Alle drie of een van de drie (of twee van de drie) wat bij jou een IEKS oproept?quote:
Tom/Thomas vind ik een mooie jongensnaam, Adri ook wel ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Saffier het volgende:
Daniman heb je ook al jongensnamen die je mooi vind, of krijg je 'gewoon' alleen meisjes?
alledrie, sorry.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef daniman het volgende:
Alle drie of een van de drie (of twee van de drie) wat bij jou een IEKS oproept?
Chantal vind ik ook vreselijk....quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/734128/5/50#29736852]woensdag 17 augustus 2005 ...
Op mijnlijst staat bijv. Rik en Chantal (sorry voor de mensen hier die zo heten) .
Saskia vind ik wel leuk, doet me trouwens denken aan de vrouw waarvan ik zwemles heb gehad, was een leuk mevrouwtje
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef Ireth het volgende:
Mijn opa heette trouwens Leendert, en die naam wil ik bij een eventuele zoon nog gaan gebruiken, of voluit als 2e naam, of een verbastering als roepnaam.. maar hoe? Leo(neef) en Leon(broer) vallen bij voorbaat al af....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |