"Hij komt gewoon" is namelijk wel heel inhoudelijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets posten he![]()
Ik denk het niet. De prijs is te hoog.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef Neoktheone het volgende:
De toestand rond Kalou is bijna niet meer te houden. Ik denk echt dat hij naar Eindhoven komt!
Wel verdorie, ik pak het touw vast.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt zei het net duidelijk: Kalou Blijft! En Kuyt is cool en de baas, dus Kalou blijft!
dan kopen we Kuyt ookquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt zei het net duidelijk: Kalou Blijft! En Kuyt is cool en de baas, dus Kalou blijft!
Bonaventura Kalou?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
oke... nog 1 x
HIJ KOMT NIET!!
Zo einde verhaal ....
Wie is er wel haalbaar ?
Omdat Dirk het zegt?quote:
Dirk zei ook dat die toch zou vertrekken als feyenoord geen fatsoenlijke versterkingen zou halen?quote:
Inderdaad, wat een wanvertoning zeg....Die spits met dat nare staartje was wel goed trouwens, misschien een optie als Kalou niet komt (met als voorwaarde in zijn contract dat hij dat nare staartje eraf moet knippen)quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
nou nou... vrijdag word een makkie als Ajax net zo speelt als vandaag
Palacio en Gago stonden op de lijst van Guusquote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef The_M het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een wanvertoning zeg....Die spits met dat nare staartje was wel goed trouwens, misschien een optie als Kalou niet komt (met als voorwaarde in zijn contract dat hij dat nare staartje eraf moet knippen)![]()
Is dat zo DD? Ik dacht dat Guus 2 middenvelders van Boca had bekeken, die met dat staartje was toch een voorhoedespeler?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Palacio en Gago stonden op de lijst van Guus
Hmm, ja, dan weten we iig namen van spelers die zeker niet komenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
misschien moeten we aan Cultheld vragen of hij nog een lijstje bij de hand heeft
Nee: Hiddink bekijkt Gago en Palacioquote:Op zondag 31 juli 2005 23:27 schreef The_M het volgende:
[..]
Is dat zo DD? Ik dacht dat Guus 2 middenvelders van Boca had bekeken, die met dat staartje was toch een voorhoedespeler?![]()
Ok, thx.....mss was dat ook een reden dat Guus op de tribune zatquote:Op zondag 31 juli 2005 23:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee: Hiddink bekijkt Gago en Palacio
Wat een gelul weer zeg, wie zegt nou dat hij in beter is dan Kalouquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:24 schreef johannes1986 het volgende:
1/8/2005 - Wotte: discussie over Kalou gesloten; we gaan niet in op bod PSV
Potverdepotver...tóch nog misgelopenWe móeten echt nog een goeie vinden voor Park, nu heeft iedereen het opeens weer over Gago en vooral Palacio...spelen een paar wedstrijdjes leuk in het Amsterdam Tournament en plotseling zijn ze beter dan Kalou
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |