dat is op zich gewoon wel een goed plan jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik zou TOCH mailen, wat iedereen hier ook zegt..
Oh wacht, maar dit gaat over langdurige abonnementen, niet over de dagcode's.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
http://www.weeronlinebv.nl/radar/subscribe/index.asp?lang=nl&Abonnementsvorm=Jaarkaart
en dan abonnementsvoorwaarden, MAAR als je dat nummer belt, krijg je die voorwaarden dus duidelijk niet.
Je moet ermee accoord gaan, voordat je een jaarabonnement afsluit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Jalu het volgende:
[..]
En vooral: wanneer is dit aan de voorwaarden toegevoegd?
Maar ik kan geen nette mailtjes schrijfen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem nou een wijze raad aan van Tante Vonnuh, mail een heel neutraal en uiterst beleefd mailtje terug, heus het werkt!
Oke, dat is wel belangrijk, het ging dus om een DAG-code. Daar zijn de voorwaarden kennelijk niet van op toepassing. Dat staat nergens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef Jalu het volgende:
[..]
Oh wacht, maar dit gaat over langdurige abonnementen, niet over de dagcode's.
Jaarabbo??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Je moet ermee accoord gaan, voordat je een jaarabonnement afsluit.
Dan laat je je helpen met een mail, heel simpel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar ik kan geen nette mailtjes schrijfen.
Iig vooral nu niet, ik doe en probeer wel vrolijk te zijn maar ik ben nu gewoon![]()
Oke ik ben fout bezig geweest maar waarom heeft weeronline zolang op zich laten wachten, daarnaast: Waarom ben ik de enige die zo'n leuk dreig mailtje krijgt?
Kortom, als ik een mailtje stuur dan is het geen lief mailtje en worden ze ook niet vrolijk van.
Daarnaast zijn ze iig nu een klant kwijt.
Joh, doe niet zo dramatisch.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iig vooral nu niet, ik doe en probeer wel vrolijk te zijn maar ik ben nu gewoon![]()
Deze voorwaarde's gelden niet voor de dag-code's, daarvoor moeten ze maar een nieuwe voorwaarde's gaan aanmaken, alleen daar zijn ze iig nu wel te laat mee aangezien er nu genoeg bewijzen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Oke, dat is wel belangrijk, het ging dus om een DAG-code. Daar zijn de voorwaarden kennelijk niet van op toepassing. Dat staat nergens.
Mooi. Dan help ik je. Zaterdag. EN nu die kop leegkloppen, een biertje en je nest in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nemen ze zeker geen genoege meequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo dramatisch.
Gewoon sorry zeggen en klaar.
daar zou ik nog niet al te zeker van zijnquote:
Ja hoor, luister je nu nog naar tante Vonnuh ja of neequote:
Mooi zo, lief, leuk, vriendelijk mailtje, klaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dan help ik je. Zaterdag. EN nu die kop leegkloppen, een biertje en je nest in.
Jawel joh, je maakt je veel te druk op dit tijdstip.quote:
Verander SpeedyGJ even in je eigen naam..anders denkt die dude ook vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:42 schreef flugeltje het volgende:
Beste meneer [knip]
Ik mocht vandaag van u een mail ontvangen waarin u mij aansprakelijk stelt voor inkomstenderving ten gevolge van de verspreiding van de radardagcode via fok.nl. Ik wil ten eerste melden dat ik niet op de hoogte was van het feit dat dit niet zou mogen. Het is immers nergens in de policy opgenomen!
Inmiddels is in het betreffende topic duidelijk geworden dat u de verspreiding niet op prijs stelt en we zijn er dan ook met onmiddelijke ingang mee gestopt.
Voor de toekomst zou ik u aan willen raden uw policy aan te passen. Een onbekende regel kan men immers niet naleven.
Hopende u hiermee tevreden gesteld te hebben verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Speedy GJ.
Idd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan laat je je helpen met een mail, heel simpel.
Waarom ze zolang op zich hebben laten wachten weet niemand, misschien hebben ze nu pas deze mogelijkheid ingebouwd, en jouw IP viel op, dus JIJ keijgt het mailtje, zo werkt dat nu eenmaal.
Bij deze zin komt het op neer dat IK ja IK heb gebelt naar dat nummer.quote:Via onze logfiles kunnen we zien hoe vaak u dit heeft gedaan en hoeveel anderen
er gebruik van hebben gemaakt.
Dank, dus dit zal ik terug kunnen sturen met iig mijn eigen naamquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:42 schreef flugeltje het volgende:
Beste meneer [knip]
Ik mocht vandaag van u een mail ontvangen waarin u mij aansprakelijk stelt voor inkomstenderving ten gevolge van de verspreiding van de radardagcode via fok.nl. Ik wil ten eerste melden dat ik niet op de hoogte was van het feit dat dit niet zou mogen. Het is immers nergens in de policy opgenomen!
Inmiddels is in het betreffende topic duidelijk geworden dat u de verspreiding niet op prijs stelt en we zijn er dan ook met onmiddelijke ingang mee gestopt.
Voor de toekomst zou ik u aan willen raden uw policy aan te passen. Een onbekende regel kan men immers niet naleven.
Hopende u hiermee tevreden gesteld te hebben verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Speedy GJ.
Hup Speed, adem halen... 1-2-3-4 adem in... 1-2-3-4 adem uit...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd.
Daarnaast hebben ze de IP's nagecheckt!!
[..]
Bij deze zin komt het op neer dat IK ja IK heb gebelt naar dat nummer.
Euh hoelang is het geleden dat ik voor het laast heb gebelt?
Volgens mij al flink aantal weken terug.
Kortom, ze beschulden MIJ juist voor alles, dat ik echt ALLE code's op het forum heb geplaast, dit klopt dus echt geen fuck van.
Ze kunnen de nummers niet nachecken dus ze lullen maar compleet uit hun nek weg.
Kortom, als ik moet dokken dan weiger ik, en als ze hier niet mee akkoort gaan dan dan maak ik inc met de andere users er werk van.
Zal ik nu doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hup Speed, adem halen... 1-2-3-4 adem in... 1-2-3-4 adem uit...
Niks aan het handje, neem mijn tekstje over en mail terug. Je erkent geen schuld, geeft nog een trapje na ivm de policy en hoeft niet door het stof...
Zo opgelost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |