abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:21:27 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29319968
quote:
Koeman en Kuyt zijn zeker: Kalou blijft

Van onze verslaggever

De directie van Feyenoord draagt in het openbaar al een paar weken dit uit: Kalou is niet langer te koop voor PSV.

Na Feyenoord-Hertha BSC (3-0) brachten gisteren ook hoofdtrainer Erwin Koeman en aanvoerder Dirk Kuyt die boodschap naar buiten. ,,Er gaat komende week zeker nog wat met Salomon Kalou gebeuren. Hij blijft definitief bij Feyenoord'', sprak Koeman op de persconferentie.

Dirk Kuyt was even stellig. ,,Geloof mij, Salomon blijft. Dat is ons als spelersgroep verzekerd door de directie en dat gaat niet meer veranderen.'' Vandaag zal de PSV-leiding, voorzitter Westerhof en coach Hiddink, naar hún mening worden gevraagd tijdens de officiële presentatie in Eindhoven. PSV wil de Ivoriaan nog steeds aantrekken.
Net als eerder bij de Open Dag werd Kalou tegen Hertha getracteerd op fluitconcerten van de eigen Feyenoord-aanhang. ,,Natuurlijk doet me dat wat, maar dat zijn de consequenties als je zegt dat je naar de concurrent wil'', reageerde de aanvaller.
,,Ik moet me blijven concentreren en niet kijken naar het publiek. Nee, ik weet nog steeds niet waar ik bij de start van de competitie speel. Komende week kan nog veel gebeuren.''
De spelergroep probeert Kalou ondertussen voor te bereiden op nóg een jaar Feyenoord. ,,Ik heb Salomon gezegd dat hij en ik weer een goed koppel moeten vormen dit jaar'', aldus Kuyt. ,,Als dat gebeurt, ligt aan het einde van het seizoen de wereld voor hem open. Dan kan hij behalve naar PSV ook naar veel grotere clubs.''
Trainer Koeman en technisch directeur Mark Wotte spraken eveneens met Kalou. Wotte: ,,Ik heb hem nogmaals gevraagd wat precies zijn drijfveren zijn om naar PSV te willen. Alleen het spelen van Champions League-voetbal is dan erg mager. Het geflirt met PSV moet afgelopen zijn. Wij willen niet onderhandelen en voor Kalou zelf is het ook beter dat hij zich op Feyenoord gaat richten. Als leiding kun je een elftal sterker maken door nieuwe spelers te halen. Maar je kunt het elftal ook sterker maken door bepaalde spelers níet te laten gaan.''
Beetje domme opmerking van Dirk . Kalou kan niet naar het buitenland als hij Nederlander wil worden. Het wordt dus nog minimaal 2 jaar Uefa-Cup voetballen bij Feyenoord of CL-voetbal bij PSV voor 2 jaar. Ik verwacht dat het nog gewoon deze week rond komt. Het bestuur zag toch ook langzamerhand inzien dat de situatie er niet beter van wordt met de fluitconcerten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29320128
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef PirE het volgende:

[..]

Beetje domme opmerking van Dirk . Kalou kan niet naar het buitenland als hij Nederlander wil worden. Het wordt dus nog minimaal 2 jaar Uefa-Cup voetballen bij Feyenoord of CL-voetbal bij PSV voor 2 jaar. Ik verwacht dat het nog gewoon deze week rond komt. Het bestuur zag toch ook langzamerhand inzien dat de situatie er niet beter van wordt met de fluitconcerten.
Alsof Kalou een Real Madrid zou afwijzen om het feit dat hij graag Nederlander wil worden......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:32:07 #203
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29320259
quote:

[..]

Hij gaat niet weg!!!
Feyenoord laat hem gewoon niet gaan voor het bedrag.. en niks onhoudbare situatie.. Feyenoord houd de poot stijf.. nou ja jammer voor ons, begrijpelijk voor Feyenoord.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29320326
quote:

[..]

drijveren alles bij PSV is natuurlijk tien keer beter, dat is niet zo moeilijk wotte
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:37:29 #205
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29320396
quote:

[..]

Eeven los van het feit wat ik wil als Feyenoorder maar wat je zegt klopt voor geen meter...

Kalou heeft aan het einde van dit jaar gezien zijn beroep misschien wel zijn paspoort en kan dan dus gewoon weg naar het buitenland.

Uefa cup bij Feyenoord voor 2 jaar? Mert die play offs is helemaal niets zeker en een beetje arrogant van je om nu al te zeggen dat psv de komende 2 jaar CL voetbalt

Die fluitconcerten worden echt wel minder en hij ziet zelf ook wel in waarom dat gebeurd. En daarbij komt dat DE ENIGE REDEN is dat hij naar psv wil, de CL is... Verder boeit psv m helemeel niets. Als ie een jaartje wacht heeft ie dat met feyenoord misschien ook wel en hoeft ie al helemaal niet naar psv. Als ie dan zn paspoort niet heeft zie ik m nog wel bijtekenen ook.
Even geen signature.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:38:09 #206
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29320414
Stelletje Joden op Klompen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:41:44 #207
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29320535
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Alsof Kalou een Real Madrid zou afwijzen om het feit dat hij graag Nederlander wil worden......
Daar ga jij weer de mist in. Kalou is nu nog een Non-EU citizen en in Spanje mag men dus maar maximaal 3 non-EU spelers opstellen. Real zit nu aan de limiet met het aantrekken van Robinho. Zo'n beetje alle grote competitie's hebben dit soort regels om een invasie van goedkope non-EU spelers tegen te gaan (Engeland kan Salomon ook vergeten omdat hij niet speelt voor zijn nationale elftal). Met de NL-nationalitiet zit Kalou in een veel betere positie voor voetbal bij een europese topploeg.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:49:31 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29320753
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef Dorus_ het volgende:

[..]
Kalou heeft aan het einde van dit jaar gezien zijn beroep misschien wel zijn paspoort en kan dan dus gewoon weg naar het buitenland.
Met Rita aan het roer maak ik mij daarover geen zorgen
quote:
Uefa cup bij Feyenoord voor 2 jaar? Mert die play offs is helemaal niets zeker en een beetje arrogant van je om nu al te zeggen dat psv de komende 2 jaar CL voetbalt
Zolang je 1e wordt ontloop je heel die Play-offs. En het hele play-off gedoe zal wel van Feyenoord komen zodat ze met wat geluk toch nog CL kunnen halen als ze weer eens 4e eindigen in de competitie. Een CL-plaats verdien je op basis van 34 competitiewedstrijden. Niet op basis van een klein toernooitje waarbij vorm bepaalt wie er doorgaat. Het lijkt wel of de KNVB meer Ajax-Feyenoord wil om John blij te maken. Als je dat wil moet je gewoon voor een Schots model gaan waarbij je 4x tegen elkaar speelt per seizoen, nou dat is leuk.
quote:
Die fluitconcerten worden echt wel minder en hij ziet zelf ook wel in waarom dat gebeurd. En daarbij komt dat DE ENIGE REDEN is dat hij naar psv wil, de CL is... Verder boeit psv m helemeel niets. Als ie een jaartje wacht heeft ie dat met feyenoord misschien ook wel en hoeft ie al helemaal niet naar psv. Als ie dan zn paspoort niet heeft zie ik m nog wel bijtekenen ook.
De positie van PSV (kijkend door de ogen van een buitenlander) is op dit moment een stuk beter als dat van Feyenoord. Feyenoord komt structureel te kort voor CL-voetbal. PSV speelt zo'n beetje ieder jaar in de CL.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:53:25 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29320865
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Stelletje Joden op Klompen!
En wat is daar mis mee? Mag een jood (als in afkomst) geen fan zijn van PSV ofzo. Er zullen vast ook joodse feyenoorders zijn. Dat Ajax zich profileert als een joodse club wil nog niet zeggen dat iedere jood voor Ajax is.

Als we toch gaan generaliseren. Moet je trouwens niet om je uitkering? Alle Feyenoordsupporters zijn immers uitkeringstrekkende paupers die de hele dag doelloos op de bank zit met een bak bier naast zich.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:57:32 #210
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29320983
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef PirE het volgende:

Met Rita aan het roer maak ik mij daarover geen zorgen
Volgens mij is een wet een wet en kijkt er nu een rechter of weet ik veel wat naar en niet mevrouw rita meer... Dus wie weet
quote:
Zolang je 1e wordt ontloop je heel die Play-offs. En het hele play-off gedoe zal wel van Feyenoord komen zodat ze met wat geluk toch nog CL kunnen halen als ze weer eens 4e eindigen in de competitie. Een CL-plaats verdien je op basis van 34 competitiewedstrijden. Niet op basis van een klein toernooitje waarbij vorm bepaalt wie er doorgaat. Het lijkt wel of de KNVB meer Ajax-Feyenoord wil om John blij te maken. Als je dat wil moet je gewoon voor een Schots model gaan waarbij je 4x tegen elkaar speelt per seizoen, nou dat is leuk.
Ik zeg toch niet dat ik voor de play offs ben? Ik zeg alleen dat jij een arrogante boer bent die denkt dat psv de komende seizoenen kampioen wordt...
quote:
De positie van PSV (kijkend door de ogen van een buitenlander) is op dit moment een stuk beter als dat van Feyenoord. Feyenoord komt structureel te kort voor CL-voetbal. PSV speelt zo'n beetje ieder jaar in de CL.
Denk jij dat Kalou daar iets om geeft? Die wil gewoon CL spelen, als AZ dit jaar kampioen was geworden had ie naar AZ gewild. Volgens mij heb jij een iets te hoge pet op van je club...

Even geen signature.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:00:21 #211
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29321078
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef PirE het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? Mag een jood (als in afkomst) geen fan zijn van PSV ofzo. Er zullen vast ook joodse feyenoorders zijn. Dat Ajax zich profileert als een joodse club wil nog niet zeggen dat iedere jood voor Ajax is.

Als we toch gaan generaliseren. Moet je trouwens niet om je uitkering? Alle Feyenoordsupporters zijn immers uitkeringstrekkende paupers die de hele dag doelloos op de bank zit met een bak bier naast zich.
Ajaks profileert zich helemaal niet als joodse club, als er 1 club volgens mij niet joods is, is dat ajaks wel... Die supporters zijn alleen te dom om een geuzenaam (door andere supportersgroepen verzonen dacht ik) voor echt aan te nemen.
Even geen signature.
pi_29321116
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef Dorus_ het volgende:

Wou ik ook net een opmerking over maken... Alsof PSV dit jaar op zijn sloffen kampioen gaat worden, het kan net zo goed een kutseizoen worden, met het vertrek van 2 zeer belangrijke spelers.

Ik heb het overigens al vaker gezegd: met Kalou en Kuyt heeft Feyenoord gewoon kans op de titel, als ze de verdediging maar eens dicht kunnen spijkeren zijn ze voor mij eerlijk gezegd kandidaat nummer 1. Dit zeg ik dus als PSV'er.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:02:09 #213
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29321130
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef PirE het volgende:
Hoe laag is de kast?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29321280
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Ajaks profileert zich helemaal niet als joodse club, als er 1 club volgens mij niet joods is, is dat ajaks wel... Die supporters zijn alleen te dom om een geuzenaam (door andere supportersgroepen verzonen dacht ik) voor echt aan te nemen.
stond gister ergens in een feyenoord topic of feyenoord.netwerk ook een gast met "kakkerlakken" "010" achter op z'n nieuwe shirt, dat zijn de mannen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:08:36 #215
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29321307
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Stond gister ergens in een feyenoord topic of feyenoord.netwerk ook een gast met "kakkerlakken" "010" achter op z'n nieuwe shirt, dat zijn de mannen!
Feyenoorders die trots een door ajax verzonnen naam dragen moeten ze opbranden!
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:10:10 #216
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29321360
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

stond gister ergens in een feyenoord topic of feyenoord.netwerk ook een gast met "kakkerlakken" "010" achter op z'n nieuwe shirt, dat zijn de mannen!
Waarom denk je dat dat op een forum staat?

Ik heb t ook gezien... Te belachelijk voor woorden. Maar die zal ook wel in z'n gezicht uitgelachen worden denk ik. kakkerlakken zal echt nooit als naam gebruikt worden op die enkele supporter na dan met de hersencapaciteit van een kakkerlak...
Even geen signature.
pi_29321591
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:18:28 #218
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29321624
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Hoe laag is de kast?
Ikea nog in de doos, dus laag zat.

Gooi er dan een smiley achter, dan zou ik hem eventueel nog grappig kunnen vinden. Ik ben echt geen Ronnie Naftaniel die te pas en te pas loopt te zeiken over beledigingen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:19:44 #219
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29321673
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:18 schreef PirE het volgende:
Ikea nog in de doos, dus laag zat.

Gooi er dan een smiley achter, dan zou ik hem eventueel nog grappig kunnen vinden. Ik ben echt geen Ronnie Naftaniel die te pas en te pas loopt te zeiken over beledigingen.
OK, was idd de smiley vergeten!
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:24:33 #220
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29321848
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wou ik ook net een opmerking over maken... Alsof PSV dit jaar op zijn sloffen kampioen gaat worden, het kan net zo goed een kutseizoen worden, met het vertrek van 2 zeer belangrijke spelers.

Ik heb het overigens al vaker gezegd: met Kalou en Kuyt heeft Feyenoord gewoon kans op de titel, als ze de verdediging maar eens dicht kunnen spijkeren zijn ze voor mij eerlijk gezegd kandidaat nummer 1. Dit zeg ik dus als PSV'er.
PSV is de laatste weet ik hoeveel jaar 1e of 2e geworden. De doelstelling van het bestuur is kampioen worden en als supporter mag je dat ook verwachten van een club als PSV. Ik (ja een persoonlijke opinie) vind dat Ajax op dit moment sterker is dan Feyenoord. Je wordt geen kampioen met een slechte verdediging, die van Feyenoord is nou niet echt top.

Ik ga ervan uit dat PSV ieder jaar CL speelt, halen ze dat niet dan ben ik teleurgesteld. Mag dat ook al niet als supporter zijnde? Targets daar draait het om, je moet het alleen niet gaan overdrijven met een 1 op je stropdas
pi_29323208
Damn... had er toch wel een beetje op gerekend. Kijken op wie we ons nu gaan richten...
We sure are cute for two ugly people.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 14:15:16 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29323254
quote:

[De spelergroep probeert Kalou ondertussen voor te bereiden op nóg een jaar Feyenoord. ,,Ik heb Salomon gezegd dat hij en ik weer een goed koppel moeten vormen dit jaar'', aldus Kuyt. ,,Als dat gebeurt, ligt aan het einde van het seizoen de wereld voor hem open. Dan kan hij behalve naar PSV ook naar veel grotere clubs.'']

Zo dom is het niet wat Kuyt zegt hoor. Hij zegt gewoon op een nette manier dat Kalou volgend jaar naar Ajax kan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29323795
quote:
PSV blijft hopen op Kalou
EINDHOVEN - PSV hoopt nog steeds Feyenoord-speler Salomon Kalou te kunnen aantrekken. De Eindhovenaren hebben enkele dagen geleden opnieuw een bod gedaan op de Ivoriaan, maar Feyenoord liet weten niet daarop in te gaan.

Toch ziet PSV nog kansen: "Als een werknemer van werkkring wil veranderen, dan houd je dat niet tegen", zei PSV-voorzitter Rob Westerhof tijdens de open dag van de landskampioen.

Zolang de transfermarkt geopend is, blijft Kalou een speerpunt voor PSV. De technische staf verwacht dat de eigen selectie intact zal blijven. De afgelopen weken stonden onder meer Ooijer en de Zuid-Koreaan Lee in de belangstelling van diverse clubs.
De deur is dus toch nog niet dicht...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29323835
PSV wordt gewoon weer landskampioen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:43:20 #225
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29324137
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:
Want jij hebt altijd gelijk
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:
Vanavond gaat Gladbach er aan
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29324138
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Tuurlijk is de deur niet dicht, je moet een deal timen en volgens mij loopt de periode nog tot eind Augustus.
Het is een geldkwestie van beide partijen, maar nog niets is zeker en wat men in de media laat publiceren berust in deze tijd zelden op gehele waarheid.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 14:45:00 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29324175
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:
wat hij zegt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29324273
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tuurlijk is de deur niet dicht, je moet een deal timen en volgens mij loopt de periode nog tot eind Augustus.
Het is een geldkwestie van beide partijen, maar nog niets is zeker en wat men in de media laat publiceren berust in deze tijd zelden op gehele waarheid.
Precies, beetje stemmingmakerij van feyenoord. Logisch want ze zien Kalou niet graag vertrekken natuurlijk, maar als de situatie onhoudbaar is dan gaat ie toch. We wachten af. En eind augustus is nog ver weg, dus tijd zat!
pi_29324811
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef Zapper het volgende:

[..]

Want jij hebt altijd gelijk
[..]

Ik weet wel dat jij liever hebt dat Heracles kampioen wordt, maar dat is natuurlijk een utopie

Het is zonneklaar: PSV zal de titel handhaven
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29325079
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:48 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Precies, beetje stemmingmakerij van feyenoord. Logisch want ze zien Kalou niet graag vertrekken natuurlijk, maar als de situatie onhoudbaar is dan gaat ie toch. We wachten af. En eind augustus is nog ver weg, dus tijd zat!
Het is zowel stemmingmakerij van Feyenoord als dat het van PSV is, d berichten die Kalou de ether in slingert kunnen echt wel de goedkeuring wegdragen van Westerhof en kornujten hoor, want een ontevreden werknemer bij de concurrent is hetgeen PSV graag ziet bij een mogelijk toekomstige Philipsklant.
Ik had alleen ergens opgevangen dat de spelerslijst van de CL al ingeleverd moet worden vóór de transferperiode beëindigd is, klopt dit?
Yeah baby Yeah!
pi_29325148
Dat klopt niet: Dat geldt alleen voor clubjes als Ajax en Brondby, die een voorronde af moeten werken als ik me niet vergis.

Als Kalou trouwens naar de rechter stapt, dan wint PSV die zaak en vertrekt Kalou voor een beduidend lager bedrag dan PSV kan betalen.
pi_29325188
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:41 schreef PirE het volgende:

[..]

Daar ga jij weer de mist in. Kalou is nu nog een Non-EU citizen en in Spanje mag men dus maar maximaal 3 non-EU spelers opstellen. Real zit nu aan de limiet met het aantrekken van Robinho. Zo'n beetje alle grote competitie's hebben dit soort regels om een invasie van goedkope non-EU spelers tegen te gaan (Engeland kan Salomon ook vergeten omdat hij niet speelt voor zijn nationale elftal). Met de NL-nationalitiet zit Kalou in een veel betere positie voor voetbal bij een europese topploeg.
Bij wijze van spreken natuurlijk; Real is maar een voorbeeld van een topclub. Punt is dat als hij volgens jaar in de absolute top kan spelen, hij ineens minder zwaar aan die nationaliteit zal tillen...
pi_29325247
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:17 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken natuurlijk; Real is maar een voorbeeld van een topclub. Punt is dat als hij volgens jaar in de absolute top kan spelen, hij ineens minder zwaar aan die nationaliteit zal tillen...
Absoluut, de vraag is alleen of hij het niveau van verleden jaar ook dit jaar bij Feyenoord (en evt bij PSV) kan handhaven, dat is nl een veriste als hij de sprong naar een échte topclub wil maken, anders komt hij in hetzelfde vaar(t)water als Rafaelt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:20:07 #234
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29325261

Nota bene tijdens het schieten van de teamfoto's
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 15:22:35 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29325335
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:
Dat klopt niet: Dat geldt alleen voor clubjes als Ajax en Brondby, die een voorronde af moeten werken als ik me niet vergis.

Als Kalou trouwens naar de rechter stapt, dan wint PSV die zaak en vertrekt Kalou voor een beduidend lager bedrag dan PSV kan betalen.
mwah, dan moet je een marktconform bedrag betalen dus dat zal wel rond de 10 miljoen liggen. Maar k vind dat geen manier van handelen. feyenoord deed het zo ooit met Iwan volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29325381
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah, dan moet je een marktconform bedrag betalen dus dat zal wel rond de 10 miljoen liggen. Maar k vind dat geen manier van handelen. feyenoord deed het zo ooit met Iwan volgens mij.
PSV moet niet kost wat kost Kalou proberen te halen nee.
Yeah baby Yeah!
pi_29325398
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Moet die Westerhof niet gewoon in het park minderjarige jongens zoeken

Kalou mag naar PSV, maar PSV dokt toch geen 15 miljoen.

Daar komt trouwens bij, als de deal dezer dagen niet rond is, mag Kalou zowiezo niet meespelen met CL. En dat was toch zijn stapje hogerop? Om CL te kunnen spelen. Zal leuk voor hem worden dan, ga je naar een club omdat je door je zaakwaarnemers, die spleetogen afgod en die randebiel westerhof wordt opgegeilt met champions league.

Wees eens serieus heren PSV fans, PSV dokt toch echt geen 15 miljoen, of denken jullie van wel? En 12 miljoen en zoveel procent premies is ook niet alles, blijft een risico namelijk.
pi_29325414
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:20 schreef Djekko het volgende:
[afbeelding]
Nota bene tijdens het schieten van de teamfoto's
Tsja, zo wordt je ook wel populair
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:29:18 #239
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29325519

Vermomde Fons Spoore ontmaskerd op open dag PSV, Gomes redder in nood van Phoxy club!
pi_29325524
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:

[..]

Moet die Westerhof niet gewoon in het park minderjarige jongens zoeken

Kalou mag naar PSV, maar PSV dokt toch geen 15 miljoen.

Daar komt trouwens bij, als de deal dezer dagen niet rond is, mag Kalou zowiezo niet meespelen met CL. En dat was toch zijn stapje hogerop? Om CL te kunnen spelen. Zal leuk voor hem worden dan, ga je naar een club omdat je door je zaakwaarnemers, die spleetogen afgod en die randebiel westerhof wordt opgegeilt met champions league.

Wees eens serieus heren PSV fans, PSV dokt toch echt geen 15 miljoen, of denken jullie van wel? En 12 miljoen en zoveel procent premies is ook niet alles, blijft een risico namelijk.
Moet Wotte geen dakdekker worden
(Wat hebben dit soort insinuaties nu voor zin?)

Een beetje respect naar PSV mag wel vind ik, je laat je behoorlijk kennen met dergelijke toespelingen in elk geval.
PSV hoeft ook geen 12 of 15 miljoen op tafel te leggen voor Kalou, die wordt (eventueel, als hij komt) ten maximale voor 10 miljoen getransfereerd en met dat bedrag mag Feyenoord in de handjes wrijven...
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:32:09 #241
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_29325625
Als Kalou nog komt mag hij gewoon in de CL spelen hoor. Je zaakjes wat beter nakijken Kaap, voordat je hier bullshit komt lopen verkondigen.
pi_29325969
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Moet Wotte geen dakdekker worden
(Wat hebben dit soort insinuaties nu voor zin?)

Een beetje respect naar PSV mag wel vind ik, je laat je behoorlijk kennen met dergelijke toespelingen in elk geval.
PSV hoeft ook geen 12 of 15 miljoen op tafel te leggen voor Kalou, die wordt (eventueel, als hij komt) ten maximale voor 10 miljoen getransfereerd en met dat bedrag mag Feyenoord in de handjes wrijven...
Helemaal mee eens...een beetje respect is wel op zijn plaats. PSV handelt echt niet vreemd of onbehoorlijk als het om Kalou gaat. Ze hebben gezegd dat ze hem graag willen en daarover wordt onderhandeld. Zo werkt het toch gewoon in de voetballerij? Snap wel dat feyenoorders hem niet graag zien vertrekken, maar da's altijd als je een topper uit je selectie gaat. Niemand bij PSV zag Van Bommel graag gaan hoor, maar er was ook geen gezeik tegen Barcelona dat ze hem wilde hebben. En het argument dat het een concurrent is en je geen spelers bij je concurrent mag halen vind ik echt onzin. Als je bij je tegenstanders spelers koopt om ze te verzwakken (zoals Real vaak lijkt te doen) dan zeg ik ja da's niet netjes, maar als een speler voor je eigen selectie een aanwinst is die vaak zal spelen, dan lijkt het me prima.
Tien miljoen is ook een hele mooie prijs voor een goede voetballer (daar twijfelt niemand over) die graag weg wil. Laten we eerlijk zijn, hij is 19 en is er ook nog niet...dus meer dan tien miljoen is een beetje van de gekke. We zitten niet in Italië of Engeland.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:46:44 #243
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29326076
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef Bartjaah het volgende:
dus meer dan tien miljoen is een beetje van de gekke. We zitten niet in Italië of Engeland.
Dat bepaald Feyenoord nog altijd zelf denk ik, als ze hem niet graag kwijt willen moeten ze de hoofdprijs vragen. Wil psv dat niet betalen, dan speelt Salomon dit seizoen gewoon in Rotterdam Zuid.

Overigens vind ik een vergelijking van Feyenoord naar psv, of van psv naar Barcelona echt twee totaal verschillende overgangen!
pi_29326221
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat bepaald Feyenoord nog altijd zelf denk ik, als ze hem niet graag kwijt willen moeten ze de hoofdprijs vragen. Wil psv dat niet betalen, dan speelt Salomon dit seizoen gewoon in Rotterdam Zuid.

Overigens vind ik een vergelijking van Feyenoord naar psv, of van psv naar Barcelona echt twee totaal verschillende overgangen!
Ook Feyenoord is gebonden aan een billijk bedrag natuurlijk, is het niet de wet die het bepaalt, danwel de markt.
En hoe je het wendt of keert: Westerhof heeft een sytevige troef in handen als hij het 'ontevreden werknemerschap' in gaat zetten (in samenspraak met Kalou), waar in de media in elk geval wel melding van gemaakt wordt.

De overgang van van Bommel naar Barca is inderdaad iets geheel anders dan een eventuele overgang van Kalou naar PSV, dat ben ik met je eens, alleen de transfer van Park komt in de buurt, ware het niet dat Manchester niet in de Eredivisie uitkomt.
Yeah baby Yeah!
pi_29326346
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Waarom? Alleen omdat het om een concurrent gaat? Vind dat niet zo'n punt hoor, ook andersom niet. Ik vind het bijvoorbeeld ook leuk om te zien dat Lodewijks eerste keeper bij feyenoord is. Bij bepaalde spelers is een overgang niet mogelijk. Echte club-iconen gaan niet over (alhoewel de heer Johan C. als zogenaamde echte ajax-man er ook voor koos om feyenoord kampioen te maken) naar een concurrent. Maar je zult het met me eens zijn dat Kalou die status niet heeft bij feyenoord.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:58:31 #246
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29326443
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En hoe je het wendt of keert: Westerhof heeft een sytevige troef in handen als hij het 'ontevreden werknemerschap' in gaat zetten (in samenspraak met Kalou), waar in de media in elk geval wel melding van gemaakt wordt.
Dat vraag ik me dus echt af. Wanneer heeft Kalou zich negatief uitgelaten over Feyenoord?, over de sfeer binnen Feyenoord?, over zijn eventuele ontevredenheid?

Volgens mij pas nadat psv kwam met hun wens mbt Kalou. Erg sterk sta je dan volgens mij niet hoor. Hij heeft het altijd prima naar zijn zin gehad en nu opeens zeggen dat hij ontevreden werkt, precies nadat een of andere club je wil hebben. , volgens mij werkt dat zo niet in Nederland.
Even geen signature.
pi_29326750
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:58 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus echt af. Wanneer heeft Kalou zich negatief uitgelaten over Feyenoord?, over de sfeer binnen Feyenoord?, over zijn eventuele ontevredenheid?

Volgens mij pas nadat psv kwam met hun wens mbt Kalou. Erg sterk sta je dan volgens mij niet hoor. Hij heeft het altijd prima naar zijn zin gehad en nu opeens zeggen dat hij ontevreden werkt, precies nadat een of andere club je wil hebben. [afbeelding], volgens mij werkt dat zo niet in Nederland.
Hij heeft zich niet negatief uitgelate over Feyenoord, maar wél positief over PSV en ik meen dat het begrip ruim toepasbaar is, maar ik ben geen jurist.

Maar mocht het tot een overgang leiden, dan hebben we een bosman-arrest in het klein.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:18:08 #248
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29327073
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij heeft zich niet negatief uitgelate over Feyenoord, maar wél positief over PSV en ik meen dat het begrip ruim toepasbaar is, maar ik ben geen jurist.

Maar mocht het tot een overgang leiden, dan hebben we een bosman-arrest in het klein.
Maar jij hebt het over "ontevreden werknemerschap". Hij is alleen maar ontevreden omdat hij niet zomaar naar psv mag. Lijkt mij niet echt een gegronde reden voor een rechtzaak met dat standpunt... Moet je toch wel met iets meer feiten komen lijkt mij. In ieder geval met bewijs dat hij het voor de belangstelling van psv het ook al niet naar zijn zin had anders zou het wel erg makkelijk zijn...
Even geen signature.
pi_29327322
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Maar jij hebt het over "ontevreden werknemerschap". Hij is alleen maar ontevreden omdat hij niet zomaar naar psv mag. Lijkt mij niet echt een gegronde reden voor een rechtzaak met dat standpunt... Moet je toch wel met iets meer feiten komen lijkt mij. In ieder geval met bewijs dat hij het voor de belangstelling van psv het ook al niet naar zijn zin had anders zou het wel erg makkelijk zijn...
Punt is: Kalou wil nar PSV en PSV wil Kalou, maar Feyenoord wil niet.
Als jouw omschrijving de enige manier is om aanspraak te maken op dit soort clausules kun je op je klompen wel aanvoelen wat Kalou dan over szijn situatie bij Feyenoord gaat vertellen (Bijv> Ons is verzekerd CL te spelen, PSV doet het en Feyenoord speelt nu Uefa, hier ben ik ontevreden over).
Ook kan hij reppen over salaris (wat bij PSV waarschijnlijk hoger is dan Feyenoord) en weet ik al niet meer.
Enig respect naar Feyenoord (van Kalou zijnde) is hier ver te zoeken natuurlijk, maar in de voetballerij (wat een kutwoord) is niets onmogelijk (Zie Eto'O over Madrid).

Ik blijf het geheel in elk geval een trieste zaak vinden voor het voetbal in het algemeen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:26:50 #250
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29327364
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Dorus_ het volgende:
En dat er 50 supporters zijn die hem uitfluiten kan ook niet echt een reden zijn!

Ik vraag me echt sterk af of hij dit hard kan maken, als hij het überhaupt zo zou willen spelen. Maar ja, wie ben ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')