Vertelquote:
Nu nog hopen dat een windhoos jouw scooter in het volgende dorp dropt na een flinke blikseminslag die jouw internet plat legt.quote:
Dank je vriend, ik hou ook van jouquote:
omdat je nu in the heat of the moment dingen zegt die niet weloverwogen zijn. Alleen al DAAROMquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel![]()
Waarom zou ik het nu niet sturen??
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat een windhoos jouw scooter in het volgende dorp dropt na een flinke blikseminslag die jouw internet plat legt.
Dus mijn tekstje was niet goed??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat je nu in the heat of the moment dingen zegt die niet weloverwogen zijn. Alleen al DAAROM
Joehoeeeeeeeeeeeeee, lees vorige pagina eensquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat je nu in the heat of the moment dingen zegt die niet weloverwogen zijn. Alleen al DAAROM
Ik vondt em prima! En ik denk dat het ook verstandig is dat je nu reageert, omdat je dan laat zien dat je er mee bezig bent geweest en dat het niet meer zal gebeuren.quote:
Ik wil niks meer wetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef D.Rose het volgende:
Zeg GJ, ik heb geen onweer gehad hoor
Als je nog eens wat weet
Gelukkig is het over een paar minuten al morgenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil niks meer weten
Iig vandaag niet meer
dan wacht ik nog 7 minutenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil niks meer weten
Iig vandaag niet meer
Vooral goedbedoeld, maar niet optimaalquote:
Waarom zou er iets beters uit komen??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja goed, ik vind dit niet de beste voortzetting, maar als je NU iets wil sturen, dan ga je je gang maar
Nou goed, maar niet doen dan Speed....quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja goed, ik vind dit niet de beste voortzetting, maar als je NU iets wil sturen, dan ga je je gang maar
Zit wel wat in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral goedbedoeld, maar niet optimaalheus, laat het nou ff rusten, het komt niet op een dag of 2. Je hebt aan de andere kant altijd met een organisatie te maken, en die zijn log. Die verwachten niet binnen 5 minuten een reply. 2 dagen is vlot ZAT. Echt.
Die claim komt écht nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom zou er iets beters uit komen??
Straks krijg ik een mail dat ik per direct de kosten moet gaan betalen en als ik ze dan nog eens stuur dat ik er dan ook nog eens niet mee akkoort ga
Gaan ze nog leuker vinden.
Hehehe geloof er ook niks van maar oke.quote:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen [deel 106]quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:56 schreef Marky-Boom het volgende:
Zullen we dan nu weer met het WEER verdergaan? het MCS uit frankrijk is meer noordwaarts getrokken..misschien leuke vooruitzichten?
Goed zo jijquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zit wel wat in.
Oke, ik wacht wel even![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |