oke oke ik was iets vergetenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Johan Cruijff schaal ken ik wel
Ik hecht ook niet zo veel waarde aan die fruitschaal
Welk gerucht?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:06 schreef Neoktheone het volgende:
In voorbereiding wordt er altijd veel geexperimenteerd, dus aan de uitslag of het spelbeeld kun je weinig hangen. Ik heb er nog steeds vertrouwen in!! Vooral als dat gerucht over Kalou waar blijkt te zijn
Fred kan in de eredivisie overal spelen, maar komt internationaal overal tekort. Lastige speler voor een coach dus. Op die plek kan hij zijn verdedigende zwakte verbloemen en leuk passen als Vogel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:01 schreef DIJK het volgende:
Ik dacht dat die belg gehaald was voor het middenveld? Maar ik begrijp nu dat hij op de plaats van fred stond en dat die doorschoof naar het middenveld?! Niets ten nadele van Bouma, maar ik vrees dat hij daar tekort komt.
Misschien is het wel een kloon!!!!!!11quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:45 schreef Spideyman het volgende:
Waar is die Justjunior eigenlijk gebleven?
quote:'PSV deed een poging Saviola te halen'
(Gepost door RvN)
Hoe serieus het bericht genomen dient te worden is natuurlijk maar de vraag, maar de Spaanse krant Sport meldt dat PSV een poging heeft ondernomen om Saviola te huren van Barcelona. Datzelfde zou hebben gegolden voor Benfica van Ronald Koeman en VFL Wolfsburg. Saviola wil echter om persoonlijke redenen in Barcelona blijven wonen. Hij wil daarom uitgeleend worden aan Espanyol. Barcelona vraagt de lokale concurrent om het salaris van de middenvelder over te nemen, een bedrag van 5,2 miljoen euro. Dit zou voor PSV normaal gesproken ook teveel zijn.
Dat eerder in dit topic beschreven werd. Zodra Feyenoord twee nieuwe aankopen presenteert, wordt de overgang van Kalou bekend gemaakt. (Ik ben net terug van vakantie, dus het kan zijn dat ik inmiddels achter loop :S)quote:
is dit geloofwaardig als ze Saviola een middenvelder noemen?quote:
Want..?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Het stijgt Hiddink nu echt een beetje naar z'n bol.
Hij wil grotere namen dan Ali B. en Maikel A. en dat kan Loekie niet verkroppenquote:
als Feyenoord dan een keertje een speler heeft gesproken, kunnen ze hem niet eens betalenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Het stijgt Hiddink nu echt een beetje naar z'n bol.
En Johannes dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:45 schreef Spideyman het volgende:
Waar is die Justjunior eigenlijk gebleven?
pcies, die had ook altijd wel goeie posts.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
JustJunior duikt altijd wel weer een keer op, is zoon van Justme en geen kloon.
't was ook wel vrij duidelijk dat het een zoon JM wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
JustJunior duikt altijd wel weer een keer op, is zoon van Justme en geen kloon.
Monaco, waar Saviola vorig seizoen speelde, is ook geen Europese top. Espanyol waar hij nu naar toe wil ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij denkt dat PSV als Europese topclub gezien wordt.
Dat krijg je als je samen met clubs als Feyenoord in een competitie zit he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:34 schreef fransie102 het volgende:
Maar beide clubs zijn normaal gesproken aantrekkelijker dan PSV, vooral door de competitie waarin ze spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |