quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef Ladylike het volgende:
mijn vriend vond randall (hij is een amerikaanse namen-gek) ook mooi trouwens,
niets staat nog vast, we hebben nog tijd genoeg
ik weet niet of dat voor het kind zo gelukkig isquote:
Randall is best een leuke naam vind ik. Randy ook wel...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef Ladylike het volgende:
mijn vriend vond randall (hij is een amerikaanse namen-gek) ook mooi trouwens,
niets staat nog vast, we hebben nog tijd genoeg
Ik zie bij de naam Mathilde echt zo'n ouwe, grijze gemene tante voor me...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:16 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Wat vinden jullie d an van de naam Mathilde voor een meisje?
Dat is een erg mooie naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:21 schreef mallemeid het volgende:
Ik vind Mathilde echt zo'n lieve naam ofzo.
Ja, dat hebben er meer. dat vind ik erg jammer. Of ze vinden hem erg stoffig, OF ze zijn er weg van ( ikzelf vind de naam erg klassy, en ben er weg van, mijn man trouwens ook.)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik zie bij de naam Mathilde echt zo'n ouwe, grijze gemene tante voor me...
Ik weet niet waarom trouwens, ik ken niemand die zo heet ofzo....
Ow dat vind ik echt vreselijk..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:16 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Wat vinden jullie d an van de naam Mathilde voor een meisje?
Wahahaha, kennen wij elkaar ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:47 schreef Troel het volgende:
ik vind bij Mathilde Eline ook wel weer erg mooi staan.
Kick? apart! Maar bedenk wel dat het in het engels "schop(pen)" betekent...quote:
Klinkt heel mooi!quote:
Kick was toch een goede voetballer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:28 schreef daniman het volgende:
[..]
Kick? apart! Maar bedenk wel dat het in het engels "schop(pen)" betekent...
[..]
Klinkt heel mooi!
Ik vind het niet zo belangrijk of de omgeving mijn gekozen naam wel of niet leuk vindt. Ik heb de naam ook niet verteld voor m'n dochter geboren was. Nou ja, aan 1 vriendin van me had ik hem wel verteld en die vond hem wel heel erg leuk... Ik kom zoveel namen tegen die ik niet leuk vind, geeft toch niks en is logisch ook. Als we allemaal dezelfde smaak hadden zou iedereen z'n dochter wel Sanne ofzo heten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:51 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
...en alhowel eigenlijk veel te kakkineus, zijn er d'r weg van, ja dat heb je soms. Jammer alleen dat weinigen die mening met ons delenis toch leuk als je omgeving je gekozen naam ook mooi vindt, toch? Niet doorslaggevend, maar wel leuk.
...
Trouwens, o.h.a vind ik jongensnamen voor meisjes niet zo. Vooral omdat er dan sprake van verwarring kan zijn, dat lijkt me dan gewoon lastig voor het kindje zelf. Renee Kris, en Robin bijv. zijn redelijk unisex, maar Pim, is gewoon echt een jongensnaam, persoonlijk vind ik dat best raar voor en meisje, of ben ik de enige?
Grappig, ik had die naam echt nog nooit eerder gehoordquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Kick was toch een goede voetballer?
Ik heb zelfs een kick in de klas gehad en ken er meerdere.
Kick Smitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Kick was toch een goede voetballer?
Ik heb zelfs een kick in de klas gehad en ken er meerdere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |