quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
Vanaf heden is alleen deze smileynog toegestaan.
ja ik kan het elke dag doen.. niet dat ik dat dus ook doet hoor :") en dan halflang haar erbij = veel 'complimentjes over je uiterlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dagelijks![]()
Moet er niet aan denken, als ik wat smokkel met het weekend hoeft het maar eens per week![]()
Ik dacht dat dat allang zo wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
bij mij zijn die heel licht op me armen..echt hoogblond ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vind geschoren armen wel mooi eigenlijk![]()
En terecht... daar eindig ik toch al mijn zinnen meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:25 schreef zalmsalade het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En terecht... daar eindig ik toch al mijn zinnen mee
daar dacht ik dus ook aan, het lijkt me wel mooier eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vind geschoren armen wel mooi eigenlijk![]()
Heb jij geschoren armen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
daar dacht ik dus ook aan, het lijkt me wel mooier eigenlijk..
en die donshaartjes mogen wel, het zijn kleine donshaartjes, en ze kunnen er toch niet zelf bij.
bij mijn vriendin ook ja, ik zal het is voorstellen *verwacht geen toestemming*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij zijn die heel licht op me armen..echt hoogblond ofzo
Wou zeggen, haal jij je vriendinnen uit Turkije?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
ok, want een donsig snorretje zie ik niet zo zitten![]()
Ik heb 3 donsharen als borsthaar, met het goede licht kan je ze net zienquote:
dan zou het niet blijven bij een donzig snorretje, dan heb je meteen een dikke harige zarte moustachequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wou zeggen, haal jij je vriendinnen uit Turkije?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef zalmsalade het volgende:
alleen deze![]()
![]()
![]()
Hij kan achter elke zin. Perfect
schaamhaar? gezichtsbeharing?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
er zijn plaatsen waar ik me scheer ja, niet mn armen, benen, rug,buik oid![]()
quote:
Of als hij wakker word met Gordonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, als hij naar Lacuna Coil luisterd..... dan is zowat alles mogelijk
vindt ik zelf ook beter uitzien..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb 3 donsharen als borsthaar, met het goede licht kan je ze net zien
Maar wel het so called 'sexy' streepje vanaf je navel je boxer in, dat schijnen vrouwen nogal mooi te vinden
Ow ja, deze nog 'Booker T and the MG's - Green Onions.mp3' zoek daar die LP maar 'ns van op![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan zou het niet blijven bij een donzig snorretje, dan heb je meteen een dikke harige zarte moustache!
!!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]Zelfs zonder zin kan hij perfect
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:31 schreef zalmsalade het volgende:
alleen deze![]()
![]()
![]()
Hij kan achter elke zin. Perfect
quote:
Neej joh, Gordon is lekker gezellig thuisquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ie pas écht problemen thuis
figuurtjes maken ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef fs180 het volgende:
jesus.. als het zover komt gebruikt ik mn scheermes wel ff heel creatief hoor
Ja gezellig... om de 2 seconden een grapje waar hijzelf 10 seconden om lachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neej joh, Gordon is lekker gezellig thuis![]()
Deed ik ook een keer bij mijn ex. Oops ging mis alles eraf dan maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef fs180 het volgende:
jesus.. als het zover komt gebruikt ik mn scheermes wel ff heel creatief hoor
Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja gezellig... om de 2 seconden een grapje waar hijzelf 10 seconden om lacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |