Wel als je een Fries paspoort hebt. Al eens een dubbele nationaliteit overwogen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef Mr-Z het volgende:
ja hallo.. ik ken haast niemand.. doe maar terpstra.. of heb ik geen stem recht als brabander?
Ik moet Friezen niet.. daarom steun ik het idee dat het een apart land wordtquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel als je een Fries paspoort hebt. Al eens een dubbele nationaliteit overwogen?
op diegene met een mooie vrachtwagenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik moet Friezen niet.. daarom steun ik het idee dat het een apart land wordt![]()
Wat stem je zelf eigenlijk?
Stel, je ontmoet een geweldig iemand, die later Fries blijkt te zijn. Dan verbreek je meteen alle contact?quote:
Ik had vroeger (en nu nog steeds) een hekel aan randstedlingen. Maar toch ben ik er getrouwd met eentjequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stel, je ontmoet een geweldig iemand, die later Fries blijkt te zijn. Dan verbreek je meteen alle contact?
Ik weet dat het offtopic is, maar ik kan heel slecht tegen zulke opmerkingen![]()
Die heeft werk zat in Friesland, met al die zwakzinnigen daar.quote:Anita Andriessen, het Bildtse roosje, is gedeputeerde namens de PvdA en zit zich vooral in voor de zwakkeren in de smaneleving
zegt wie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Wonen er alleen maar josti's in friesland ofzo?
En wat heb jij dan te doen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:26 schreef VaderJacob het volgende:
Ja maar wel met een oorlog dan heb ik ook nog wat te doen
Je bedoelt denk ik in Enschede wonen net zoveel mensen als in heel Friesland.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Enschede ligt toch ook in Friesland?
Moet je nagaan hoe helder jij bent!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik in Enschede wonen net zoveel mensen als in heel Friesland.![]()
Friesland was toch al een provincie van Denemarken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Friesland wordt niet onafhankelijk omdat ze zelf de onafhankelijkheid afroepen, maar omdat de rest van Nederland de provincie afstoot.
Afsteken en naar Denemakeren slepen, tof idee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Friesland was toch al een provincie van Denemarken?
En minder gier.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afsteken en naar Denemakeren slepen, tof idee.
Krijgt Nederland er lekker veel kustlijn bij
beetje slappe inkoppertjes die posts van jou,..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afsteken en naar Denemakeren slepen, tof idee.
Krijgt Nederland er lekker veel kustlijn bij
11 jaar geleden was ze nog wel knapquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Simone Scheffer, 11 jaar geleden begonnen als zogenaamde Omropbabe.
Als dit al de babe van Friesland is, wil ik niet weten wat daar nog meer leeft.![]()
Dan moet je Steven de Jong kiezen. Waar Steven is, krijg je Rense er gratis bij!quote:
draagt hij nog steeds een zonnebril in de winter en een muts in de zomer om niet herkend te worden op straat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mannetjestwarres kan niet uitkijken :| Hij liep laatst zowat tegen me aan op de Nieuwstad.
Laat me raden, jij bent zo'n kutfries?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef Snol1ner het volgende:
beetje slappe inkoppertjes die posts van jou,..![]()
Laat me raden, jij bent bevooroordeeld?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo'n kutfries?
Uhuhquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
draagt hij nog steeds een zonnebril in de winter en een muts in de zomer om niet herkend te worden op straat?
Woonplaats: Provincie Antwerpenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo'n kutfries?
Dan kun je daar ook eens naar binnen.. Als hij in de deuropening zit op zn tuinstoel kun je niet eens naar binnenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:41 schreef LSS het volgende:
[[url=http://img173.imageshack.us/img173/9911/rommy6cg.th.png]afbeelding][/URL]
Laat Rommy (de Friese Hazes) maar president worden. Moet ie wel zijn Autosjop aan het Vliet verkopen.
Beter dan Friesland hoorquote:
Ik ben er wel een paar uur mee bezig geweest jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Mereltje het volgende:
Daar heb je veel werk aan gehad om die lijst samen te stellen..
Ik mis de schaatser Rintje Ritsma nu hij heeft aangekondigd te gaan stoppen met schaatsen heeft tie alle tijd om president van Fryslan te worden![]()
Spuit 20:44 en een paar seconden laterquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En Piter Weening niet te vergeten
Die vent is nu al langer als een jaar burgemeester van Ljouwert, maar nog steds woont ie in Amsterdam. Geert wil niet president van Fryslân worden, maar van Nederland. Kan ie lekker bush in zn reet rammenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef Mereltje het volgende:
Misschien denkt de heer Dales ook al aan iets meer dan het burgermeesterschap van Leeuwarden hij houdt net als Brok ook van mannen (is dat een voordeel dan)
[afbeelding]
Ik woon in Amersfoort.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Enschede ligt toch ook in Friesland?
Tsja, en dus niet iemand van het Friese rasquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Maar wel van het germaanse ras
Gelukkig, ik ben toch geweldig in het overtuigen van mensen hequote:Op donderdag 28 juli 2005 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die onderbouwing! Je hebt me overtuigd!
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anti-Friezen kunnen het topic ook overslaan ofzo?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:58 schreef Hugo- het volgende:
Tjalling van den Bosch
Jeetje, je durft wel internetgangster.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef mrkanarie het volgende:
frieslandin de fik steken dr met! onee is het natuurlijk te koud voor daar.
Precies. Ik zeg, friesland los zagen van Nederland en weg laten drijven richting de oostzee.quote:
Wat dan wel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, juist niet!
Friezen!quote:
Ik heb niet eens gekeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef floppie86 het volgende:
ik wou net kijken of die al gezegt was door iemand![]()
precies, dus Friezen zijn wel Germanenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
De 'Germanen' is de familie waar de Friezen tot behoren. Samen met de Saksen, Bataven, Angelen, Goten, Vandalen (whehehe), Bourgondiers, alle Scandinaviers etc.
En uit wat voor inteelt hoek van Nederland kom jij eigenlijk?quote:
Dit slaat natuurlijk ook als een slappe lul op een drumstel, of denk je dat je grappig bent?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef mrkanarie het volgende:
onee is het natuurlijk te koud voor daar.
Twarresquote:
Wout Zijlstraquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef LSS het volgende:
[..]
[[url=http://img24.imageshack.us/img24/3797/celtgiant0313bk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wout Zijlstra
Deze man is nog sterker dan Tjalling vd Bosch en is ook een Fries, wat een bruut.
![]()
Was het maar waar, dan kunnen we al het aardgas ook lekker voor ons zelf houden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg, friesland los zagen van Nederland en weg laten drijven richting de oostzee.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik!! Ik als Brabander moet de eerste president worden van dat afvallige Friezenland. Ik ben tevens ook de laatste president want na mijn etnische zuiveringen daar, zal zelfs het Friese dialect zijn uitgestorven...
Ok, ok, ok, ff opnieuw dan:quote:
Ben je trots?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:13 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan kunnen we al het aardgas ook lekker voor ons zelf houden...
ipv gratis aan jullie weg te geven
Ik was een paar jaat geleden bij zn huldiging als Kening in Minnerstsga. Wil je nu met me neuken?quote:
Bottenbley is ook een neger, maar ziet er op de foto wat bleekjes uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:45 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Import neger die hebben ze daar nog niet .
Nog niet. De eerste stap is het creëren van zogenaamde 'libbensromte.' Ik denk aan Groningen, kop van NH, de poldergebieden, etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Friesland zou het zelfstandig nooit redden. Ze hebben een economie van niks en geen belangrijke steden.
Libbensromte Skitterend!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef doerebout het volgende:
[..]
Nog niet. De eerste stap is het creëren van zogenaamde 'libbensromte.' Ik denk aan Groningen, kop van NH, de poldergebieden, etc.
Komende wieke wurd de reade reus gewoan wer winner en Kening fan de PC.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was een paar jaat geleden bij zn huldiging als Kening in Minnerstsga. Wil je nu met me neuken?
Oh nee, als je Minnertsga tof vind wil je pas neuken als we getrouwd zijn
EALA FRYA FRESENA!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
T-Shirts mei "Grutte Pier is mien Maat", "Bonifatius is net de leste" en "Ofslutdiek: Fryzen 70% Hollanders 30%" etc.
Ik wou net zeggen. Is het nou zo moeilijk om tot de conclusie te komen dat de slechtste weerman van Nederland president van Friesland moet worden?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
En wat heb jij dan te doen?
Naast je eigen broek vol schijten?
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:09 schreef 2cv het volgende:
Ik wil wel presidinges van Fryslân worden. Lekker de Fryske taal (het is verdomme geen dialect, halve garen!) promoten. En dan heel Nederland + de rest van Europa overnemen. 1 groot Fryslân, joehoe !
En iedereen die nu of dan klaagt, smijten we er uit. Verbannen enzoo.
Als je op google kijkt bij afbeeldingen krijg je Michael Jackson als eerste te zien , die toch maar liever niet als president.Keep your childeren at home!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef 2cv het volgende:
Gooi maar eens wat linkjes. De enige Redband die ik ken is snoep en onbekend maakt onbemind.
Wat zijn je programmapunten? Heel Nederland overnemen, ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Willen wij al die Nederlanders wel in ons land?quote:
Moet Friesland eigenlijk geen stamhoofd in plaats van een president.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Niemand
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Moet Friesland eigenlijk geen stamhoofd in plaats van een president.
Wie was het laatste stamhoofd eigenlijk? Redbot.?
Programmapunten:quote:Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zijn je programmapunten? Heel Nederland overnemen, ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Willen wij al die Nederlanders wel in ons land?
(En nu kijken hoe fel de reacties zijn van de mensen die eerder zelf zeiden dat Friezen niet deugen)
Ligt het aan mij, of is die zin gewoon echt onbegrijpelijk?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]iemand die eerste een heel topic leest voor hij reageert was de laatste
Laat ik het anders formuleren.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is die zin gewoon echt onbegrijpelijk?
Ik verhuis er gelijk naar toequote:Op zondag 31 juli 2005 15:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Programmapunten:
-Meer geld voor de armen (belasting voor hen omlaag)
-Minder geld voor de rijken (belasting voor hen omhoog)\
-Meer politie op straat
-Geld voor cultuur beter verdelen (opera wordt zwaarder gesponsord dan een popconcert)
-Aantal 'vrije zones' waar je mag bouwen wat je wilt zonder dat er er schoonheidscomisies e.d. aan te pas komen om te beslissen of je bouwwerk mooi genoeg is. Slechts wat veiligheidsregeltjes en een maximum hoogte
-Meer groene stroom. Bijvoorbeeld door 'golfenergie' uit de waddenzee te halen. Deze stroom moet ook (veel) lager in prijs zijn dan niet-groene stroom.
-Asielzoekers moeten snel een antwoord krijgen op hun asiel-aanvraag. Indien ze toegelaten worden: een paar cursussen geven (inburgeringscursus o.a.) en een klein startkapitaal om iets te beginnen.
-Asielzoekers die geweigerd worden, worden op kosten van Fryslân op het vliegtuig gezet. Er wordt gecontroleerd of ze ook daadwerkelijk weg gaan zodat een illegaal verblijf niet mogelijk is.
-Asielzoekers die geaccepteerd worden, maar het binnen 1,5 jaar toch 'verklooien' (criminaliteit e.d.) krijgen ook een enkeltje afzender.
-Inburgeren in Fryslân, niet in verweggistan.
-Geen stilzwijgende verlenging van abonnebenten.
-Bij klachten over de internetprovider dient die provider te bewijzen dat de klachten ongegrond zijn, niet andersom. Geldt ook voor bedrijven zoals stroomleveranciers en waterleveranciers.
-Minimum loon voor stagairs, waarschijnlijk 33% van het minimum loon van niet-stagairs.
Ziet er op zich goed uit. Ik mis nog wel wat dingen. Hoe sta je tegenover Fries op scholen bijvoorbeeld? Ga je zorgen voor meer werkgelegenheid? Ga je de ziekenhuizen beter (academisch?) maken? Meer geld in het onderwijs (belangrijk voor mij als waarschijnlijk aanstaande docente). Enzoquote:Op zondag 31 juli 2005 15:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Programmapunten:
-Meer geld voor de armen (belasting voor hen omlaag)
-Minder geld voor de rijken (belasting voor hen omhoog)\
-Meer politie op straat
-Geld voor cultuur beter verdelen (opera wordt zwaarder gesponsord dan een popconcert)
-Aantal 'vrije zones' waar je mag bouwen wat je wilt zonder dat er er schoonheidscomisies e.d. aan te pas komen om te beslissen of je bouwwerk mooi genoeg is. Slechts wat veiligheidsregeltjes en een maximum hoogte
-Meer groene stroom. Bijvoorbeeld door 'golfenergie' uit de waddenzee te halen. Deze stroom moet ook (veel) lager in prijs zijn dan niet-groene stroom.
-Asielzoekers moeten snel een antwoord krijgen op hun asiel-aanvraag. Indien ze toegelaten worden: een paar cursussen geven (inburgeringscursus o.a.) en een klein startkapitaal om iets te beginnen.
-Asielzoekers die geweigerd worden, worden op kosten van Fryslân op het vliegtuig gezet. Er wordt gecontroleerd of ze ook daadwerkelijk weg gaan zodat een illegaal verblijf niet mogelijk is.
-Asielzoekers die geaccepteerd worden, maar het binnen 1,5 jaar toch 'verklooien' (criminaliteit e.d.) krijgen ook een enkeltje afzender.
-Inburgeren in Fryslân, niet in verweggistan.
-Geen stilzwijgende verlenging van abonnebenten.
-Bij klachten over de internetprovider dient die provider te bewijzen dat de klachten ongegrond zijn, niet andersom. Geldt ook voor bedrijven zoals stroomleveranciers en waterleveranciers.
-Minimum loon voor stagairs, waarschijnlijk 33% van het minimum loon van niet-stagairs.
Natuurijk gaat er Frysk op scholen gegeven worden ! Maar ik vindt het moeilijk te bepalen hoeveel uur per week. Ik vond Frysk namelijk een rot vak op schoolquote:Op zondag 31 juli 2005 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ziet er op zich goed uit. Ik mis nog wel wat dingen. Hoe sta je tegenover Fries op scholen bijvoorbeeld? Ga je zorgen voor meer werkgelegenheid? Ga je de ziekenhuizen beter (academisch?) maken? Meer geld in het onderwijs (belangrijk voor mij als waarschijnlijk aanstaande docente). Enzo
Het ironische is dat ik Nederlands studeer trouwensquote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Natuurijk gaat er Frysk op scholen gegeven worden ! Maar ik vindt het moeilijk te bepalen hoeveel uur per week. Ik vond Frysk namelijk een rot vak op schoolMisschien komen er zowel Fryske als niet-Fryske scholen. Dna kan iedereen zelf bepalen waar hij/zij heen gaat.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is dat ik Nederlands studeer trouwens
Gewoon een quotum of een strenge(re) inburgeringscursus.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef One_conundrum het volgende:
En niet teveel Niet-Friezen die komen immigreren vanwege het vriendelijke leef klimaat
Mooi, helaas is Frysk nog geen wereldtaal. Ook mijn Frysk is knudde.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ironische is dat ik Nederlands studeer trouwens
Nee, om de inburgeringscursusleraren te scholenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]om hun organisatie van binnenuit kapot te maken?
Je spreekt het toch wel hoop ik?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:06 schreef 2cv het volgende:
Mooi, helaas is Frysk nog geen wereldtaal. Ook mijn Frysk is knudde.
Ik spreek het wel, maar niet zo goed. Ik heb (gelukkig) wel een Frysk accentquote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je spreekt het toch wel hoop ik?Een president van Fryslân die geen Frysk spreekt vind ik niet kunnen
Zegquote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom staan we nog steeds in ONZ
----> Kickje naar POL...
tjah...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ZegIk heb net alle schroeven uit ons huis gehaald, geen zin dat de AIVD weer nieuwe gaat planten
Mag ik anders je woordvoerder zijn?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik spreek het wel, maar niet zo goed. Ik heb (gelukkig) wel een Frysk accent
Hmz ... Ik ben een eigenwijs typ tat graag zelf wil brabbelen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mag ik anders je woordvoerder zijn?
Vooruit, vooruit!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hmz ... Ik ben een eigenwijs typ tat graag zelf wil brabbelen.
Vooruit wat ? Jij mag m'n secretadingus ofzo zijnquote:
Idd, met je communicatieve vaardigheden zit het wel goedquote:Op zondag 31 juli 2005 20:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vooruit wat ? Jij mag m'n secretadingus ofzo zijn
Heb je al een one-liner inpetto voor je verkiezing?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef 2cv het volgende:
Toevoeging op verkiezingsgeval: roken is verboden in alle openbare ruimtes. Accijns op tabak wordt verhoogd met 1 euro per sigaret of 30 per pakje shag. Accijns op benzine gaat omlaag, pompstations mogen veel reclame maken om de concurrentie te bevorderen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef 2cv het volgende:
Daarover moet ik nog even overleggen met m'n secretaresse
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Chooselife het volgende:
Waarom sta ik er niet tussen. Johnny Footballhero.
Alexxxxx zal wel bij die andere vakbond zitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:22 schreef Chooselife het volgende:
Doekle Terpstra staat er niet tussen.
Het is toch regel 1 om geen negatieve associaties op te roepen in een slogan? Wat je met het woord NEE wel doet?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:28 schreef DaveMasteR het volgende:
One-liner voor 2cv zijn campagne--Zeg geen NEE tegen 2cv!
Ik ga voor die laatste! Zal ik maar vast de kranten gaan bellen dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:32 schreef 2cv het volgende:
2cv denkt met je mee
2cv is okee
2cv, simpel, goed en zonder poeha
Met 2cv staat Fryslân boppe !
Je bent geweldig. Je mist alleen nog wat ervaring.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is toch regel 1 om geen negatieve associaties op te roepen in een slogan? Wat je met het woord NEE wel doet?
Of zeur ik?
Ja ! Begin maar met de LC en de JC !quote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga voor die laatste! Zal ik maar vast de kranten gaan bellen dan?
Tsja, ik ben inderdaad nog voor niet heel veel Fryske presidenten secretaresse geweestquote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Je mist alleen nog wat ervaring.
Uiteraard, morgen staan ze op je stoep!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef 2cv het volgende:
Heb je al gebeld ?
Euhm, zei ik dat ze op je stoep staan? Ik heb de grootste zaal van de Harmonie afgehuurd natuurlijk!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:16 schreef 2cv het volgende:
Met andere woorden: je stuurt ze maar op me af en regelt geen persconferentie in ene geschikte zaal ? Lekkere secretaresse ben jij ...
Wat je vergeet is dat ik connecties heb! Ik krijg veel dingen gedaan voor niets. Geef daar ns commentaar op danquote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij moeten wij wat beter overleg gaan voeren. Grote zaal in de Harmonie is leuk, maar duur. Dat willen de mensen niet. Het moet goedkoop, maar goed. Dan zijn andere zaaltjes ook geschikt.
Maar nogmaals: beter iets fout doen dan niets doen
Is dit al het moment waarop ik zeg dat ik de hoofdredacteur van de LC persoonlijk ken en dat we een pagina krijgen?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:53 schreef 2cv het volgende:
Als die zaal niets kost, ben ik sprakeloos en dank ik je zeer, zeer beleefd !
Dit topic is om te beginnen ook al behoorlijk geloofwaardig ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef 2cv het volgende:
Je begint je geloofwaardigheid te verliezen ...
Je 2cv? Is die wel zuinig dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef 2cv het volgende:
Je moet toch ergens beginnen ?
Overigens, ik heb de presidentiële auto al
Geweldig!quote:
Ik vraag me toch af wat jij denkt nu.quote:
Ik hoop ECHT dat je hier een h bent vergeten in plaats van een j....quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:08 schreef 2cv het volgende:
Hoe leden te werven ? Langs de deuren gaan lijkt me niet effectief genoeg.
En ik dacht dat ij slechts op z'n knieen mocht zitten
Dat valt wel te regelen!quote:
Hey Lul, Nog geneeuukt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef koele het volgende:
[afbeelding]
hij natuurlijk: de voorzitter for president
Ben ik de enige die het idee heeft dat je mij al het werk laat doen, en je zelf achterover leunt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:32 schreef 2cv het volgende:
Alleen NOVA ? Zijn er niet meer actualiteitenprogramma's ?
Maak maar een lijstje, morgen lees ik het wel. Truste !
Klopt, jij doet al het voorbereidende werkquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het idee heeft dat je mij al het werk laat doen, en je zelf achterover leunt?![]()
Dan prikken we ze met hooivorken en gooien we ze in de groppe. Die zijn dan snel voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:39 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zeg jongens en als het nu niet mag van die Hollanders.
Stel dat ze in Den Haag zeggen NEE
Wij willen de boel bij elkaar houden, het is niet nodig dat er een extra president in Friesland gaat zitten.
Wat doen jullie dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef 2cv het volgende:
Grafisch ontwerper: moi.
Harmonie: ik ben al onderweg.
NOVA: reeds een parkeerplaats gereserveerd.
Ik moet jou ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik moet Friezen niet.. daarom steun ik het idee dat het een apart land wordt![]()
Wat stem je zelf eigenlijk?
Ons zo opstellen dat de burger besluit op mij te gaan stemmen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat het me anders formuleren: hoe gaan wij ons doel bereiken??
Ben je wel 7 maanden zwanger?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:30 schreef 2cv het volgende:
Eureka ! Ik ga het Big Brotherhuis in !
Je krijgt concurrentie!---http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Calvin_Klein.htmlquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef 2cv het volgende:
Een Fries uit Fryslân en niet uit Duitsland !
Doen we, dat moet het goed doen bij 'de gewone man'quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:00 schreef 2cv het volgende:
Dankje. Kom je foto's maken ? De aankomend President werkt voor zijn geld enzoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |