Alleen wat mannen in stringsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef brainster het volgende:
Goedenavond mensen
Ik heb zeker weinig gemist?
Mag jij met Imberr msn'enquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik ben niet (meer) met em aant MSNen.. hij is nou spel aant spelen ofzo
Ik heb nog wel tijd voor je heurquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik ben niet (meer) met em aant MSNen.. hij is nou spel aant spelen ofzo
Die waren er ook mijn vriend, die waren er ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:08 schreef brainster het volgende:
[..]
Gadverdamme... waarom geen vrouwen (al dan niet in strings)
Anders had Mo wel een spelletje met jou willen spelenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Anders had Mo wel een spelletje met jou willen spelen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Anders had Mo wel een spelletje met jou willen spelen
En welk neger rap nummer moge dat zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:13 schreef Gabry het volgende:
Kben me eerste neger rap nummer ooit aan het downloaden![]()
ik weet ook nog steeds niet wie je bent dus ben je nog te nieuwquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef Duncan-Death het volgende:
Godverdomme ik sta er nog steeds niet in.
Als je een meisje was hadden we je er allang ingezetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef Duncan-Death het volgende:
Dan voeg je jezelf toe lulloquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef Duncan-Death het volgende:
gooi de anderen eruit!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:21 schreef -Mo- het volgende:
Maar 5 mensen ofzo van die avatars zijn hier ook echt actief
Laat maar, snappen ze alleen op et politiek forumquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Wel politieke maar geen militaire steun."![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Wel politieke maar geen militaire steun."![]()
10 eerder, magoedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:21 schreef -Mo- het volgende:
Maar 5 mensen ofzo van die avatars zijn hier ook echt actief
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laat maar, snappen ze alleen op et politiek forum![]()
Eten jullie alleen maar gekoeld ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:29 schreef fs180 het volgende:
doh! dr is niets te eten hier, koelkast moest uit omdat we nieuwe krijgen ...
Blikvoerquote:
Altijd bovenaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe was je spelletje trouwens, mien jong'n![]()
Heb je ook CS:S?quote:
En terecht...zo hoort hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Blikvoer
Chips
Hamka's
Andere lekkere dingen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:37 schreef fs180 het volgende:
tiefus.. wat duurt het lang om pleure hl2 demotje binnen te halen..
we hadden gewoon genoeg.. totdat de koelkast uit moest.. toen moest alles wat erin zat op.. dat gebeurde.. toen ging alles wat niet in de koelkast zat op.. vandaag is er dus alles uit alle kastjes gestrooptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
Man of je ben heel dik , of je hebt echt weineg in huis![]()
Maar dat plan je toch zo , dat de nieuwe er gelijk inkanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
we hadden gewoon genoeg.. totdat de koelkast uit moest.. toen moest alles wat erin zat op.. dat gebeurde.. toen ging alles wat niet in de koelkast zat op.. vandaag is er dus alles uit alle kastjes gestroopt
Moeten we het dan maar weer over pingüins hebben dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
boeiende onderwerpen om 20 voor 1 's nachts
moet ie wel vol zittenquote:
Dan kan je juist doen wat je wilt, mensen met een leven kunnen dat nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:42 schreef fs180 het volgende:
tjah je wat als je geen leven hebt en je vriendin weg is..
Slim idquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
moet ie wel vol zitten
*eenigste pak drinken gaan stropen*
*morgen heel veel bij vriendin gaat zijn*
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moeten we het dan maar weer over pingüins hebben dan?
bedoeld ze vast positief hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
een vriendin van mij zei ooit dat ik op een pinguin leek![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:49 schreef BObNL het volgende:
Hey men moeder herft een nieuwe fles safari gehaald![]()
![]()
Die pinguin zuigtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Nerds zien ze als pingwins.
uhm waar haal jij je drank danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..
geen idee maar ik noem em otsiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
Oke oke oke.. wie herkent deze pingping?
[afbeelding]
![]()
Fight Clubquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
Oke oke oke.. wie herkent deze pingping?
[afbeelding]
![]()
jawelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
supermarkten verkopen toch niet boven de 15%?
Best lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..
Het blijft een vette filmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien![]()
Maar ik weet de clou al![]()
Ik zag het einde in het begin alquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef Duncan-Death het volgende:
Fight club is een uiterst puike film.
Ik zag het einde niet aankomen, wat ik wel had bij sixth sence.
ice thee check, safari check . ff proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Best lekkerMet ice tea, of met ijs
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
otsizo heette een jongetje op een wiskunde proefwerk die van een berg af ging skieen en dan moest je berekenen hoe groot de afstand was die hij aflegde
Klinkt als een zware toetsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
otsizo heette een jongetje op een wiskunde proefwerk die van een berg af ging skieen en dan moest je berekenen hoe groot de afstand was die hij aflegde
Bedankt, die informatie hadden we even nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
Moeten maar eens samen huiswerk maken danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, ik had een 2 ofzoen die vraag had ik fout
maar ik haal altijd een 2 of 3 voor wiskunde
Wiskunde en economie enzow waren mn beste vakken..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, ik had een 2 ofzoen die vraag had ik fout
maar ik haal altijd een 2 of 3 voor wiskunde
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
waar luisterd de gemiddelde puberende fokker nu naar?
Het gezoem van de computerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
De gemiddelde puber in de randstad luisterd naar Bubbling en de straatremixes enzowquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
ik doe niks meer aan wiskundehuiswerk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Moeten maar eens samen huiswerk maken dankan ik je helpen
![]()
ok voor jou een uitzondering dus.. ik zal nooit iets luisteren wat begint met mo..quote:
Oh, je bent er zó'n eentjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
ok voor jou een uitzondering dus.. ik zal nooit iets luisteren wat begint met mo..
maar ok
ik luister lacuna coil
Net het onderdeel waar ik altijd faalde. Wist wel dat er een kans was van 1 op 10 dat ik voor dat proefwerk een voldoende hadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niks meer aan wiskundehuiswerk..ik heb t allang opgegeven
word er toch nooit goed in..behalve kans berekenen enzo..daarbij had ik een 9.8 voor een pw
![]()
Docenten leggen gewoon te vaag uit,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef BObNL het volgende:
[..]
Net het onderdeel waar ik altijd faalde. Wist wel dat er een kans was van 1 op 10 dat ik voor dat proefwerk een voldoende had
Bij onze leraar moest er altijd 1 leerling voor het bord . Sommen uitleggen enzo. Elke keer iemand anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Docenten leggen gewoon te vaag uit,
want het is opzich allemaal niet zo moeilijk maar die docenten laten het moeilijk lijken ofzo![]()
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wie?![]()
naja..ik heb nou uuhm.. Linkin Park - Easier to run opstaan
mijn ouders luisteren nu klassiek . Dus ben bang van nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek is![]()
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek is![]()
Ja, ik ben bevriend met zo'n groep mensen... en die luisteren ook daarna...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik denk het dan maar.. kan je daar mee leven?
Wij hadden een poolse docent, en ze geloofde alles wat we haar wijs maakte..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bij onze leraar moest er altijd 1 leerling voor het bord . Sommen uitleggen enzo. Elke keer iemand anders.![]()
Dat jij de nacht nog doorkomt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..
jojoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij hadden een poolse docent, en ze geloofde alles wat we haar wijs maakte..
lieten we et alarm afgaan zeiden we dat et een bom alarm was enzow![]()
De hele klas gillen en onder de tafels, de docent raakte helemaal in paniek
En met nat wc papier gooien iedere les![]()
Kheb bij haar nog een tafel in de hens gestoken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij hadden een poolse docent, en ze geloofde alles wat we haar wijs maakte..
lieten we et alarm afgaan zeiden we dat et een bom alarm was enzow![]()
De hele klas gillen en onder de tafels, de docent raakte helemaal in paniek
En met nat wc papier gooien iedere les![]()
Kheb bij haar nog een tafel in de hens gestoken![]()
squote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:10 schreef BObNL het volgende:
[..]
ben even nummerloos van ze . hab alleen nubencore nu van ze .![]()
Scheermesje naast je hebben liggenquote:
Alleen radioquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
s
schaam je slet
ben je wel bekend met het werk van ze? probeer: Numb, crawling, one step closer eens
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Scheermesje naast je hebben liggen
En snijen maar![]()
Niet het scheermesjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Scheermesje naast je hebben liggen
En snijen maar![]()
queen - another one bites the dustquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef hollander76 het volgende:
Queen -I want to break free, de videoclip![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is dus echt zoiets waar je niet mee moet spotten
'quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik noem Whitin Temptation nog weleens een zelfsnijersclup, omdat ik er zelf nogal depri van wordt, maar het spijt me enorm dat ik spot met zelfsnijers
![]()
Hoop voor je dat je van Imberr wel met een gewóón mes mag spotten..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
Niet het scheermesjesPak een gewoon mes, maar scheermesjes
![]()
De scheermesjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
Krijg ik kippenvel vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De scheermesjes, niet het scheermesjes
Maar wat is er mis met scheermesjes, heb hier altijd een reserve setje in mijn kamer![]()
Ik ken een meisje die de naam van mn broer in dr eigen arm had gesneden..quote:
een opinel ofzo damn dat zijn geile messen, zo dun als een stanleymesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die de naam van mn broer in dr eigen arm had gesneden..
M'n broer wou toen toch maar niks met haar![]()
Daar heb ik de Jack van Gelder Remix vanquote:
Ik gebruik ze toch regelmatig, niks mis met scheermesjesquote:
Nee ik gebruik ze ook dagelijksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze toch regelmatig, niks mis met scheermesjes![]()
en zeker niet als je een meisje bentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze toch regelmatig, niks mis met scheermesjes![]()
Ja, meiden moeten hun snor ook afscherenquote:
ik heb me er nohg nooit mee gesneden, terwijl ik vaak hoor dat mensen zich ermee snijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:20 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee ik gebruik ze ook dagelijksmaar in jezelf snijden ermee
![]()
als ze die hebben wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja, meiden moeten hun snor ook afscheren![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
als ze die hebben wel ja
waarom scheren ze eigenlijk niet hun armen?
Dagelijksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:20 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee ik gebruik ze ook dagelijksmaar in jezelf snijden ermee
![]()
Meisjes scheren vaak dat plekje op hun onderrug boven hun billen ook niet als ze daar donshaartjes hebbenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
Vanaf heden is alleen deze smileynog toegestaan.
ja ik kan het elke dag doen.. niet dat ik dat dus ook doet hoor :") en dan halflang haar erbij = veel 'complimentjes over je uiterlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dagelijks![]()
Moet er niet aan denken, als ik wat smokkel met het weekend hoeft het maar eens per week![]()
Ik dacht dat dat allang zo wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
bij mij zijn die heel licht op me armen..echt hoogblond ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vind geschoren armen wel mooi eigenlijk![]()
En terecht... daar eindig ik toch al mijn zinnen meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En terecht... daar eindig ik toch al mijn zinnen mee
daar dacht ik dus ook aan, het lijkt me wel mooier eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vind geschoren armen wel mooi eigenlijk![]()
Heb jij geschoren armen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
daar dacht ik dus ook aan, het lijkt me wel mooier eigenlijk..
en die donshaartjes mogen wel, het zijn kleine donshaartjes, en ze kunnen er toch niet zelf bij.
bij mijn vriendin ook ja, ik zal het is voorstellen *verwacht geen toestemming*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij zijn die heel licht op me armen..echt hoogblond ofzo
Wou zeggen, haal jij je vriendinnen uit Turkije?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
ok, want een donsig snorretje zie ik niet zo zitten![]()
Ik heb 3 donsharen als borsthaar, met het goede licht kan je ze net zienquote:
dan zou het niet blijven bij een donzig snorretje, dan heb je meteen een dikke harige zarte moustachequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wou zeggen, haal jij je vriendinnen uit Turkije?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef zalmsalade het volgende:
alleen deze![]()
![]()
![]()
Hij kan achter elke zin. Perfect
schaamhaar? gezichtsbeharing?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
er zijn plaatsen waar ik me scheer ja, niet mn armen, benen, rug,buik oid![]()
quote:
Of als hij wakker word met Gordonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, als hij naar Lacuna Coil luisterd..... dan is zowat alles mogelijk
vindt ik zelf ook beter uitzien..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb 3 donsharen als borsthaar, met het goede licht kan je ze net zien
Maar wel het so called 'sexy' streepje vanaf je navel je boxer in, dat schijnen vrouwen nogal mooi te vinden
Ow ja, deze nog 'Booker T and the MG's - Green Onions.mp3' zoek daar die LP maar 'ns van op![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan zou het niet blijven bij een donzig snorretje, dan heb je meteen een dikke harige zarte moustache!
!!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]Zelfs zonder zin kan hij perfect
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef zalmsalade het volgende:
alleen deze![]()
![]()
![]()
Hij kan achter elke zin. Perfect
quote:
Neej joh, Gordon is lekker gezellig thuisquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ie pas écht problemen thuis
figuurtjes maken ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef fs180 het volgende:
jesus.. als het zover komt gebruikt ik mn scheermes wel ff heel creatief hoor
Ja gezellig... om de 2 seconden een grapje waar hijzelf 10 seconden om lachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neej joh, Gordon is lekker gezellig thuis![]()
Deed ik ook een keer bij mijn ex. Oops ging mis alles eraf dan maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef fs180 het volgende:
jesus.. als het zover komt gebruikt ik mn scheermes wel ff heel creatief hoor
Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja gezellig... om de 2 seconden een grapje waar hijzelf 10 seconden om lacht
dan vraag ik me af: 1 waarom deed jij het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:38 schreef BObNL het volgende:
[..]
Deed ik ook een keer bij mijn ex. Oops ging mis alles eraf dan maar![]()
Ik snij ook niet graag in mijzelf...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
Als het moet draai ik me eigen nek om![]()
Ik snij niet graag in mezelf![]()
En 3, wat deed je voor creatiefs?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan vraag ik me af: 1 waarom deed jij het?
2 waar deed je dat dan wel niet?
In het dagelijks leven ben ik zó...maar dan nóg ergerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van![]()
Als ik in een leuke bui ben dan, normaal ben ik verveeld![]()
Fotows?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snij ook niet graag in mijzelf...
Ik wilde simpel beginnen, dus ik begon met een zelfbenijdenis..
Maar dat liep niet zo goed af
okequote:
Weet niet hoor figuurtjes maak je meestal niet op je armenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan vraag ik me af: 1 waarom deed jij het?
2 waar deed je dat dan wel niet?
Had ik een keer op tv gezien kwam er een gast met een gebloede handdoek om zijn poepeloeris de EHBO binnenlopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snij ook niet graag in mijzelf...
Ik wilde simpel beginnen, dus ik begon met een zelfbenijdenis..
Maar dat liep niet zo goed af
Graag, heel graagquote:
Be my guestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:43 schreef hollander76 het volgende:
Of zal ik ff een prins Albert piercing posten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:45 schreef -Mo- het volgende:
Wie upload zulke foto's überhaupt op het internet?
Ik weet het, ik luister alles, en daarom is het zo walgelijk..... moet je een Grand Master Flash downen. Het beste kan je dan deze nemen 'Grand Master Flash & the Furious Five - The Adventures of Grandmaster Flash On The Wheels Of Steel .mp3'quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:42 schreef fs180 het volgende:
hey hol jij hebt trouwens de meest vreselijke muzieksmaak man
Dies nu quake aan et spelequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Imberr ook, maar die zal dat niet zo snel bekennen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Imberr ook, maar die zal dat niet zo snel bekennen
En ik dacht dat míjn plaatje al geil wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ga um toch maar niet posten, FAQ en policy enzo
Ik stem voorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:47 schreef fs180 het volgende:
we kunnen allemaal wel een paar pr0n pics voor dr maken
geen idee, ken ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:48 schreef hollander76 het volgende:
Voor fs180Deep Purple - Child In Time, al beter
![]()
toen ik die postte kreeg ik een banquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://std.004.cz/z-moluska/moluska-penis.jpg
ik haal die foto zo wel weg
Hier word te snel gepost voor de modsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:49 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
toen ik die postte kreeg ik een ban
En dan zeg je wat over mijn muzieksmaakquote:
Maar het is zo'n charmante foto!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:49 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
toen ik die postte kreeg ik een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |