quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zie het al voor me. Iedereen laptop mee en dan de chauffeur helemaal horendol maken "HIJ GAAT NAAR HET OOSTEN!" "Neeeeeeee niet waar, op mijn radar naar het noorden!" "NIET WAAR WEST!" "Oost!" "Zuid!" "Noord!"
Ghehe
Vanwege de lang aanhoudende regenval die over die regionen gaat vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:15 schreef Jalu het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de Duitse Wetterdienst een Unwetterwarnung heeft uitgegeven voor geheel Noord West Duitsland? Het gaat om de op een na zwaarste waarschuwingsfase...
Zie DWD website
Ik zag vanmiddag een foto.. enkele huizenblokken inderdaad met een zolder-terras op dit moment.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een schade daar in Birmingham door die tornado. Zag net beelden op SKY News. Complete daken he-le-maal weg.
Ben benieuwd, ik woon hemelsbreed 15 km van Duitsland af...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Vanwege de lang aanhoudende regenval die over die regionen gaat vallen.
Zoiets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een foto.. enkele huizenblokken inderdaad met een zolder-terras op dit moment.
Ik 8 kmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:22 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik woon hemelsbreed 15 km van Duitsland af...![]()
quote:
damn...quote:
Die eerste had ik eerder gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Extreem weer is leuk, maar dit hoeft dan ook weer niet.
Tornado homes could be bulldozed
Ik denk weinig, als dit zo door gaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef Marky-Boom het volgende:
In Luxemburg is het slecht weer! Kunnen we voor noord-nederland / flevoland nog wat verwachten qua onweer?
Volgens mij is de straalzender aan gort.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier liggen de Luxemburgse zenders (RTL4/5) er ook uit.
En ten Z van Maastricht is het behoorlijk dichtgetrokken.
Yup hier weinig meer, ik ga maar eens lekker programmeren, biertje & peukie erbij.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Oostelijk NL kan nog wat gaan verwachten denk ik zo; als je kijkt naar wat er vanuit België aankomt:
http://www.glaette24.de/viewer.php
IN amerika heb je van die stormchasers die met een radar bovenop hun camper alle onweerswolken achterna scheurenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Gewoon eigen auto
En we zien het wel
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN amerika heb je van die stormchasers die met een radar bovenop hun camper alle onweerswolken achterna scheuren
Show me.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
damn...zoiets trok ook over Beuningen ( bij Nijmegen) in 1979. Heb de foto's er nog van.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN amerika heb je van die stormchasers die met een radar bovenop hun camper alle onweerswolken achterna scheuren
En geen noodweer hier EN ook niet eens de gevolgen van het noodweer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier liggen de Luxemburgse zenders (RTL4/5) er ook uit.
Misschien zit Talpa er wel achterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef JoeKurr het volgende:
In Oosterhout zijn RTL 4 en 5 inmiddels ook weg.
Voorteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |