Eetse.quote:
Die zie ik liever ergens anders inquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:06 schreef Youp het volgende:
en in het vervolg NOOIT meer ijsmeis in de TT
ijsmijs had best geile tiete zeg ik hep ze gezien op volkomenkut.comquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:06 schreef Youp het volgende:
ijsmeis is okayquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:06 schreef Youp het volgende:
kansloosquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
ijsmijs had best geile tiete zeg ik hep ze gezien op volkomenkut.com
Wie had het over auto's?quote:
nou ik wilde me ibiza gaan tunen mja ik kreeg hier niet goede tips enzoquote:
nu hebben we het al voor elkaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:13 schreef riceboy het volgende:
Dit is wel een leuke slowchat nu
messchien kom ik hier wel vaker
vroeger kwam ik wel es kijken maar ja men projecttopic werd ook niet ech gewaardeert
@vosss:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef riceboy het volgende:
[..]
nou ik wilde me ibiza gaan tunen mja ik kreeg hier niet goede tips enzo
het topic is der nog wel maar ja alle plaatjes weg he
Tuurlijk; hij komt uit R'mondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:22 schreef riceboy het volgende:
[..]jij valt best mee dnek ik in het eggie
LEETquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:30 schreef Fugie het volgende:
herman, je weet, broeders voor leven !
wat betekenen die cijfers in je sig riceboy
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:04 schreef Youp het volgende:
[..]
irritant is dat ja
gister ook op de snelweg een peugeot 407 SW ofzo die maar niet wou wijken terwijl een V70 hem al rechts af en toe tot de helft voorbij kwam en dan weer terug liet vallen en ik achter m zat
zat zo'n kut pauper in die zoiets had van "ik ga niet aan de kant, ik rij al 130, jullie hoeven niet harder te gaan"
en natuurlijk was de hele rechter baan leeg
Dan haal je hem rechts toch inquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:04 schreef Youp het volgende:
[..]
irritant is dat ja
gister ook op de snelweg een peugeot 407 SW ofzo die maar niet wou wijken terwijl een V70 hem al rechts af en toe tot de helft voorbij kwam en dan weer terug liet vallen en ik achter m zat
zat zo'n kut pauper in die zoiets had van "ik ga niet aan de kant, ik rij al 130, jullie hoeven niet harder te gaan"
en natuurlijk was de hele rechter baan leeg
een hermanquote:
wat voor kleur V70?, hoe laat, welke snelweg en werd je ingehaald door een einser?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie zat er in die V70Want ik heb gister nl EXACT hetzeflde meegemaakt met een 407 SW en dan ik in de V70
Ik zou gewoon rechts inhalen echt waar. En anders over de vluchtstrookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef Youp het volgende:
[..]
daar was die V70 al subtiel aan het drukken
bmw dealer krantquote:
niet met je moeder naast je en je oom en tante op de achterbankquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou gewoon rechts inhalen echt waar. En anders over de vluchtstrook
hmmz dagblad de limburger zie ik nuquote:
Daarom dat jij ook geen rijbewijs hebt. Of tenminste zeker geen autoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou gewoon rechts inhalen echt waar. En anders over de vluchtstrook
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
bmw dealer krant![]()
headline:
BMW eindelijk in het nieuws![]()
Hij voert deze acties serieus uit met een Merc MLquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:21 schreef errorken het volgende:
[..]
Daarom dat jij ook geen rijbewijs hebt. Of tenminste zeker geen auto![]()
kansloos.... wederom...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
bmw dealer krant![]()
headline:
BMW eindelijk in het nieuws![]()
wel niet wel nietquote:
tegen een boom ben je idd kansloos jaquote:
1.... en mn moeder en mn tante staat er ook opquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef Hugster het volgende:
zodat wij een stukje van de deur van jullie 6 kunnen zien?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:32 schreef Hugster het volgende:
oh nou schiet er maar ff een fototje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |