quote:
[aai over bol smiley]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Brak, en helse koppijn, en het komt niet door de drank
Hoe weet je dat ik vast zit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Bennie_K het volgende:
dromenvanger jij zit vast in je onbegrip van taal
ontopic: voel me moe
Wat voor merk computer is het? Hoe lang heb je dat ding dan al?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef releaze het volgende:
beetje kut. Mn computer is kapot, en we weten niet wat het is. kan alles zijn, moederbord, processor, geheugen, videokaart, kast, koeling... Bleh. Misschien moet ik dus binnenkort weer belachelijk veel geld gaan uitgeven aan iets nieuws
het is geen merkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat voor merk computer is het? Hoe lang heb je dat ding dan al?
Klote als iets kapot gaat van apparatuur. Een van de meest frustrerende dingen die bestaan.
Eigen schuld dikke bult??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:38 schreef releaze het volgende:
[..]
het is geen merkzelf in elkaar gebouwd. meeste onderdelen zijn 3 jaar oud, videokaart pas een paar maanden.
maar ik heb iets ongelooflijk stoms gedaan een week ofzo terug, had ff niet door dat mn kast open stond, duwde de pc weg met mn voet, en geef dus zo een ram met mn sneakers in die kast. computer resette, ik helemaal geschrokken, maar alles bleek dus nog te werken.. totdat ik een paar dagen geleden ff aan het gamen was en dat ding totaal flipte. windows installeren lukte niet, zelfs knoppix crashte.
maar mn koeling had eerder een verbrand luchtje afgegeven..
gisteren samen met een stel nerds een paar uur met die kast bezig geweest, maar hielp allemaal niet. en we weten nog niet wat het nou precies is...
zucht.
zo maar es ff lekker eten koken
Inderdaad. Ik heb een fles op en voel het al.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:05 schreef Boschjesman het volgende:
Beetje brak.
De dader:
[afbeelding].
Slecht idee om 'nog maar even de krat leeg te zuipen' om het statiegeld op te eisen.
Zodadelijk tot 23 uur werken..
Ik voel me alweer een stuk beter. Heb een beetje kunnen ventileren en relativeren. Het gaat toch allemaal wel goed komen, ik heb er zo'n goed gevoel over.quote:
Alweer één ??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
Ik voel me cool
Net heerlijk koffie gedronken met mijn nieuwe tanteIk ben blij
![]()
Dat is gewoon die ene hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alweer één ??
OT: Goed. Weer lekker ouderwets zitten vloeken, schelden en tieren. Jaahhhh ze zijn weer blij dat ik terug ben . . .
En als ze dat dan niet weten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:30 schreef Christine het volgende:
[..]
ze weten zelf wel wie ik bedoel denk ik
Omdat ze dat wel weten, ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En als ze dat dan niet weten?
![]()
Hahah jij denkt dat ze weten dat ze denken te weten
Hoe weet je dat?quote:
Ja het is meteen niet zo benauwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef mrsj het volgende:
Goed. blij dat het regent.
Dat is nooit leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wat een rot weer zeg.![]()
Verder ben ik toch niet al te happy over het feit dat ik me vergist heb in iemand.
Lekker fris! heb net ff buiten gestaan. heerlijk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja het is meteen niet zo benauwd.
Nou, je weet toch waar je aan toe bent nu? Ookal is het niet leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar ik had misschien beter kunnen weten.
Is niet de eerste keer.
Ik weet zeker waar ik aan toe ben, maar het is toch weer een domper en eigenlijk had ik het absoluut niet verwacht deze keer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, je weet toch waar je aan toe bent nu? Ookal is het niet leuk.
Hoofd omhoog en gewoon doorgaan meid. Zulke mensen zijn jouw energie niet waard.
Tuurlijk. Positief denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ja het komt wel weer goed, even een dipje en dat is zo weer over.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wat een rot weer zeg.![]()
Verder ben ik toch niet al te happy over het feit dat ik me vergist heb in iemand.
Zal ik ff instralenquote:
Thnx je bent schatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zal ik ff instralen
nee als ik dat kon zou ik het van harte doen
Toch sterkte!!!! En een paar instralingen.
Thanksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:00 schreef Brunette het volgende:
[..]
Thnx je bent schat![]()
Een dikkevan Brunette
![]()
Jah boven wonder is ie wegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is de hoofdpijn weg nu? Of nog steeds last ervan?
Hoofdpijn is vervelend
Hoofdpijn heeft met druk te maken. Wanneer de druk te hoog is in je hoofd. En hoe onstaat die druk? Die druk ontstaat vanzelf, niemand vraagt om hoofdpijn te krijgen. Dus dat moet ook onderzocht worden.
Ik zit in een waasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Jah boven wonder is ie weg![]()
Blijkbaar hebben je stralingen geholpen![]()
En ben jij nog moe ?![]()
Nee, serieus, ben niet sarcastisch bezig ofsoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zit in een waasIk ben niet moe maar vermoeid. Ik ga nog ff door tot 23:00. Nog 1 fles bier en dan ga ik proberen om eens tot rust te komen. Morgen weer een nieuwe dag en dan moet ik opnieuw opstarten als het ware. Alsof mijn pentium wordt opgestart
Ik zit connected aan mijn pc dus eerst start ik mezelf op en daarna start ik mijn externe computer op. 4 GHZ in mijn kop, 4 GHZ op het bureau maakt 8 GHZ.
Heeft het echt geholpen? Of is dat een geintje ? Met dat instralen bedoel ik.
Lukt wel. Mijn geheugenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, serieus, ben niet sarcastisch bezig ofso![]()
Veel suc6 morgen dan![]()
Ik gun het je zo allemaal D. Een hele berg geluk voor de rest van je levenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hard aan de weg aan het timmerenIk wil vaart erachter zetten nu. Ik heb lang genoeg in ellende geleefd namelijk. Ooit moet er een eind komen aan die rotzooi
Dus ik ga vrolijk verder
Op een draf-tempo.
SchrijvenHet schrijven is bij mij dat het in mijn hoofd goed zit. Als ik schrijf praat ik hardop in mijn hoofd en ondertussen dat ik hier schrijf zijn mijn hersens bezig zich te groeperen. Vraag me af hoe dat uit ziet als je de loep eronder legt
Het is maar een hersenziekte en dat is makkelijk te verhelpen. Zoals iedere ziekte verholpen kan worden.
Ziek. wat een klote woordHet woord ziekte doet me denken aan .... nou waaraan. Ziektes doen denken aan ellende. En aan verderf.
Oeh k ben jaloers!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef DarkElf het volgende:
genietend van noodweer
ik vind onweer zo knus
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou, komt niemand me troosten?
Dan ga 'k maar eens slapen![]()
I know the feeling...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:![]()
Het ging eigenlijk best wel weer aardig de laatste tijd.... maar nu opeens weer zo .... leeg, eenzaam, doelloos, somber......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Christine het volgende:
[..]
I know the feeling...
Ik voel me strontchagerijnig.
Forum Opties | |
---|---|