Misschien dat dat gebied in NW-Frankrijk nog over Belgie en Nederland komt? Aan die lijnen te zien..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
KNMI Guidance korte termijn uitgegeven op Fri Jul 29 15:28:01 2005
Gebaseerd op satellietfoto van 1500 UTC
Actuele weeritems
Wind
zie hirlam11
Temperatuur
KTG
Mist
geen
Opmerkingen
Onweer met hagel mogelijk. Plaatselijk veel regen.
======================================================================
Satrep guidance:
OCCL: [5504W] in stevige warmte-advektie
Conv. Line: [5104E] Buien met hagel en onweer. Kleine kans op een
windhoos
Comma: [4901E] Frontale (koufront)kenmerken
[afbeelding]
Waar komen die radarbeelden vandaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:28 schreef KillerDream het volgende:
In Groningen-West schijnt moment teel de zon.
Laat dus snel dat onweer in de polder deze kant op komen!
[afbeelding]
Je gaat toch niet zeggen dat je dit vandaag hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef PeeJay het volgende:
[..]
heel Gouda ligt/lag onder. Kheb al een paar defecte auto's gezien, een parkeerplaats stond ook helemaal vol maar dat was al weg toen ik daar kwam met mn toestel... helaas... heb zelfs verhalen gehoord dat mensne tot hun knieen in het water stonden
http://www.meteoweb.nl/quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:17 schreef Weerman het volgende:
Waar komen die radarbeelden vandaan?
Klik hier voor proefabboquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:22 schreef KillerDream het volgende:
[..]
http://www.meteoweb.nl/
En daar kan je een proefabbo nemen voor 1 maand.
nouu jazeker wel, en het lijkt nu al een paar uur boven haastrecht te hangen, een paar kilometer verderop, haastrechters hier? En het maffe is, de zon schijnt gelijk weer volop na die bui en we konden gewoon weer buiten eten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je dit vandaag hebt gekregen?![]()
Inddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:31 schreef KillerDream het volgende:
Kost dus normaal ¤150 per jaar.
Maar dat komt niet hierheen, altijd jammer! De brabando's en de limbo's krijgen het meeste voor vandaag denk ik.quote:
Inderdaad, ik zit ook net te kijkenquote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:44 schreef JoeKurr het volgende:
Het is jammer dat Meteoweb zo duur is, want ze hebben wél een mooie radar
Dat worden weer geweldige foto's!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
Je zal maar tussen Frankfurt en stuttgart wonen.![]()
Dan ben je wellicht een Duitserquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
Je zal maar tussen Frankfurt en stuttgart wonen.![]()
Toch wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan ben je wellicht een Duitser![]()
Hebben we ook eindelijk eens een meet & greet van iedereen van het forum.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef Marky-Boom het volgende:
Zullen we gewoon eens een chase plannen met zijn allen? Huren we 1 grote bus en gaan we daar in Noord-Oost Frankrijk - Zuid-Duitsland zitten...
natuurlijk plannen als de omstandigheden ernaar lijken he
Moeten zeker gebeuren! ik bedoel, zo het forum kent iedereen elkaar 'best' wel goed. Neee geen opmerkingen van we zijn close stelletje orgie'isten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jaaaaaaa leuk
Anyway, nu je er toch over begint marky, ik zat vanacht nog even te denken
Misschien is het leuk om eens een meeting te organiseren
Vind ik nou ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Moeten zeker gebeuren! ik bedoel, zo het forum kent iedereen elkaar 'best' wel goed. Neee geen opmerkingen van we zijn close stelletje orgie'isten.![]()
En hij verschuift ook verschillend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens: die bui in belgie groeid behoorlijk!
Bier, chips, ik wachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
Trouwens: die bui in belgie groeid behoorlijk!
Idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:05 schreef KillerDream het volgende:
[..]
En hij verschuift ook verschillend.
Het zuidelijkste deel verschuift veel meer oostwaards dan het noordelijk deel.
Whehe Doppler radar mee in de rugtasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zie het al voor me. Iedereen laptop mee en dan de chauffeur helemaal horendol maken "HIJ GAAT NAAR HET OOSTEN!" "Neeeeeeee niet waar, op mijn radar naar het noorden!" "NIET WAAR WEST!" "Oost!" "Zuid!" "Noord!"
Ghehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |