Laten we het hopen, wordt er al opgewonde vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar ik heb denk ik wel goed nieuws. Dat MCS is inmiddels zo groot als Belgie en de koers is NNO, vol over NL. Zoals het er nu naar uitziet
Heb je al een harde plasser dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, wordt er al opgewonde van![]()
De stroming is niet slecht iig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar ik heb denk ik wel goed nieuws. Dat MCS is inmiddels zo groot als Belgie en de koers is NNO, vol over NL. Zoals het er nu naar uitziet
Soms, ook al heb ik je nog nooit gezien, hou ik van je!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Hij groeit nog wel wat meer naar het westen jongen, komt allemaal goed, hoop ik. In iedergaval heeft het oosten dan wat en misschien hoor ik vandaag wel bij oost nederlandquote:
Nee precies, ik zie dat het lagedrukgebied boven Engeland ( het lijkt wel een uitgeblust L gebied) naar het noorden trekt. Het MCS lijkt ook een meer noordelijkere koers te hebben dan anders op die positie. ( Dan is het vaak Luxemburg - Aachen - Ruhrgebied)quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De stroming is niet slecht iig.
Kijk: http://wind.met.fu-berlin.de/loops/met7map/I20050728_1430.jpg
Ik moet in een donkere kroeg staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben droog thuis met voldoende bier en eten in huis
Laat maar komen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Soms, ook al heb ik je nog nooit gezien, hou ik van je!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |