Ja, je hebt helemaal gelijk. Rellen is alleen leuk als de tegenpartij niet aanwezig is. Toppiequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:25 schreef error het volgende:
[..]
![]()
pfff, kent de waarde van een goede rel niet
Juist. En jij als zijn advocaat mag daarbij ook tegen de muur.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeuren! Kom nou toch. Dit is toch geen zeuren. Waxxer heeft iets heel ernstigs gedaan, daar moet je niet te licht over denken. Die apostrof, eigenlijk is levenslang nog te mild.
Ik denk dat ie inderdaad wel in het profiel van een journalist past.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. Dat weet ik verder niet, ik volg de topics niet zo nauwgezet dat ik een conclusie kan trekken over Waxxers/Waxxer's gebruikelijke manier van reageren in een discussie.
Wat ie hier liet zien, belooft echter een glanzende carriere in de NL journalistiek.
En nu zal ie me op een evt 'meeting' wel in elkaar gaan slaan ofzo..
De 'tegenpartij' is zelf weggelopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Rellen is alleen leuk als de tegenpartij niet aanwezig is. Toppie![]()
Ruilen voor popcorn?!quote:
Helaas.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef error het volgende:
Ik denk dat ie inderdaad wel in het profiel van een journalist past.
I did?quote:Je gaat er abusievelijk vanuit dat een journalist iemand is die actief meedoet in iets.
Als dat 'm al lukt.quote:Het is over het algemeen juist een observer, die heel lang moet nadenken voordat ie iets zinnigs op papier krijgt.
Och, je zal er best een biertje mee kunnen drinken.quote:Voor de duidelijkheid: ik heb hem 1x IRL ontmoet en het is een aardige jongen. ik heb niets tegen hem, wel tegen de manier van 'discussieren'
Ja nou, dan is er toch geen zak meer aan, of maak ik nu een fundamentele denk fout, corrigeer me hoorquote:
You fuckin' point being?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar intussen is Waxxer wel kei-liev en iemand die wel graag gezien wordt op meetings. En er zijn meer dan genoeg mensen die wel zijn schrijfstijl waarderen..
Niet dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
I did?
true,truequote:Och, je zal er best een biertje mee kunnen drinken.
En ik heb al lang ervaren dat mensen IRL totaal anders kunnen zijn dan online..
Superleuke, grappige mensen, waar online geen normaal woord uitkomt bijv...
Nou ja, we hebben GE natuurlijk nogquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja nou, dan is er toch geen zak meer aan, of maak ik nu een fundamentele denk fout, corrigeer me hoor![]()
Wat kunnen twee kleine dwergjes nou beginnen tegen Grote Verwachtingen.quote:
Oja, je hebt een stropdas.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat kunnen twee kleine dwergjes nou beginnen tegen Grote Verwachtingen..
Discussies met mij verlies je toch altijd, dat weet je best..
Sorry, what was I thinking?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat kunnen twee kleine dwergjes nou beginnen tegen Grote Verwachtingen..
Discussies met mij verlies je toch altijd, dat weet je best..
kinky!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat wilde je dan doen.. Een sigaret in mijn gezicht uitdrukken ofzo?
.
Dat is precies waar ik op doelde.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:47 schreef error het volgende:
maar ik mag al jaren geen sjekkies meer roken van mijn wederhelft
Ban-waardig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
gewoon tijdens discussies de hele tijd zeggen "goh.. nou! zeg! heee... nounou poeee..."
Joh, je bent gewoon populair! Heb je dat nou nog niet door?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik geloof dat de twee heren gewoon niet helemaal door hebben wanneer iemand geen zín heeft om te discussierenError je hebt me... twee keer gezien, ik heb amper een gsprek met je gevoerd dus je kunt geen enkel oordeel over mij hebben. Misschien ben ik wel een gigantische lul
![]()
Maar goed. Ik stap op de fiets. Ik haal eten. Ik maak eten. Ik eet eten. En dan nóg gaat het over mijn zo labiele persoonlijkheid... Tja.
oeps , 2x?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik geloof dat de twee heren gewoon niet helemaal door hebben wanneer iemand geen zín heeft om te discussierenError je hebt me... twee keer gezien, ik heb amper een gsprek met je gevoerd dus je kunt geen enkel oordeel over mij hebben. Misschien ben ik wel een gigantische lul
![]()
Maar goed. Ik stap op de fiets. Ik haal eten. Ik maak eten. Ik eet eten. En dan nóg gaat het over mijn zo labiele persoonlijkheid... Tja.
Je hebt mij niet gehoord over jouw verdwijning uit de 'discussie' hoor.quote:
Geen zin? Of ehm...quote:gewoon niet helemaal door hebben wanneer iemand geen zín heeft om te discussieren
Ja, misschien.quote:Misschien ben ik wel een gigantische lul![]()
quote:mijn zo labiele persoonlijkheid...
Heb je een stijve?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt mij niet gehoord over jouw verdwijning uit de 'discussie' hoor.
Maar dat verzin je er voor het gemak even bij..
[..]
Geen zin? Of ehm....
[..]
Ja, misschien.
[..].
Oeh, een seksuele toespeling, wat grappig!quote:
Correctie; WAS op RTL 5, ik was nog net op tijd voor het eindequote:Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef Camoth het volgende:
Die film van Olivier B. Bommel is op RTL 5![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef Camoth het volgende:
Die film van Olivier B. Bommel is op RTL 5![]()
![]()
![]()
Ja hoi. Ruim op tijd zelfs.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Ben ik nog op tijd voor de rel?
Volgens mij is de rel inmiddels overgevlogenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hoi. Ruim op tijd zelfs.
Haal je vent van de bank en ga naar bed als je moe bent.quote:
Duidelijk een geval van te laat:Pquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Ben ik nog op tijd voor de rel?
Wat lief van hemquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef Camoth het volgende:
Scharrel komt een dag eerder thuis. Meneer mist mij
![]()
Tenminste; dat zegt ie![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden Wax en DM nou allebei grommend en snuivend voor de TV hangen?
Simsquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nee hoor
Ik heb weer een Sims-periode
en Mahjong (leuk he An??
)! Met Pacman ben ik opGGGGGGGGehouden toen ik alleen nog maar stipjes op het computerscherm zag
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
SimsRollercoaster tycoon 3
Black & White
Age of Ampires
etc etc etc
![]()
edit: oeh, vergeet ik helemaal Dungeon Keeper![]()
Neuh, niet iedereen is zoals jij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden Wax en DM nou allebei grommend en snuivend voor de TV hangen?
Het jammere is alleen dat je gehele sociale leven eraan gaat. Maar heck, spelletjes zijn veel leuker dan een sociaal levenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]computerspelletjes zijn zoooo verslavend... Ik noem een Sims, een Mahjong, een Pacman, een Prince of Persia...
Terug naar de onschuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |