Dat zijn grote namen, hoop dat het lukt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef LuukBes het volgende:
Las trouwens ergens dat Irvine voor Ierland en Frentzen voor D'land benaderd is.
Als die het doen heb je toch weer 2 namen erbij, en vooral Irvine op de baan is altijd lachen. Ze zouden Hakkinen en Alesi nog uit de DTM moeten jatten.
nee hoor. In de 2e race van het weekend mag een andere coureur rijden. Verstappen rijdt beide races in het weekend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:20 schreef Gijsje het volgende:
Inderdaad maar 1 rijder per land, hoop dat er een race in Nederland of Belgie komt er is vast nog wel plek voor een extra race. Hier nog wat info over de serie http://www.champcarnews.nl/index.php?templateid=news&id=1012
er stond mij iets van bij dat de overkoepelende organisatie veel betaaldquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer: Wie betaalt dat team
Verstappen de geldwolf gaat echt niet voor niks rijden en dan heb ik het nog niet eens over de voitures.
niet mee eens, gelijk materiaal = gelijke kansen, ik kijk liever naar een vol startveld met gelijke wagens en veel actie op de baan, dan naar een race waar een paar teams de dienst uitmaken en de rest voor spek en bonen mee doet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:36 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind juist de wedijver in aanpassingen een van de leuke/spannende dingen aan F1. Met allemaal dezelfde auto haal je dat weg.
Op zich is dit ook zo in de A1GP, je kan de auto's wel anders afstellen, maar iedereen heeft gelijke kansen. Het is meer een coureur-wedstrijd geworden ipv een coureur/team wedstrijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:36 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind juist de wedijver in aanpassingen een van de leuke/spannende dingen aan F1. Met allemaal dezelfde auto haal je dat weg.
Die Sheik betaalt dus de hele zooi?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er stond mij iets van bij dat de overkoepelende organisatie veel betaald
Ik heb nooit het idee gehad dat het een geldwolf is. Wel wil hij een degelijk salaris, omdat hij dat als erkenning ziet van zijn rijderskwaliteiten. Zo komt hij op mij over in ieder geval.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die Sheik betaalt dus de hele zooi??
Verstappen komt zijn bed niet uit voor minder dan een miljoen, toch
Welke rijderskwaliteitenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad dat het een geldwolf is. Wel wil hij een degelijk salaris, omdat hij dat als erkenning ziet van zijn rijderskwaliteiten. Zo komt hij op mij over in ieder geval.
Klopt. Twee keer derde in een Benetton, tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ok, laat maar.
Zinloze discussie op komst anders.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt. Twee keer derde in een Benetton, toch
De sjeik(organisator) betaalt het eerste jaar alles, daarna moeten de teams sponsoring zien te vinden. Dit dacht ik gehoord te hebben van Jan Lammers op de radio.quote:Ok, laat maar.
Zinloze discussie op komst anders.
Dank voor de info.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:04 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
De sjeik(organisator) betaalt het eerste jaar alles, daarna moeten de teams sponsoring zien te vinden. Dit dacht ik gehoord te hebben van Jan Lammers op de radio.
Zeg die humor van jou die is zo hoogstaand, dat is slecht voor mijn gezondheid. Kan het ff wat minder?quote:
Zure Limbo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:18 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Zeg die humor van jou die is zo hoogstaand, dat is slecht voor mijn gezondheid. Kan het ff wat minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |