is dat een alternatief voor de man?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, bij de christine le duc verkopen ze die, een nepversie ervan, met verschillende opzetstukjes.
15 euro.
veel vrouwen zweren erbij.
mannen die geen zin hebben gaan maar schoonmaken ofzoquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is dat een alternatief voor de man?
voor als ie geen zin heeft..?
Ik vind het juist leuk als mijn vent hem gebruikt, juist als hij wel zin heeft...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is dat een alternatief voor de man?
voor als ie geen zin heeft..?
Ik kan hem niet vinden, heb je het linkje?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, bij de christine le duc verkopen ze die, een nepversie ervan, met verschillende opzetstukjes.
15 euro.
Sjakie01 zijn leuter al geprobeerd?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
pocket rocket al geprobeerd?
Deze doet het ook prima hoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
15 euro.
Precies. Misschien moet je je ook maar eens wat meer openstellen, dan komen vrouwen graag bij je in bed, en hoef je dientengevolgde niet zo kansloos je leuter aan te bieden op een internetforum.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Precies. Misschien moet je je ook maar eens wat meer openstellen, dan komen vrouwen graag bij je in bed, en hoef je dientengevolgde niet zo kansloos je leuter aan te bieden op een internetforum.
Gezien je foto-album weet ik haast wel zeker dat er bij jou alleen betaalde liefde in bed kruipt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Precies. Misschien moet je je ook maar eens wat meer openstellen, dan komen vrouwen graag bij je in bed, en hoef je dientengevolgde niet zo kansloos je leuter aan te bieden op een internetforum.
Nee, ik hoef er geen geld voor, ik vind het zelf ook leuk om te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gezien je foto-album weet ik haast wel zeker dat er bij jou alleen betaalde liefde in bed kruipt.
Staat er betaalde of betalende? Altijd lastig dat begrijpend lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er geen geld voor, ik vind het zelf ook leuk om te doen.
Betalende seks.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Staat er betaalde of betalende? Altijd lastig dat begrijpend lezen.
Gebruik je bij hem thuis...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:29 schreef lelibel het volgende:
Ja Godshand dat zijn allemaal prima ideetjes. Alleen dat besnijden zet maar uit je hoofd. Ik vind dat er ook niet uitzien trouwens. Moeten binnenkort nog maar even naar die crème zetten. Ik heb de pocket rocket dus al een tijdje in huis. 10 euro van de christine le duc met allerlei opzetstukjes. Ik vind dat een heerlijk ding, alleen hij produceert wel een bende geluid! Dat belemmerd me vaak om hem te gaan gebruiken, aangezien ik hier in een studentenhuis woon
.
Vriendje zoeken die op zichzelf woont..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:27 schreef lelibel het volgende:
Hij woont ook nog thuis, en daar kun je die herrie helemaal niet gebruiken omdat je in de gaten moet houden of er niet iemand roept. Dat wordt dus al sowieso nix. Kun je het nog beter hier doen.
Ja dat hebben we ook al gedaan.
Jawel, maar die doen niet wat pocket rocket doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vriendje zoeken die op zichzelf woont..
Hebben ze geen vibo's oid die geen geluid maken??
Hhhm is dat ding dan zoveel beter dan die andere??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jawel, maar die doen niet wat pocket rocket doet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm is dat ding dan zoveel beter dan die andere??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |