Je schiet als een kleinzielig persoon in de verdediging, wild om je heen maaiend, en absurde dingen roepend (geitenwollen sokken, puhlease!). Dat vind ik enerzijds sneu, anderzijds vermakelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Mijn persoonlijke ergernissen hebben niks met journalistiek te makenIk weet niet of je dit voor de lol doet of dat je serieus bent, maar in beide gevallen (en zéker het laatste) vind ik het nogal triest overkomen. Steek je energie in wat anders dan in dit godsgruwelijk kleinzielige gezanik. Echt.
Nee, niet door die 's, maar door jouw absurde reactie op de post van tech.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:58 schreef Waxxer het volgende:ach en wee..... en dat door een ' vóór de s in plaats van een ' ná de s. Een gewone fok-user maakt zo'n foutje op een donderdagmiddag en de lurkende media-haters kruipen uit hun hol. Maar ik wil geen rode nagels, dus mail het ongenoegen maar he?
Ten eerste ben ik geen journalist in opleiding, en heb ik na de middelbare school geen Nederlandse lessen meer gevolgd, en ten tweede leek het geen tikfoutje, maar eerder een fundamenteler fout.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik wacht met smart op jou eerste tikfoutje hier..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet naar jou![]()
sssshhhh.......
We feesten gewoon door hoor!
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:59 schreef error het volgende:
Helemaal mee eens, maar de reaktie van Waxxer vraagt er natuurlijk om, om even flink te flamen.![]()
Hallo poes, ik kom met de opmerking dat er weer een drama om een tikfoutje wordt gemaakt. Dat is het enige. Dat jij dan over alles heen stoomt met een tirade.... is niet mijn schuld. Dus bovenstaand zegt al genoeg over jou als persoon. Je bent (weer eens) erg goedkoop bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je schiet als een kleinzielig persoon in de verdediging, wild om je heen maaiend, en absurde dingen roepend (geitenwollen sokken, puhlease!). Dat vind ik enerzijds sneu, anderzijds vermakelijk.
En ik heb een hekel aan de NL journalistiek ja. Dat is bekend.
Waar ik mijn 'energie' in steek, dat maak ik nog steeds heerlijk zelf wel uit..
Dus als journalist mag je in je vrije tijd, als je eind van de dag wilt relaxen toch nog steeds geen tikfoutje maken..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen journalist in opleiding, en heb ik na de middelbare school geen Nederlandse lessen meer gevolgd, en ten tweede leek het geen tikfoutje, maar eerder een fundamenteler fout.
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus als journalist mag je in je vrije tijd, als je eind van de dag wilt relaxen toch nog steeds geen tikfoutje maken..
Dat gaat niet lukken, vrees ik. Dan volgt snel daarna een schrijven waarin door DM in niet mis te verstane bewoordigen ernstig wordt afgraden om op welke manier dan ook met mij in zee te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Een fundamentele fout nog wel. Nou nou, tjonge jonge. Straks krijgt Waxxer nog een permanente ban. En dat krijg je nooit meer goed gemaakt, z'n CV is voorgoed besmet. Maar misschien kan Blub een goed woordje voor hem doen bij het aanvragen van een uitkering.
Nogmaals: geen drama over een tikfoutje, maar ik hak nu in op jouw manier van reageren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:05 schreef Waxxer het volgende:
Hallo poes, ik kom met de opmerking dat er weer een drama om een tikfoutje wordt gemaakt. Dat is het enige. Dat jij dan over alles heen stoomt met een tirade.... is niet mijn schuld.
Wanneer ik vraag om een voorbeeld om deze rare aanvallende stelling te onderbouwen, dan negeer je die, en kom je met rare kreten over geitenwollen sokken. Over goedkoop bezig zijn gesproken...quote:Ja jij vraagt je altijd van alles af bij mensen, en bent niet zo toegeeflijk, dat is algemeen bekend hoor.
En nu op de persoon spelen, bravo! En 'weer eens' goedkoop. Waar deed ik dat eerder dan?quote:Dus bovenstaand zegt al genoeg over jou als persoon. Je bent (weer eens) erg goedkoop bezig.
1. 't Was volgens tech (en mij) geen tikfoutje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Dus als journalist mag je in je vrije tijd, als je eind van de dag wilt relaxen toch nog steeds geen tikfoutje maken..
Moehahaha./. nou ja, ik zeg maar verder niks..
Prima.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef Waxxer het volgende:
MAAARRRRRR hoe was JOUW dag vandaag dan?![]()
Net als ik! Met mijn "beledegen" in de topicnaamquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1. 't Was volgens tech (en mij) geen tikfoutje.
2. Iedereen mag fouten maken, maar reageer dan niet als een baviaan, wanneer je iemand je er vriendelijk op wijst.
Dat lijkt me een tikfoutje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef Camoth het volgende:
Net als ik! Met mijn "beledegen" in de topicnaamvond het overigens best leuk gevonden
![]()
Maar is dat een fundamentele, type of grammaticale fout?
Denk maar niet dat je eronderuit komt, ik loop hier potdorie niet voor niets met een hoofddoek 10 meter achter je hol aan de hele dagquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik gisteren beloofd.
Echt weer typisch CDA.quote:Minister van Justitie Piet Hein Donner heeft plannen om het verheerlijken, bagatelliseren, goedpraten of ontkennen van spel-, taal- of grammaticafouten te straffen. Hij stelt een maximumstraf van tien jaar voor.
10 meter? Heb jij van die korte beentjes dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je eronderuit komt, ik loop hier potdorie niet voor niets met een hoofddoek 10 meter achter je hol aan de hele dag![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Echt weer typisch CDA..
Ik moest toch altijd tien meter achter je lopen? Nou, geen probleem.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
10 meter? Heb jij van die korte beentjes dan?
De enige baviaan ben je zelf. Waxxer reageerde met "Ik val om van de honger en heb nul concentratie".quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
2. Iedereen mag fouten maken, maar reageer dan niet als een baviaan, wanneer iemand je er vriendelijk op wijst.
10 passen, 10 passen vrouw!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik moest toch altijd tien meter achter je lopen? Nou, geen probleem.
I've kept my end of the bargain you know...![]()
Oeh oeh... wat je zegt, ben je zelluf!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
De enige baviaan ben je zelf. Waxxer reageerde met "Ik val om van de honger en heb nul concentratie"..
Ik heb lange benenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
10 passen, 10 passen vrouw!
Nee, ik heb een heel erg goed geheugen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik heb lange benen![]()
edit: En dat is niet eerlijk! Jij bent het gewoon gaan opzoeken, jij![]()
3. je gaat bij een 'discussie' meteen over tot ofwel negeren ofwel persoonlijke aanvallen. Niet alleen deze keer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
2. Iedereen mag fouten maken, maar reageer dan niet als een baviaan, wanneer iemand je er vriendelijk op wijst.
Wie is 'je'?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef error het volgende:
3. je gaat bij een 'discussie' meteen over tot ofwel negeren ofwel persoonlijke aanvallen. Niet alleen deze keer.
Ik voegde een puntje toe aan jouw lijstje aan Wax.quote:
Je zou God best als merknaam kunnen zien, waarbij je vindt dat het woordbeeld van "God" verstoort raakt als je "Gods" zou schrijven.quote:Ook als er geen gevaar van uitspraakverwarring dreigt, verschijnt daarin vaak de apostrof + s: Verkade's chocolade, Droste's pastilles. Daarmee behoudt de merknaam zijn woordbeeld.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:22 schreef Camoth het volgende:
Volgens mij is Waxxer ervandoorZo is er ook geen bal aan
![]()
Zeuren! Kom nou toch. Dit is toch geen zeuren. Waxxer heeft iets heel ernstigs gedaan, daar moet je niet te licht over denken. Die apostrof, eigenlijk is levenslang nog te mild.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
mensen doe eens niet zo zeuren allemaal
Oh, okay. Dat weet ik verder niet, ik volg de topics niet zo nauwgezet dat ik een conclusie kan trekken over Waxxers/Waxxer's gebruikelijke manier van reageren in een discussie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef error het volgende:
Ik voegde een puntje toe aan jouw lijstje aan Wax.
Het was dus aan Wax gericht.
Maar niet lullig bedoelt hoor, het is me gewoon opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |