Is dit al het moment waarop ik zeg dat ik de hoofdredacteur van de LC persoonlijk ken en dat we een pagina krijgen?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:53 schreef 2cv het volgende:
Als die zaal niets kost, ben ik sprakeloos en dank ik je zeer, zeer beleefd !
Dit topic is om te beginnen ook al behoorlijk geloofwaardig ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef 2cv het volgende:
Je begint je geloofwaardigheid te verliezen ...
Je 2cv? Is die wel zuinig dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef 2cv het volgende:
Je moet toch ergens beginnen ?
Overigens, ik heb de presidentiële auto al
Geweldig!quote:
Ik vraag me toch af wat jij denkt nu.quote:
Ik hoop ECHT dat je hier een h bent vergeten in plaats van een j....quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:08 schreef 2cv het volgende:
Hoe leden te werven ? Langs de deuren gaan lijkt me niet effectief genoeg.
En ik dacht dat ij slechts op z'n knieen mocht zitten
Dat valt wel te regelen!quote:
Hey Lul, Nog geneeuukt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef koele het volgende:
[afbeelding]
hij natuurlijk: de voorzitter for president
Ben ik de enige die het idee heeft dat je mij al het werk laat doen, en je zelf achterover leunt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:32 schreef 2cv het volgende:
Alleen NOVA ? Zijn er niet meer actualiteitenprogramma's ?
Maak maar een lijstje, morgen lees ik het wel. Truste !
Klopt, jij doet al het voorbereidende werkquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het idee heeft dat je mij al het werk laat doen, en je zelf achterover leunt?![]()
Dan prikken we ze met hooivorken en gooien we ze in de groppe. Die zijn dan snel voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:39 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zeg jongens en als het nu niet mag van die Hollanders.
Stel dat ze in Den Haag zeggen NEE
Wij willen de boel bij elkaar houden, het is niet nodig dat er een extra president in Friesland gaat zitten.
Wat doen jullie dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef 2cv het volgende:
Grafisch ontwerper: moi.
Harmonie: ik ben al onderweg.
NOVA: reeds een parkeerplaats gereserveerd.
Ik moet jou ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik moet Friezen niet.. daarom steun ik het idee dat het een apart land wordt![]()
Wat stem je zelf eigenlijk?
Ons zo opstellen dat de burger besluit op mij te gaan stemmen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat het me anders formuleren: hoe gaan wij ons doel bereiken??
Ben je wel 7 maanden zwanger?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:30 schreef 2cv het volgende:
Eureka ! Ik ga het Big Brotherhuis in !
Je krijgt concurrentie!---http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Calvin_Klein.htmlquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef 2cv het volgende:
Een Fries uit Fryslân en niet uit Duitsland !
Doen we, dat moet het goed doen bij 'de gewone man'quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:00 schreef 2cv het volgende:
Dankje. Kom je foto's maken ? De aankomend President werkt voor zijn geld enzoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |