Maar in het westen hebben we helemaal niets gehad..quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nederland krijgt niks meer.
Dat zag ik iig allang aankomen.
Vet filmpje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:09 schreef DemonRage het volgende:
En het beloofde filmpje van het weerlicht (beste kwaliteit/grootte-verhouding kreeg ik toch met WMV9-codering):
Klik hier voor versneld filmpje.
Hoe lang was je eigenlijk offline Againzender?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:10 schreef Againzender het volgende:
Zo, ik ben er even uitgeweest, eens even kijken hoe het ervoor staat.
Amsterdam Slotervaart is de hele avond droog, op een heel klein buitje na dan.
En er moet nog iets BIJ ook...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef KillerDream het volgende:
* HINT* Misschien moet er ff iets uit de OP?
Ja, valt mij ook al enkele delen op.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef KillerDream het volgende:
* HINT* Misschien moet er ff iets uit de OP?
euh, doet dat er toequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe lang was je eigenlijk offline Againzender?
Ja, ook dat ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
En er moet nog iets BIJ ook...
Atmosfeer ontploffen vs. weeronline...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, doet dat er toeuurtje of twee ofzo denk ik?
Neuh hoor, doet er ook niet toe... Maar je hebt wél wat gemist... Het échte noodweer was vanavond niet buiten, maar gewoon hier...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, doet dat er toeuurtje of twee ofzo denk ik?
Meestal als het jouw niet lekker zit, zit het goed..vertel ons wat je op je kerfstok hebt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef Oom_Agent het volgende:
www.oliriffel.de/3.avi (rechtermuisknop opslaan als)
Let vooral op de noordelijke uitbreiding, het zit me niet lekker
ah, op die manier. zag het al staan ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh hoor, doet er ook niet toe... Maar je hebt wél wat gemist... Het échte noodweer was vanavond niet buiten, maar gewoon hier...
check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |