Staat er betaalde of betalende? Altijd lastig dat begrijpend lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er geen geld voor, ik vind het zelf ook leuk om te doen.
Betalende seks.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Staat er betaalde of betalende? Altijd lastig dat begrijpend lezen.
Gebruik je bij hem thuis...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:29 schreef lelibel het volgende:
Ja Godshand dat zijn allemaal prima ideetjes. Alleen dat besnijden zet maar uit je hoofd. Ik vind dat er ook niet uitzien trouwens. Moeten binnenkort nog maar even naar die crème zetten. Ik heb de pocket rocket dus al een tijdje in huis. 10 euro van de christine le duc met allerlei opzetstukjes. Ik vind dat een heerlijk ding, alleen hij produceert wel een bende geluid! Dat belemmerd me vaak om hem te gaan gebruiken, aangezien ik hier in een studentenhuis woon
.
Vriendje zoeken die op zichzelf woont..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:27 schreef lelibel het volgende:
Hij woont ook nog thuis, en daar kun je die herrie helemaal niet gebruiken omdat je in de gaten moet houden of er niet iemand roept. Dat wordt dus al sowieso nix. Kun je het nog beter hier doen.
Ja dat hebben we ook al gedaan.
Jawel, maar die doen niet wat pocket rocket doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vriendje zoeken die op zichzelf woont..
Hebben ze geen vibo's oid die geen geluid maken??
Hhhm is dat ding dan zoveel beter dan die andere??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jawel, maar die doen niet wat pocket rocket doet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm is dat ding dan zoveel beter dan die andere??
Heb je zelf uitgetestquote:
Jah, bij m'n vriendin jaquote:
En dinnetje kwam wel klaar erbijquote:
En hij lag erbij en hij keer ernaarquote:
Of ze wil niet betrapt worden in het studentenhuis als ze op d'r bedje ligtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind je vervelend Lelibel..
As je er echt zo erg mee zou zitten voor jaren, heb je toch onderhand zelf wel allerlei dingen kunnen bedenken.
Wil je klaarkomen of wil je denken over hoe stom het eruit kan zien als iemand je betrapt met een douchekop tussen je benen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef Godshand het volgende:
misschien heeft ze nog niet gevonden wat haar echt opwind..
misschien is ze stiekem pedo, of houdt ze van bondage of sm...
misschien moet ze maar een camsessie houden voor ons zodat we haar live aanwijzingen kunnen geven
Nopes, hij lag erbij en speelde met zichzelf en met de rest van mij... Is namelijk nog een heel stuk lijf over buiten mijn klit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En hij lag erbij en hij keer ernaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |