dan vind je deze combi ook wel mooi, mijn favo kindje op mijn werk heet Bram zijn zusje van 3 weken oud heet Lunaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:24 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind Yuna ook wel mooi, of Juna, en Luna.
Maar ik vind ook gewoon nederlandse namen als Piet, Gert, Willem etc ook leuk (zo heten een paar van mijn huisdieren nu). Merijn vind ik ook een hele mooie naam (voor een jongen).
Zeker!! Hele leuke combi! Al zou ik Bram zelf niet gebruiken omdat zowel mijn oom als opa al zo heten...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
dan vind je deze combi ook wel mooi, mijn favo kindje op mijn werk heet Bram zijn zusje van 3 weken oud heet Luna![]()
Ik heb zelf altijd de neiging om namen op z'n engels uit te spreken. Dus andersom gebeurt het ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:36 schreef bixister het volgende:
igraine, ik ging ook uit van de mieron-uitspraak.![]()
En daarom hebben wij de namen dus al zo goed als vast liggen, ben idd als de dood dat je smaak door hormonen helemaal verandertquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:10 schreef Lishe het volgende:
<knip>maar ik denk dat het aan mijn hormonen lag.<knip>
Jamaar, jamaar dat dacht ik ook.... Nu vond ik het hele namen gebeuren een groot drama. Erg leuk om over na te denken tot het serieus moest. Anders had ik nu een Loortje (OMG) een Juul (die zijn er wel genoeg) of een Kris (Da's nog steeds een kanshebber). En dan nog de smaak van mijn vriend erbij... Mission Impossible vond ik het. Om over de jongensnaam nog maar niet te spreken. Daar was Finn een soort van "Nou, oke dan maar, anders komen we er echt niet uit." Mijn enige andere optie is Melle, maar daar wil vriendje niet aan... Wordt vervolgd over een heule poosquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daarom hebben wij de namen dus al zo goed als vast liggen, ben idd als de dood dat je smaak door hormonen helemaal verandert
En bedankt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vind ik idd ook een hondennaam...
En wat denken jullie dan van Rino?
Weet niet meer zeker of je het nou zo spelt, maar zo spreek je het iig wel uit. Ik zie dan een circuspaardje voor me.
Is dat het zoontje van Geert Hoes?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:27 schreef CarOnline het volgende:
Kind hier in de buurt heet Tiamo
Blijf het vreemd vinden.
die voldoet niet bepaald aan jullie criteria!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:18 schreef MaLo het volgende:
Criteria die wij aan De Naam stelden:
- Hollands
- geen twijfels mogelijk over hoe de naam te spellen
- ook als volwassene nog leuk
[..]
Wat ik verder een heel leuke naam vind is Flory. Helaas komt die naam al voor binnen mijn familie, anders was dat zeker een optie geweest voor een meisje.
mee eens! (behalve Lientje dan, daar ben ik niet kapot van). Lies of Liesbeth vind ik ook erg leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef renzell het volgende:
Lena is inderdaad leuk!
Ik ben helemaal weg van de oudhollandsche ie-namen.
Zo daar zijn; Piet, Lientje, Mieke, Sien etc![]()
![]()
Ook blijf ik Madelief leuk vinden, al is het nog zo duidelijk Guus Kuijer
En tja... Jacob blijft ook erg mooi vind ik.
Ha.. en laat ik nou jacob heten...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef renzell het volgende:
Lena is inderdaad leuk!
Ik ben helemaal weg van de oudhollandsche ie-namen.
Zo daar zijn; Piet, Lientje, Mieke, Sien etc![]()
![]()
Ook blijf ik Madelief leuk vinden, al is het nog zo duidelijk Guus Kuijer
En tja... Jacob blijft ook erg mooi vind ik.
Haley is idd ook erg mooiquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:40 schreef Ladylike het volgende:
wij gaan wrs Ritchie of Haley gebruiken
Dat dacht ik nou ook gelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef bixister het volgende:
[..]
die voldoet niet bepaald aan jullie criteria!
Ritchie? Als officiële naam?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:40 schreef Ladylike het volgende:
Dat doet me dus echt denken aan Ritchie Rich enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoorde laatst de combi: Bram en Saarquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:29 schreef bixister het volgende:
de dochter van een vriendin van mij heet Saar. ook mooi vind ik.
Dan denk ik aan Lou Diamond Philips... De man die zo saai en vervelend was dat zijn vrouw hem verliet voor Melissa Etheridge...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:09 schreef Ladylike het volgende:
je moet de film La bamba eens kijken.. dan denk je bij Ritchie niet meer aan dat strondvervelende mannnetje
Hmm, zou kunnen. Maar buiten dat, zou ik Ritchie inschrijven als Richard, zodat hij later een naam heeft om op terug te vallen. Maar inderdaad, jij kiestquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:09 schreef Ladylike het volgende:
je moet de film La bamba eens kijken.. dan denk je bij Ritchie niet meer aan dat strondvervelende mannnetje
Qua spelling niet, verder welquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef bixister het volgende:
[..]
die voldoet niet bepaald aan jullie criteria!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |