Matig is nog zacht uitgedrukt van PSV kant.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:31 schreef dndiek het volgende:
PSV heeft in een matig duel van PSV kant met 0-0 gelijkgespeeld tegen Borussia Monchengladbach. De ploeg kon weinig kansen creeren tegen de Duitse club die komende week aan de competitie begint.
PSV begon met wellicht wel de sterkste opstelling aan het duel: Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Simons, Väyrynen, Cocu, Farfán, Vennegoor of Hesselink en Robert. In de 23ste minuut werd Vayrynen gewisseld, hij was al niet 100% fit aan het duel begonnen. Lucius kwam voor hem in het veld. PSV kon in de eerste helft niet overtuigen. Het bereikte de rust met een 0-0 stand.
Inmiddels is de tweede helft begonnen. PSV kwam na ongeveer een kwartier in de tweede helft goed weg. Heinz schoot van afstand raak, maar de goal werd afgekeurd doordat een speler buitenspel stond in de baan van het schot. Afellay kwam in de tweede helft in het veld voor Robert. Lucius liep tegen een gele kaart op. Ook in de tweede helft kon PSV eigenlijk geen moment indruk maken.
psv.netwerk.to
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Matig is nog zacht uitgedrukt van PSV kant.
Waarom zouden we jou nog vertrouwen nadat je wist te melden dat Ooijer zeker weten naar Schalke ging?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Matig is nog zacht uitgedrukt van PSV kant.
Ik quote alleen Der Kicker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waarom zouden we jou nog vertrouwen nadat je wist te melden dat Ooijer zeker weten naar Schalke ging?
Hmm, klinkt niet goed. Van Bommel en Vogel waren dan ook de mannen van de (steek-)passjes, het blijkt dat die nu gemist worden. Wat je vorig seizoen ook veel zag is dat Farfán en Park zich continu aanboden aan de middenvelders om zodoende de bal naar voren te transporteren. Hoe deden Robert en Farfán het deze keer in dat opzicht?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik quote alleen Der Kicker.
Maar PSV was echt erg, erg matig. Gladbach was gewoon een klasse beter, dat zegt toch wel genoeg. En Bouma en Cocu op 1 middenveld gaat echt niet werken. Werkelijk alles gaat nu over links. Vayrynen kwam zodoende ook totaal niet aan de bal.
Verder hebben jullie spitsen werkelijk geen bal geraakt. Vennegoor viel pas op toen hij gewisseld werd ...
Väyrynen heeft 21 minuten gespeeld zjroentje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik quote alleen Der Kicker.
Maar PSV was echt erg, erg matig. Gladbach was gewoon een klasse beter, dat zegt toch wel genoeg. En Bouma en Cocu op 1 middenveld gaat echt niet werken. Werkelijk alles gaat nu over links. Vayrynen kwam zodoende ook totaal niet aan de bal.
Verder hebben jullie spitsen werkelijk geen bal geraakt. Vennegoor viel pas op toen hij gewisseld werd ...
En in die 21 minuten heeft hij werkelijk niks laten zien. Diepgang van 0,0 en alleen maar ballen breed en terug. Als hij al in balbezit was.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Väyrynen heeft 21 minuten gespeeld zjroentje.
Klopt, maar het geeft wel weer es aan dat je niet op voorbereidingen moet afgaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef fransie102 het volgende:
Niet altijd vorig jaar erbij halen. Dat was een uitzondering...
Prima vervanger van Vogel dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En in die 21 minuten heeft hij werkelijk niks laten zien. Diepgang van 0,0 en alleen maar ballen breed en terug. Als hij al in balbezit was.
In meer dan 7 van de 10 keer welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel weer es aan dat je niet op voorbereidingen moet afgaan.
Oh jee, dat belooft niet veel goeds. Wat denk jij, 8e of 9e?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En in die 21 minuten heeft hij werkelijk niks laten zien. Diepgang van 0,0 en alleen maar ballen breed en terug. Als hij al in balbezit was.
2de.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh jee, dat belooft niet veel goeds. Wat denk jij, 8e of 9e?
kampioenschap op rijquote:
Je bent anders nog scherp genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
kampioenschap op rij![]()
(kga maar naar bed toe)
tegen duitsers voetballen blijft altijd engquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Johan Cruijff schaal ken ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:06 schreef appelsientje het volgende:
Hmm maar als ik het zo lees merk je wel dat er een grote gat is ontstaan in het middenveld.. maar goed we hebben nog ff om ons voor te bereidenwel 1 weekje
Nou ja die Johan Cruijf schaal boeit ook niet echt... als ik het natuurlijk wel leuk om van Ajax te winnen
oke oke ik was iets vergetenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Johan Cruijff schaal ken ik wel
Ik hecht ook niet zo veel waarde aan die fruitschaal
Welk gerucht?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:06 schreef Neoktheone het volgende:
In voorbereiding wordt er altijd veel geexperimenteerd, dus aan de uitslag of het spelbeeld kun je weinig hangen. Ik heb er nog steeds vertrouwen in!! Vooral als dat gerucht over Kalou waar blijkt te zijn
Fred kan in de eredivisie overal spelen, maar komt internationaal overal tekort. Lastige speler voor een coach dus. Op die plek kan hij zijn verdedigende zwakte verbloemen en leuk passen als Vogel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:01 schreef DIJK het volgende:
Ik dacht dat die belg gehaald was voor het middenveld? Maar ik begrijp nu dat hij op de plaats van fred stond en dat die doorschoof naar het middenveld?! Niets ten nadele van Bouma, maar ik vrees dat hij daar tekort komt.
Misschien is het wel een kloon!!!!!!11quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:45 schreef Spideyman het volgende:
Waar is die Justjunior eigenlijk gebleven?
quote:'PSV deed een poging Saviola te halen'
(Gepost door RvN)
Hoe serieus het bericht genomen dient te worden is natuurlijk maar de vraag, maar de Spaanse krant Sport meldt dat PSV een poging heeft ondernomen om Saviola te huren van Barcelona. Datzelfde zou hebben gegolden voor Benfica van Ronald Koeman en VFL Wolfsburg. Saviola wil echter om persoonlijke redenen in Barcelona blijven wonen. Hij wil daarom uitgeleend worden aan Espanyol. Barcelona vraagt de lokale concurrent om het salaris van de middenvelder over te nemen, een bedrag van 5,2 miljoen euro. Dit zou voor PSV normaal gesproken ook teveel zijn.
Dat eerder in dit topic beschreven werd. Zodra Feyenoord twee nieuwe aankopen presenteert, wordt de overgang van Kalou bekend gemaakt. (Ik ben net terug van vakantie, dus het kan zijn dat ik inmiddels achter loop :S)quote:
is dit geloofwaardig als ze Saviola een middenvelder noemen?quote:
Want..?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Het stijgt Hiddink nu echt een beetje naar z'n bol.
Hij wil grotere namen dan Ali B. en Maikel A. en dat kan Loekie niet verkroppenquote:
als Feyenoord dan een keertje een speler heeft gesproken, kunnen ze hem niet eens betalenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Het stijgt Hiddink nu echt een beetje naar z'n bol.
En Johannes dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:45 schreef Spideyman het volgende:
Waar is die Justjunior eigenlijk gebleven?
pcies, die had ook altijd wel goeie posts.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
JustJunior duikt altijd wel weer een keer op, is zoon van Justme en geen kloon.
't was ook wel vrij duidelijk dat het een zoon JM wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
JustJunior duikt altijd wel weer een keer op, is zoon van Justme en geen kloon.
Monaco, waar Saviola vorig seizoen speelde, is ook geen Europese top. Espanyol waar hij nu naar toe wil ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij denkt dat PSV als Europese topclub gezien wordt.
Dat krijg je als je samen met clubs als Feyenoord in een competitie zit he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:34 schreef fransie102 het volgende:
Maar beide clubs zijn normaal gesproken aantrekkelijker dan PSV, vooral door de competitie waarin ze spelen
Er is nog 1 maand te gaan voordat de transfermarkt op slot gaat. Ik verwacht nog wel 1 of 2 aankopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een fatsoenlijke aankoop, ik kan me niet voorstellen dat dit de volledige selectie moet worden.
quote:Sonck weken out na botsing met Bouma
30/7/2005 16:39
Wesley Sonck belandde na het oefenduel met PSV in het ziekenhuis. De Belgische aanvaller van Borussia Mönchengladbach hield drie gebroken ribben over aan het vriendschappelijke treffen.
Sonck kwam halverwege het duel in het veld. Maar na een overtreding van Wilfred Bouma moest hij zich alweer in de 63ste minuut van het veld laten dragen.
'Hij kan in de komende twee weken helemaal niets doen en heeft daarna nog zeker vier weken nodig om weer normaal te kunnen trainen of spelen', verklaarde clubarts Stefan Hertl.
Het is opnieuw een tegenvaller voor Sonck. Sinds hij in januari dit jaar overstapte naar Gladbach kwam hij pas zeven competitieduels in actie door allerlei blessures.
Kalou en .... dusquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een fatsoenlijke aankoop, ik kan me niet voorstellen dat dit de volledige selectie moet worden.
Yep. zou heel mooi zijn. De reacties na de wedstrijd van gisteren waren ook dat er te weinig kansen zijn gecreeerd....Dus mss is Kalou wel noodzakelijkquote:
Kansen werden toch gecreeërd?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:05 schreef The_M het volgende:
[..]
Yep. zou heel mooi zijn. De reacties na de wedstrijd van gisteren waren ook dat er te weinig kansen zijn gecreeerd....Dus mss is Kalou wel noodzakelijk![]()
Und? Farfán/Theo had ik erger gevonden. Beasley kan best geruild worden met Kalou.quote:
Oh haha nee hoor, maar Beasley zie ik toch liever niet naar Feyenoord gaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef ASSpirine het volgende:
Ja, maar zapper heeft liever Beasley dan Farfan dacht ik
Radio Rijnmondquote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
Waar zie je dat? Is der een weds op TV?
Dat is waarschijnlijk de reden ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef ASSpirine het volgende:
Vergeet niet dat zijn maatje Gibbs bij feyenoord speelt
Dat kan ook een reden zijn dat die er is
Nee dat kan niet. Liever én Beasley én Kalou. Beasley heeft afgelopen seizoen op zeer belangrijke momenten goals gemaakt voor PSV. Houdt z'n hoofd altijd koel en zit nog in z'n ontwikkeling. Bij de Gold Cup in Amerika was hij de uitblinker van het tournooi. Al met al genoeg redenen om hem te behouden voor PSV.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Und? Farfán/Theo had ik erger gevonden. Beasley kan best geruild worden met Kalou.
Ach een jaartje verhuren aan feyenoord. PSV kan Kalou denk ik ook niet langer dan 1 jaar vasthouden.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Liever én Beasley én Kalou. Beasley heeft afgelopen seizoen op zeer belangrijke momenten goals gemaakt voor PSV. Houdt z'n hoofd altijd koel en zit nog in z'n ontwikkeling. Bij de Gold Cup in Amerika was hij de uitblinker van het tournooi. Al met al genoeg redenen om hem te behouden voor PSV.
Nou eigenlijk kan dat zeer zeker welquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach een jaartje verhuren aan feyenoord. PSV kan Kalou denk ik ook niet langer dan 1 jaar vasthouden.
Chelsea zal de ontwikkelingen vast wel volgen...
Point made,...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou eigenlijk kan dat zeer zeker wel
Kalou wil namelijk tot Nederlander genaturaliseerd worden, wat betekent dat hij hier nog minstens 3 jaar moet blijven ballen. Zelf gaf hij aan Champions League te willlen spelen, 1 + 1 = 2![]()
Kalou komt nog welquote:In een interview voor de microfoon van Radio Rijnmond wilde Salomon Kalou ondanks het verzoek van Feyenoord daar niet meer op te reageren toch ingaan op de situatie rond zijn persoontje. Hij hield zich daarbij wel op de vlakte. Kalou wilde niet aangeven of hij bij Feyenoord blijft. 'In het voetbal weet je nooit wat er gaat gebeuren. In een week kan er veel gebeuren' aldus Kalou over de vraag of hij volgende week nog bij Feyenoord speelt. De aanvaller liet weten dat de fluitconcerten hem pijn doen, maar dat hij weet dat dat kan gebeuren. 'Dat zijn de consequenties als je zegt dat je naar de concurrent wil. Ik moet me blijven concentreren en niet kijken naar het publiek.'
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets posten hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef Jajong het volgende:
Is er ook niet, die blijft gewoon in 010.
Je avatarquote:Op zondag 31 juli 2005 16:45 schreef neilpad het volgende:
Ik hoorde dat Gibbs niet eens in Rotterdam is nu. Hij is aan het rivalideren in de US.
Dus voor hem zal hij wel niet in de kuip zitten..
"Hij komt gewoon" is namelijk wel heel inhoudelijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets posten he![]()
Ik denk het niet. De prijs is te hoog.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef Neoktheone het volgende:
De toestand rond Kalou is bijna niet meer te houden. Ik denk echt dat hij naar Eindhoven komt!
Wel verdorie, ik pak het touw vast.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt zei het net duidelijk: Kalou Blijft! En Kuyt is cool en de baas, dus Kalou blijft!
dan kopen we Kuyt ookquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt zei het net duidelijk: Kalou Blijft! En Kuyt is cool en de baas, dus Kalou blijft!
Bonaventura Kalou?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
oke... nog 1 x
HIJ KOMT NIET!!
Zo einde verhaal ....
Wie is er wel haalbaar ?
Omdat Dirk het zegt?quote:
Dirk zei ook dat die toch zou vertrekken als feyenoord geen fatsoenlijke versterkingen zou halen?quote:
Inderdaad, wat een wanvertoning zeg....Die spits met dat nare staartje was wel goed trouwens, misschien een optie als Kalou niet komt (met als voorwaarde in zijn contract dat hij dat nare staartje eraf moet knippen)quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
nou nou... vrijdag word een makkie als Ajax net zo speelt als vandaag
Palacio en Gago stonden op de lijst van Guusquote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef The_M het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een wanvertoning zeg....Die spits met dat nare staartje was wel goed trouwens, misschien een optie als Kalou niet komt (met als voorwaarde in zijn contract dat hij dat nare staartje eraf moet knippen)![]()
Is dat zo DD? Ik dacht dat Guus 2 middenvelders van Boca had bekeken, die met dat staartje was toch een voorhoedespeler?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Palacio en Gago stonden op de lijst van Guus
Hmm, ja, dan weten we iig namen van spelers die zeker niet komenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
misschien moeten we aan Cultheld vragen of hij nog een lijstje bij de hand heeft
Nee: Hiddink bekijkt Gago en Palacioquote:Op zondag 31 juli 2005 23:27 schreef The_M het volgende:
[..]
Is dat zo DD? Ik dacht dat Guus 2 middenvelders van Boca had bekeken, die met dat staartje was toch een voorhoedespeler?![]()
Ok, thx.....mss was dat ook een reden dat Guus op de tribune zatquote:Op zondag 31 juli 2005 23:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee: Hiddink bekijkt Gago en Palacio
Wat een gelul weer zeg, wie zegt nou dat hij in beter is dan Kalouquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:24 schreef johannes1986 het volgende:
1/8/2005 - Wotte: discussie over Kalou gesloten; we gaan niet in op bod PSV
Potverdepotver...tóch nog misgelopenWe móeten echt nog een goeie vinden voor Park, nu heeft iedereen het opeens weer over Gago en vooral Palacio...spelen een paar wedstrijdjes leuk in het Amsterdam Tournament en plotseling zijn ze beter dan Kalou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |