Omdat ik dat al zolang heb gedaanquote:
Ja en daar is het ook weer verdwenen lijkt.quote:
Hmm toch wel... maar misschien toch te ver naar het westen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit op het vliegveld... is toch redelijk noord... toch?
quote:Mooie cel richting / boven Rotterdam schat ik zo?
(gezien vanaf kruispunt en vanaf de flat kijkend richting Noord Noord West)
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja en daar is het ook weer verdwenen lijkt.
Off-Topic Speedy kan er ook weer een beetje om lachen![]()
![]()
Die lopen ook 1½ uur achter.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:32 schreef KillerDream het volgende:
Op de sataliet beelden zijn de buien in Nederland nog niet echt duidelijk te zien.
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
TVP!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
24.7 graden 73% luchtvochtigheid, dewpoint 18.9 graden![]()
Ik moet toch wat he
Als ik vandaag maar onweer krijg
Gister al mopquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jij hebt al vakantie gekregen vandaag![]()
hihi, straks wordt je computer nat. Kan je gelijk je waterkoeling weggooienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:42 schreef Party_P het volgende:
Campzone meld regen en wat gerommel
Hm, ik heb toch wel een beetje meedelij met al die gamers die dit weekend de tenten weer moeten afbreken. Allemaal z**knatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:42 schreef Party_P het volgende:
Campzone meld regen en wat gerommel
Ik ga weer in m'n winterslaap denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
Het noorden (Groningen/Drenthe) hebben misschien wel geluk vandaag!![]()
![]()
Ik hoop het !!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
Het noorden (Groningen/Drenthe) hebben misschien wel geluk vandaag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
hihi, straks wordt je computer nat. Kan je gelijk je waterkoeling weggooien
Betalen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:52 schreef Marky-Boom het volgende:
Weet jij wat ik moet doen om lid te worden van meteoweb ( weathernews )?
Zie hier maar even:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:52 schreef Marky-Boom het volgende:
@SpeedyGJ
Weet jij wat ik moet doen om lid te worden van meteoweb ( weathernews )?
lol ja dat snap ik, maar ik kan nergens iets vinden waar en hoe en aan wie? en welke pakketen er beschikbaar zijn..quote:
thanks! zal ik ff doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie hier maar even:
http://www.meteoweb.nl/
Anders even mailtje sturen daarheen
Sorry, KD heeft niets gezegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Marky-Boom het volgende:
lol ja dat snap ik, maar ik kan nergens iets vinden waar en hoe en aan wie? en welke pakketen er beschikbaar zijn..
Check!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
lol ja dat snap ik, maar ik kan nergens iets vinden waar en hoe en aan wie? en welke pakketen er beschikbaar zijn..
[..]
thanks! zal ik ff doen!
LOLquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is een groot grens geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noord.
Feestje?? Of wacht je op onweder voor vanavond?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef DemonRage het volgende:
De zon breekt weer door in Eindhoven... tijd om de boel weer eens goed op te warmen voor vanavond dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |