handig als je je verveelt in de klas: 'Meester, mag ik even naar het toilet'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:56 schreef innovative het volgende:
[..]
Maar goed, pocketrockets is mjammie... Het gaat gewoon allemaal net even sneller en makkelijker, waar ik met handen (van mezelf of een ander) of als ik gebeft wordt er gerust een half uur over doe, kan dat ding me op goede dagen binnen een paar minuten laten komen...
Hoe wil je het geluid verklaren wat er uit je wc hokje komt dan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
handig als je je verveelt in de klas: 'Meester, mag ik even naar het toilet'![]()
who cares? geniet van het leven, begin bij jezelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoe wil je het geluid verklaren wat er uit je wc hokje komt dan??
Die leeftijd ben ik inmiddels wel voorbij hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
handig als je je verveelt in de klas: 'Meester, mag ik even naar het toilet'![]()
Niet rottig als jij met dat ding bezig bent en je vriendje ligt er maar beetje bij..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Die leeftijd ben ik inmiddels wel voorbij hoor
En idd, de herrie die dat ding maakt! Ik heb mijn concentratie nogal nodig als ik klaar wil komen, en het idee dat "iedereen" me kan horen, maakt niet dat het echt makkelijker gaat...
Typische reactie voor iemand die zich niet kan inleven Rhanna.... Ik héb onderhand ook vanalles bedacht, en ik heb ze niet alleen bedacht, ik heb ze ook uitgeprobeerd. Je kunt wel denken dat alle vrouwen van 1 handeling (als pocket rocket) wel klaar zullen komen, maar er zijn toch werkelijk ook vrouwen die daar gewoon níet van klaar komen... Het kan me trouwens totaal niets schelen of iemand me betrapt. Ze kunnen het niet eens, er zijn hier sloten zat. Achteraf hoor ik idd weleens dingen en het hele huis weet ook wel dat ik een vib heb (terwijl die niet eens geluid maakt). Kan me nooit zoveel schelen wat iedereen weet hoor. Waarom denk je dat ik het op internet zet. Iedereen die mij kent weet dat ik lelibel ben, dus zodra ze op FOK komen kunnen ze nog wat belevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind je vervelend Lelibel..
As je er echt zo erg mee zou zitten voor jaren, heb je toch onderhand zelf wel allerlei dingen kunnen bedenken.
Wil je klaarkomen of wil je denken over hoe stom het eruit kan zien als iemand je betrapt met een douchekop tussen je benen?
deken eroverheen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Die leeftijd ben ik inmiddels wel voorbij hoor
En idd, de herrie die dat ding maakt! Ik heb mijn concentratie nogal nodig als ik klaar wil komen, en het idee dat "iedereen" me kan horen, maakt niet dat het echt makkelijker gaat...
Spreekt hier een vrouw uit ervaring???quote:
wordt het dan dus extra zweten onder de dekensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:16 schreef innovative het volgende:
[..]
Mijn vier-seizoensdekbed (zo'n héél dikke) is net genoeg... En aangezien het nu zomer is![]()
goeie vraag. ik kan me niet voorstellen dat ie meer geluid maakt dan een normale vibo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
maar maakt ie echt zoveel geluid ?
als je zoiets uitvind kan je gegarandeerd miljoenen verdienenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:50 schreef PieterCK het volgende:
Maar met alles van tegenwoordig moeten ze toch ook zoiets kunnen maken maar dan bijna stil?
dat valt anders echt wel mee met dat geluid hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
wordt het dan dus extra zweten onder de dekens![]()
maar maakt ie echt zoveel geluid ?
Mwah, dat is geen probleem... Het is alleen duur (want duurder elektromotortje) en het wordt groter (want beter geïsoleerd), en het fijne van pocketrocket is nu juist dat je een klein speeltje hebt dat je voor een prikkie een orgasme bezorgt...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je zoiets uitvind kan je gegarandeerd miljoenen verdienen [afbeelding]
Mijn epileerapparaat van twee tientjes is nog stiller...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt anders echt wel mee met dat geluid hoor![]()
ok, hij maakt geluid, maar tis echt niet zo heel hard
als ie erin zit jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:16 schreef lelibel het volgende:
[..]
dat helpt bij de pocket nix. vib is sowieso al stil bij mij...
http://www.erotik-sjop.com/asp/index.asp?action=showProdukt&produktID=27588&prodTaal=1 Deze ook, nog goedkoper.quote:
alleen dat extreem geluidsarm klopt voor geen meterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef MultiSnackReverso het volgende:
[..]
http://www.erotik-sjop.com/asp/index.asp?action=showProdukt&produktID=27588&prodTaal=1 Deze ook, nog goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |