende:
mijn zus wordt meter van mn kindje, daar wil ik een doopnaam van afleiden, maar ik heb geen idee hoe je Vivian in een leuke doopnaam moet verwerken![]()
Mijn opa heet laurentius, roepnaam laurens. Als wij de naam hadden willen nemen hadden we er Rens van gemaakt. Is trouwens zowel een jongens als meisjesnaam.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:24 schreef Ladylike het volgende:
moeilijk he?
van de naam van mn vriend zn broer hebben we wel al doopnamen verzonnen (laurence) laurentine en laurenzo
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je zus heet Vivian? Dan wordt de doopnaam dus ook Vivian
Is ook de meest gangbare optie. Je kind naar iemand vernoemen met een naam die niet de zijne/hare is, is nogal vreemd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Randa_v het volgende:
Zou ik ook doen.
Wat dat betreft ben ik blij dat we geen officiële doopnamen gaan aanhouden.Is toch lastiger.
C'est moiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:28 schreef Ladylike het volgende:
nee doopnamen van mijn zus zijn maria (naar oma) en gustaf (opa)
vivienne
Sascha..Mischa...vind ik best leukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben niet zo van de algemeenbekende jongensnamen voor meisjes en andersom, alhoewel mijn eigen naam in Noorwegen ook een jongensnaam is: Inge hmmm...
Willemine, Wilhelmina, Wimpiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:40 schreef E.T. het volgende:
sja, mochten wij ooit nog een tweede krijgen dan wil ik graag m'n schoonouders vernoemen in de tweede naam (saskia heeft d'r tweede naam naar mijn vader). Voor een meisje is het niet zo moeilijk kan alleen maar niks verzinnen met Wim
Ik ken mensen die Willemijn als roepnaam hebben, zelfs dat kanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:20 schreef Spindizzy het volgende:
Willemijn? Voor een tweede naam kan dat best.
Saskia en Willemijn klinkt niet echt neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:22 schreef Spindizzy het volgende:
Tis misschien een "rare" combinatie met zus Saskia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |