http://www.imdb.com/title/tt0117998/quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef Jalu het volgende:
RTL4 en 5 zijn landelijk niet of nauwelijks te ontvangen. Het gaat bij het opstralen naar de satelliet al mis, ik vermoed in de aanvoer naar Luxemburg, waar die zenders worden omhooggestraald. Zowel op kabelnetten als met een eigen schotel is er vrijwel geen beeld van RTL4 en 5, en op de satelliet doen alle andere zenders op dezelfde transponder (Discovery, Animal planet, BBC Prime etc) het ook niet.
Ik ben er redelijk van overtuigd dat het wel een gevolg van het slechte weer is, vermoedelijk door storingen in straalverbindingen o.i.d.
In Tongelre vrijwel windstil.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef it_was_me het volgende:
Het begint hier al behoorlijk te waaien in Eindhoven
Ja dat maakt het allicht geloofwaardigerquote:
Het begint hier nu al heel licht te rommelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0117998/
Brabant gaat het aan het eind van de avond / nacht krijgen hoor![]()
Uiteraard zal het gebied tussen die 2 buiengebieden precies over Enschede trekken..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Againzender het volgende:
Rare wolk ten ZW van Amsterdam, zal het dan toch?
Nog een plaatje, het is erg nat ten zuiden van ons!:
[afbeelding]
Brak ding dan, ik merk er hier al niets vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had de ventilator ff aangezet.
Ja en nu staat die zeker weer uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had de ventilator ff aangezet.
Stond naar het noorden te blazenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Brak ding dan, ik merk er hier al niets van![]()
Ik ben er gewoon vlak voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja en nu staat die zeker weer uit?
Het is gewoon weer windstil hier! BAH![]()
Enig idee hoe lang het ongeveer nog duurt voor het hier (W-Brabant) losbarstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Nieuwe dikke onweerslijn in ontwikkeling in West Brabant, deze trekt de energie weg van het gebied in midden NL. Maar dat felle ding trekt straks ook verder het land op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |