Owja, bij deze, bijna vergetenquote:
hoeveel troep heb je in onze atmosfeer gelblazen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef vosss het volgende:
Zo.
Ik ben weer terug van nutteloos benzineverkwisten
wat voor een 3? E46?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:36 schreef vosss het volgende:
Er is iemand met een BMW 323i die maandag bij de dealer staat met een minderwaardigheidscomplex waar je U tegen zegt en een snellere BMW wil kopen
Ik zat nog ingelogd op mn server onder vosss en via die pc had ik al meer dan anderhalf jaar ofzo niet op fok gezeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:40 schreef Tjabbo het volgende:
hey vosss vanwaar je omslag naar je originele username ?
Ik heb nul , (komma) nul verstand van BMW's qua type aanduiding.quote:
waarom mag ik dat niet zegge ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:41 schreef Youp het volgende:
he daar hebben we die seat dude weer
zou je niet eens gauw terug gaan naar waar je vandaan komt?
Ik vind dat je gelijk hebt hoor.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb nul , (komma) nul verstand van BMW's qua type aanduiding.
Zo'n nieuwer type iig. Weet niet of het het laatste type was, of een type ervoor.
Als jij me 2 plaatjes laat zien van de laatste 2 types dan kan ik wel aanwijzen welke het was
omdat dit de SC isquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat dit de SC is
ga in het BMW topic maar huilen dat je bmw niks vind
jep de zelfde.. maar ik wist niet of je de voor of achterkant gezien hadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef vosss het volgende:
Die zijn toch allebei hetzelfde?!
OT: ja, zo-een was dat volgens mij
Hey wat grappig; zo keek ik precies toen ik youp's post lasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 om 17:52 schreef Tjabbo het volgende:
Dan gaf ie of niet genoeg gas, of die knakworst achter het stuur kon niet rijden; dat zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef Youp het volgende:
[..]
jep de zelfde.. maar ik wist niet of je de voor of achterkant gezien had
overigens doet zo'n 323 0-100 in 7,1 sec... toch niet erg misselijk
laat mij toch ook eens een poging doen een (enorm irritante) newbie weg te jagenquote:
of een combinatie van beidenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan gaf ie of niet genoeg gas, of die knakworst achter het stuur kon niet rijden; dat zou ook nog kunnen.
Ik was iig een flink stuk sneller (en hij haakte eik ook bijna meteen af toen ie zag dat ik sneller was)
0-100 tijden zegt niet alles, en zeker niet vanuit een rollende start.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan gaf ie of niet genoeg gas, of die knakworst achter het stuur kon niet rijden; dat zou ook nog kunnen.
Ik was iig een flink stuk sneller (en hij haakte eik ook bijna meteen af toen ie zag dat ik sneller was)
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
Tsjessis, ga ik even naar buiten *ril*, kom ik terug, allemaal reacties om mij te bashen![]()
Gelukkig waren Mark en Chris er nog
Huiliequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:54 schreef Youp het volgende:
[..]
laat mij toch ook eens een poging doen een (enorm irritante) newbie weg te jagen
whehehequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:54 schreef Youp het volgende:
[..]
laat mij toch ook eens een poging doen een (enorm irritante) newbie weg te jagen
of wordt ik nu als newbie ook weggejaagdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
whehehe, met andere woorden ik heb geen weerwoord op het feit dat BMW een kampbak is
![]()
hehehe nu is het 3 tegen 1quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
whehehe, met andere woorden ik heb geen weerwoord op het feit dat BMW een kampbak is
![]()
Het was een stoplichtstartquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
0-100 tijden zegt niet alles, en zeker niet vanuit een rollende start.
mestwagen tegen italiaanse schoonheid is zowiezo geen partijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was een stoplichtstart
Hij stond voor me en een beetje te gassen en ongeduldig te doen zegmaar.
Toen het groen was gaf ie flink gas en toen heb ik ook gas gegeven.
Hij wilde niet aan de kant terwijl ie donders goed in zn binnenspiegel zag dat ik sneller was.
Mja, danmaar rechts ervoor bij![]()
klopt, tenzij de bestuuder met zn koppeling om kan gaan wanneer hij met bijv. 40 aan komt kachelen voor een rollende startquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
0-100 tijden zegt niet alles, en zeker niet vanuit een rollende start.
haha.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij wilde niet aan de kant terwijl ie donders goed in zn binnenspiegel zag dat ik sneller was.
ik snap niet wat het omgaan met de koppeling te maken heeft met het verschil tussen een rollende start en een start vanuit stilstandquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt, tenzij de bestuuder met zn koppeling om kan gaan wanneer hij met bijv. 40 aan komt kachelen voor een rollende start
VW is anders ook duitse troep hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:01 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
mestwagen tegen italiaanse schoonheid is zowiezo geen partij![]()
dat is dan ook het enigste wat ze gelijk hebben, dat het beide duitse auto's zijn!quote:
irritant is dat jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:00 schreef vosss het volgende:
[..]
eet ze opperhoofdquote:
maar seat is dan ook weerquote:
rechts inhalen roeleert!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:04 schreef Youp het volgende:
[..]
zat zo'n kut pauper in die zoiets had van "ik ga niet aan de kant, ik rij al 130, jullie hoeven niet harder te gaan"
en natuurlijk was de hele rechter baan leeg
komop heyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik snap niet wat het omgaan met de koppeling te maken heeft met het verschil tussen een rollende start en een start vanuit stilstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |