http://www.imdb.com/title/tt0117998/quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef Jalu het volgende:
RTL4 en 5 zijn landelijk niet of nauwelijks te ontvangen. Het gaat bij het opstralen naar de satelliet al mis, ik vermoed in de aanvoer naar Luxemburg, waar die zenders worden omhooggestraald. Zowel op kabelnetten als met een eigen schotel is er vrijwel geen beeld van RTL4 en 5, en op de satelliet doen alle andere zenders op dezelfde transponder (Discovery, Animal planet, BBC Prime etc) het ook niet.
Ik ben er redelijk van overtuigd dat het wel een gevolg van het slechte weer is, vermoedelijk door storingen in straalverbindingen o.i.d.
In Tongelre vrijwel windstil.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef it_was_me het volgende:
Het begint hier al behoorlijk te waaien in Eindhoven
Ja dat maakt het allicht geloofwaardigerquote:
Het begint hier nu al heel licht te rommelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0117998/
Brabant gaat het aan het eind van de avond / nacht krijgen hoor![]()
Uiteraard zal het gebied tussen die 2 buiengebieden precies over Enschede trekken..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Againzender het volgende:
Rare wolk ten ZW van Amsterdam, zal het dan toch?
Nog een plaatje, het is erg nat ten zuiden van ons!:
[afbeelding]
Brak ding dan, ik merk er hier al niets vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had de ventilator ff aangezet.
Ja en nu staat die zeker weer uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had de ventilator ff aangezet.
Stond naar het noorden te blazenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Brak ding dan, ik merk er hier al niets van![]()
Ik ben er gewoon vlak voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja en nu staat die zeker weer uit?
Het is gewoon weer windstil hier! BAH![]()
Enig idee hoe lang het ongeveer nog duurt voor het hier (W-Brabant) losbarstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Nieuwe dikke onweerslijn in ontwikkeling in West Brabant, deze trekt de energie weg van het gebied in midden NL. Maar dat felle ding trekt straks ook verder het land op
Als er geen Jantje tussen zit wel!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Groningen krijgt pas over een uur of 2 weer te maken met neerslag volgens de radar
Ik denk dat dat buienlijntje boven het midden van het land in Groningen niets meer gaat brengen. Wat er hier gaat vallen zal vooral een gevolg zijn van de regen die in Noord West Duitsland gaat vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Groningen krijgt pas over een uur of 2 weer te maken met neerslag volgens de radar
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:17 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Het koufront zou schijnbaar al gepasseerd zijn, maar in het zuidoosten van het land nog steeds vrij hoge temperaturen. Als er buien naderen zouden ze toch moeten activeren in dit gebied.
Foto'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Constant gerommel oost van Nijmegen.. daar is een gigawolk aan het groeien. Was er 10 min geleden nog niet![]()
Ik ga eens een docje bijhouden met neologismen van jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Constant gerommel oost van Nijmegen.. daar is een gigawolk aan het groeien. Was er 10 min geleden nog niet![]()
whehe..echt een gigawolk, met op de radar van die uitwaaiende rookpluimen. Ook in het westen zwarte pitten op de radar uit die frontogenese buitjes. Midden NL leegzuigbuien zijn het........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga eens een docje bijhouden met neologismen van jou![]()
klaaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
whehe..echt een gigawolk, met op de radar van die uitwaaiende rookpluimen. Ook in het westen zwarte pitten op de radar uit die frontogenese buitjes. Midden NL leegzuigbuien zijn het........
die vat ik niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Oom_Agent het volgende:
Midden NL leegzuigbuien zijn het........
Moah... het is NU vrij rustig hier.. whehe.. maar over 30 minuten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:jezus er zit boven de Utrechtse heuvelrug gewoon een luchtballon in de lucht
is DIT er weer voor??
Die gaan shelfsurfen, is een nieuwe rage.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:jezus er zit boven de Utrechtse heuvelrug gewoon een luchtballon in de lucht
is DIT er weer voor??
Betalen ze een sloot geld, zien ze nog geen flikker..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja leek me ook al geen slim plan. hij gaat ook best hard
rare gasten
Dat ze sowieso opstijgen met dit weer ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Betalen ze een sloot geld, zien ze nog geen flikker..![]()
Komt omdat het frisser is daarboven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze sowieso opstijgen met dit weer ook
Terwijl de buien in ZW Brabant net ontstonden, zakte het gebied in midden NL in. De energie werd er weg gezogen. Zoals het zuidelijke MCS in Frankrijk gisteren zijn broertje in het noorden ombracht.quote:
Volgens het princiepe: Uh! niet voordringen jij!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:35 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Terwijl de buien in ZW Brabant net ontstonden, zakte het gebied in midden NL in. De energie werd er weg gezogen. Zoals het zuidelijke MCS in Frankrijk gisteren zijn broertje in het noorden ombracht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |