Leuke club voor Sibon. Ben echt niet kapot van hem...beetje de uitgeklede goedkope en minder getalenteerde versie van Jan VoH. Heb hem geen enkele goede wedstrijd zien spelen bij PSV. Gewoon een speler die 't niveau niet aankan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er schijnt morgen een nieuwe spits gepresenteerd te worden in Tilburg en dat zou Sibon zijn.
en dan weer verhuurd worden zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:45 schreef dndiek het volgende:
Lee zou in de belangstelling staan van Lazio Roma (volgens een niet erg betrouwbare bron)
Heel veel plezierquote:
Prettige vakantie, ik moet nog nog 2 weken na vandaag :\. En heb zowieso maar kort vakantie (2 weken) omdat ik in maart 2006 voor een lange tijd weg ga. Hoop dat het weer een beetje goed is over 2 weken.quote:
Sorryquote:
Is toch nooit ergens bevestigd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef Djekko het volgende:
SorryNiet dat ik hem per sé weg wil hebben, maar Sibon zou volgens de geruchten toch al lang naar Heracles gaan? Vandaar
Nee, maar in dit geval wou ik de geruchten maar al te graag gelovenquote:
* Zapper schrapt Djekko van favoriete VBL'ers lijstjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef Djekko het volgende:
Nee, maar in dit geval wou ik de geruchten maar al te graag geloven
Ik denk iedereen behalve zapper wel in dit topicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval wou ik de geruchten maar al te graag geloven
Neeequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
* Zapper schrapt Djekko van favoriete VBL'ers lijstje![]()
Kalou?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
mocht Sibon gaan mag er wel een spits bijzeker als Robert vanaf links gaat spelen
Bonaventura?quote:
Die anderequote:
bedoel je Salomon, neuh dat vind ik nix, overschatte pruster, geef mij maar een speler als Saidi of Lazovicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die andereOf was je er al vanuit gegaan dat die al van ons is?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedoel je Salomon, neuh dat vind ik nix, overschatte pruster, geef mij maar een speler als Saidi of Lazovic
dat er maar flink betaald mag worden voor dat stuk etterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:01 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lazovic is inderdaad wel een stuk goedkoper ja
Overigens staat in ED dat Alex minimaal nog een jaar blijft, en dat Peter Fossen onderhandelt met Porto over een niet nader te noemen eikeltje.
Ohja, ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |