Wat dan wel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, juist niet!
Friezen!quote:
Ik heb niet eens gekeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef floppie86 het volgende:
ik wou net kijken of die al gezegt was door iemand![]()
precies, dus Friezen zijn wel Germanenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
De 'Germanen' is de familie waar de Friezen tot behoren. Samen met de Saksen, Bataven, Angelen, Goten, Vandalen (whehehe), Bourgondiers, alle Scandinaviers etc.
En uit wat voor inteelt hoek van Nederland kom jij eigenlijk?quote:
Dit slaat natuurlijk ook als een slappe lul op een drumstel, of denk je dat je grappig bent?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef mrkanarie het volgende:
onee is het natuurlijk te koud voor daar.
Twarresquote:
Wout Zijlstraquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef LSS het volgende:
[..]
[[url=http://img24.imageshack.us/img24/3797/celtgiant0313bk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wout Zijlstra
Deze man is nog sterker dan Tjalling vd Bosch en is ook een Fries, wat een bruut.
![]()
Was het maar waar, dan kunnen we al het aardgas ook lekker voor ons zelf houden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg, friesland los zagen van Nederland en weg laten drijven richting de oostzee.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik!! Ik als Brabander moet de eerste president worden van dat afvallige Friezenland. Ik ben tevens ook de laatste president want na mijn etnische zuiveringen daar, zal zelfs het Friese dialect zijn uitgestorven...
Ok, ok, ok, ff opnieuw dan:quote:
Ben je trots?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:13 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan kunnen we al het aardgas ook lekker voor ons zelf houden...
ipv gratis aan jullie weg te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |