abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29324138
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

De deur is dus toch nog niet dicht...
Tuurlijk is de deur niet dicht, je moet een deal timen en volgens mij loopt de periode nog tot eind Augustus.
Het is een geldkwestie van beide partijen, maar nog niets is zeker en wat men in de media laat publiceren berust in deze tijd zelden op gehele waarheid.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 14:45:00 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29324175
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:
PSV wordt gewoon weer landskampioen.
wat hij zegt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29324273
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tuurlijk is de deur niet dicht, je moet een deal timen en volgens mij loopt de periode nog tot eind Augustus.
Het is een geldkwestie van beide partijen, maar nog niets is zeker en wat men in de media laat publiceren berust in deze tijd zelden op gehele waarheid.
Precies, beetje stemmingmakerij van feyenoord. Logisch want ze zien Kalou niet graag vertrekken natuurlijk, maar als de situatie onhoudbaar is dan gaat ie toch. We wachten af. En eind augustus is nog ver weg, dus tijd zat!
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29324811
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef Zapper het volgende:

[..]

Want jij hebt altijd gelijk
[..]

Ik weet wel dat jij liever hebt dat Heracles kampioen wordt, maar dat is natuurlijk een utopie

Het is zonneklaar: PSV zal de titel handhaven
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29325079
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:48 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Precies, beetje stemmingmakerij van feyenoord. Logisch want ze zien Kalou niet graag vertrekken natuurlijk, maar als de situatie onhoudbaar is dan gaat ie toch. We wachten af. En eind augustus is nog ver weg, dus tijd zat!
Het is zowel stemmingmakerij van Feyenoord als dat het van PSV is, d berichten die Kalou de ether in slingert kunnen echt wel de goedkeuring wegdragen van Westerhof en kornujten hoor, want een ontevreden werknemer bij de concurrent is hetgeen PSV graag ziet bij een mogelijk toekomstige Philipsklant.
Ik had alleen ergens opgevangen dat de spelerslijst van de CL al ingeleverd moet worden vóór de transferperiode beëindigd is, klopt dit?
Yeah baby Yeah!
pi_29325148
Dat klopt niet: Dat geldt alleen voor clubjes als Ajax en Brondby, die een voorronde af moeten werken als ik me niet vergis.

Als Kalou trouwens naar de rechter stapt, dan wint PSV die zaak en vertrekt Kalou voor een beduidend lager bedrag dan PSV kan betalen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29325188
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:41 schreef PirE het volgende:

[..]

Daar ga jij weer de mist in. Kalou is nu nog een Non-EU citizen en in Spanje mag men dus maar maximaal 3 non-EU spelers opstellen. Real zit nu aan de limiet met het aantrekken van Robinho. Zo'n beetje alle grote competitie's hebben dit soort regels om een invasie van goedkope non-EU spelers tegen te gaan (Engeland kan Salomon ook vergeten omdat hij niet speelt voor zijn nationale elftal). Met de NL-nationalitiet zit Kalou in een veel betere positie voor voetbal bij een europese topploeg.
Bij wijze van spreken natuurlijk; Real is maar een voorbeeld van een topclub. Punt is dat als hij volgens jaar in de absolute top kan spelen, hij ineens minder zwaar aan die nationaliteit zal tillen...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29325247
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:17 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken natuurlijk; Real is maar een voorbeeld van een topclub. Punt is dat als hij volgens jaar in de absolute top kan spelen, hij ineens minder zwaar aan die nationaliteit zal tillen...
Absoluut, de vraag is alleen of hij het niveau van verleden jaar ook dit jaar bij Feyenoord (en evt bij PSV) kan handhaven, dat is nl een veriste als hij de sprong naar een échte topclub wil maken, anders komt hij in hetzelfde vaar(t)water als Rafaelt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:20:07 #234
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29325261

Nota bene tijdens het schieten van de teamfoto's
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 15:22:35 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29325335
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:
Dat klopt niet: Dat geldt alleen voor clubjes als Ajax en Brondby, die een voorronde af moeten werken als ik me niet vergis.

Als Kalou trouwens naar de rechter stapt, dan wint PSV die zaak en vertrekt Kalou voor een beduidend lager bedrag dan PSV kan betalen.
mwah, dan moet je een marktconform bedrag betalen dus dat zal wel rond de 10 miljoen liggen. Maar k vind dat geen manier van handelen. feyenoord deed het zo ooit met Iwan volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29325381
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah, dan moet je een marktconform bedrag betalen dus dat zal wel rond de 10 miljoen liggen. Maar k vind dat geen manier van handelen. feyenoord deed het zo ooit met Iwan volgens mij.
PSV moet niet kost wat kost Kalou proberen te halen nee.
Yeah baby Yeah!
pi_29325398
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

De deur is dus toch nog niet dicht...
Moet die Westerhof niet gewoon in het park minderjarige jongens zoeken

Kalou mag naar PSV, maar PSV dokt toch geen 15 miljoen.

Daar komt trouwens bij, als de deal dezer dagen niet rond is, mag Kalou zowiezo niet meespelen met CL. En dat was toch zijn stapje hogerop? Om CL te kunnen spelen. Zal leuk voor hem worden dan, ga je naar een club omdat je door je zaakwaarnemers, die spleetogen afgod en die randebiel westerhof wordt opgegeilt met champions league.

Wees eens serieus heren PSV fans, PSV dokt toch echt geen 15 miljoen, of denken jullie van wel? En 12 miljoen en zoveel procent premies is ook niet alles, blijft een risico namelijk.
pi_29325414
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:20 schreef Djekko het volgende:
[afbeelding]
Nota bene tijdens het schieten van de teamfoto's
Tsja, zo wordt je ook wel populair
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:29:18 #239
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29325519

Vermomde Fons Spoore ontmaskerd op open dag PSV, Gomes redder in nood van Phoxy club!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29325524
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:

[..]

Moet die Westerhof niet gewoon in het park minderjarige jongens zoeken

Kalou mag naar PSV, maar PSV dokt toch geen 15 miljoen.

Daar komt trouwens bij, als de deal dezer dagen niet rond is, mag Kalou zowiezo niet meespelen met CL. En dat was toch zijn stapje hogerop? Om CL te kunnen spelen. Zal leuk voor hem worden dan, ga je naar een club omdat je door je zaakwaarnemers, die spleetogen afgod en die randebiel westerhof wordt opgegeilt met champions league.

Wees eens serieus heren PSV fans, PSV dokt toch echt geen 15 miljoen, of denken jullie van wel? En 12 miljoen en zoveel procent premies is ook niet alles, blijft een risico namelijk.
Moet Wotte geen dakdekker worden
(Wat hebben dit soort insinuaties nu voor zin?)

Een beetje respect naar PSV mag wel vind ik, je laat je behoorlijk kennen met dergelijke toespelingen in elk geval.
PSV hoeft ook geen 12 of 15 miljoen op tafel te leggen voor Kalou, die wordt (eventueel, als hij komt) ten maximale voor 10 miljoen getransfereerd en met dat bedrag mag Feyenoord in de handjes wrijven...
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:32:09 #241
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_29325625
Als Kalou nog komt mag hij gewoon in de CL spelen hoor. Je zaakjes wat beter nakijken Kaap, voordat je hier bullshit komt lopen verkondigen.
pi_29325969
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Moet Wotte geen dakdekker worden
(Wat hebben dit soort insinuaties nu voor zin?)

Een beetje respect naar PSV mag wel vind ik, je laat je behoorlijk kennen met dergelijke toespelingen in elk geval.
PSV hoeft ook geen 12 of 15 miljoen op tafel te leggen voor Kalou, die wordt (eventueel, als hij komt) ten maximale voor 10 miljoen getransfereerd en met dat bedrag mag Feyenoord in de handjes wrijven...
Helemaal mee eens...een beetje respect is wel op zijn plaats. PSV handelt echt niet vreemd of onbehoorlijk als het om Kalou gaat. Ze hebben gezegd dat ze hem graag willen en daarover wordt onderhandeld. Zo werkt het toch gewoon in de voetballerij? Snap wel dat feyenoorders hem niet graag zien vertrekken, maar da's altijd als je een topper uit je selectie gaat. Niemand bij PSV zag Van Bommel graag gaan hoor, maar er was ook geen gezeik tegen Barcelona dat ze hem wilde hebben. En het argument dat het een concurrent is en je geen spelers bij je concurrent mag halen vind ik echt onzin. Als je bij je tegenstanders spelers koopt om ze te verzwakken (zoals Real vaak lijkt te doen) dan zeg ik ja da's niet netjes, maar als een speler voor je eigen selectie een aanwinst is die vaak zal spelen, dan lijkt het me prima.
Tien miljoen is ook een hele mooie prijs voor een goede voetballer (daar twijfelt niemand over) die graag weg wil. Laten we eerlijk zijn, hij is 19 en is er ook nog niet...dus meer dan tien miljoen is een beetje van de gekke. We zitten niet in Italië of Engeland.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:46:44 #243
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29326076
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef Bartjaah het volgende:
dus meer dan tien miljoen is een beetje van de gekke. We zitten niet in Italië of Engeland.
Dat bepaald Feyenoord nog altijd zelf denk ik, als ze hem niet graag kwijt willen moeten ze de hoofdprijs vragen. Wil psv dat niet betalen, dan speelt Salomon dit seizoen gewoon in Rotterdam Zuid.

Overigens vind ik een vergelijking van Feyenoord naar psv, of van psv naar Barcelona echt twee totaal verschillende overgangen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29326221
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat bepaald Feyenoord nog altijd zelf denk ik, als ze hem niet graag kwijt willen moeten ze de hoofdprijs vragen. Wil psv dat niet betalen, dan speelt Salomon dit seizoen gewoon in Rotterdam Zuid.

Overigens vind ik een vergelijking van Feyenoord naar psv, of van psv naar Barcelona echt twee totaal verschillende overgangen!
Ook Feyenoord is gebonden aan een billijk bedrag natuurlijk, is het niet de wet die het bepaalt, danwel de markt.
En hoe je het wendt of keert: Westerhof heeft een sytevige troef in handen als hij het 'ontevreden werknemerschap' in gaat zetten (in samenspraak met Kalou), waar in de media in elk geval wel melding van gemaakt wordt.

De overgang van van Bommel naar Barca is inderdaad iets geheel anders dan een eventuele overgang van Kalou naar PSV, dat ben ik met je eens, alleen de transfer van Park komt in de buurt, ware het niet dat Manchester niet in de Eredivisie uitkomt.
Yeah baby Yeah!
pi_29326346
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Waarom? Alleen omdat het om een concurrent gaat? Vind dat niet zo'n punt hoor, ook andersom niet. Ik vind het bijvoorbeeld ook leuk om te zien dat Lodewijks eerste keeper bij feyenoord is. Bij bepaalde spelers is een overgang niet mogelijk. Echte club-iconen gaan niet over (alhoewel de heer Johan C. als zogenaamde echte ajax-man er ook voor koos om feyenoord kampioen te maken) naar een concurrent. Maar je zult het met me eens zijn dat Kalou die status niet heeft bij feyenoord.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:58:31 #246
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29326443
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En hoe je het wendt of keert: Westerhof heeft een sytevige troef in handen als hij het 'ontevreden werknemerschap' in gaat zetten (in samenspraak met Kalou), waar in de media in elk geval wel melding van gemaakt wordt.
Dat vraag ik me dus echt af. Wanneer heeft Kalou zich negatief uitgelaten over Feyenoord?, over de sfeer binnen Feyenoord?, over zijn eventuele ontevredenheid?

Volgens mij pas nadat psv kwam met hun wens mbt Kalou. Erg sterk sta je dan volgens mij niet hoor. Hij heeft het altijd prima naar zijn zin gehad en nu opeens zeggen dat hij ontevreden werkt, precies nadat een of andere club je wil hebben. , volgens mij werkt dat zo niet in Nederland.
Even geen signature.
pi_29326750
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:58 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus echt af. Wanneer heeft Kalou zich negatief uitgelaten over Feyenoord?, over de sfeer binnen Feyenoord?, over zijn eventuele ontevredenheid?

Volgens mij pas nadat psv kwam met hun wens mbt Kalou. Erg sterk sta je dan volgens mij niet hoor. Hij heeft het altijd prima naar zijn zin gehad en nu opeens zeggen dat hij ontevreden werkt, precies nadat een of andere club je wil hebben. [afbeelding], volgens mij werkt dat zo niet in Nederland.
Hij heeft zich niet negatief uitgelate over Feyenoord, maar wél positief over PSV en ik meen dat het begrip ruim toepasbaar is, maar ik ben geen jurist.

Maar mocht het tot een overgang leiden, dan hebben we een bosman-arrest in het klein.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:18:08 #248
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29327073
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij heeft zich niet negatief uitgelate over Feyenoord, maar wél positief over PSV en ik meen dat het begrip ruim toepasbaar is, maar ik ben geen jurist.

Maar mocht het tot een overgang leiden, dan hebben we een bosman-arrest in het klein.
Maar jij hebt het over "ontevreden werknemerschap". Hij is alleen maar ontevreden omdat hij niet zomaar naar psv mag. Lijkt mij niet echt een gegronde reden voor een rechtzaak met dat standpunt... Moet je toch wel met iets meer feiten komen lijkt mij. In ieder geval met bewijs dat hij het voor de belangstelling van psv het ook al niet naar zijn zin had anders zou het wel erg makkelijk zijn...
Even geen signature.
pi_29327322
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Maar jij hebt het over "ontevreden werknemerschap". Hij is alleen maar ontevreden omdat hij niet zomaar naar psv mag. Lijkt mij niet echt een gegronde reden voor een rechtzaak met dat standpunt... Moet je toch wel met iets meer feiten komen lijkt mij. In ieder geval met bewijs dat hij het voor de belangstelling van psv het ook al niet naar zijn zin had anders zou het wel erg makkelijk zijn...
Punt is: Kalou wil nar PSV en PSV wil Kalou, maar Feyenoord wil niet.
Als jouw omschrijving de enige manier is om aanspraak te maken op dit soort clausules kun je op je klompen wel aanvoelen wat Kalou dan over szijn situatie bij Feyenoord gaat vertellen (Bijv> Ons is verzekerd CL te spelen, PSV doet het en Feyenoord speelt nu Uefa, hier ben ik ontevreden over).
Ook kan hij reppen over salaris (wat bij PSV waarschijnlijk hoger is dan Feyenoord) en weet ik al niet meer.
Enig respect naar Feyenoord (van Kalou zijnde) is hier ver te zoeken natuurlijk, maar in de voetballerij (wat een kutwoord) is niets onmogelijk (Zie Eto'O over Madrid).

Ik blijf het geheel in elk geval een trieste zaak vinden voor het voetbal in het algemeen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:26:50 #250
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29327364
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Dorus_ het volgende:
En dat er 50 supporters zijn die hem uitfluiten kan ook niet echt een reden zijn!

Ik vraag me echt sterk af of hij dit hard kan maken, als hij het überhaupt zo zou willen spelen. Maar ja, wie ben ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')