Ik denk weinig, als dit zo door gaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef Marky-Boom het volgende:
In Luxemburg is het slecht weer! Kunnen we voor noord-nederland / flevoland nog wat verwachten qua onweer?
Volgens mij is de straalzender aan gort.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier liggen de Luxemburgse zenders (RTL4/5) er ook uit.
En ten Z van Maastricht is het behoorlijk dichtgetrokken.
Yup hier weinig meer, ik ga maar eens lekker programmeren, biertje & peukie erbij.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Oostelijk NL kan nog wat gaan verwachten denk ik zo; als je kijkt naar wat er vanuit België aankomt:
http://www.glaette24.de/viewer.php
IN amerika heb je van die stormchasers die met een radar bovenop hun camper alle onweerswolken achterna scheurenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Gewoon eigen auto
En we zien het wel
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN amerika heb je van die stormchasers die met een radar bovenop hun camper alle onweerswolken achterna scheuren
Show me.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
damn...zoiets trok ook over Beuningen ( bij Nijmegen) in 1979. Heb de foto's er nog van.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN amerika heb je van die stormchasers die met een radar bovenop hun camper alle onweerswolken achterna scheuren
En geen noodweer hier EN ook niet eens de gevolgen van het noodweer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier liggen de Luxemburgse zenders (RTL4/5) er ook uit.
Misschien zit Talpa er wel achterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef JoeKurr het volgende:
In Oosterhout zijn RTL 4 en 5 inmiddels ook weg.
Voorteken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |