Ik las net je post op weerwoord, idd lekker die media..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:36 schreef Oom_Agent het volgende:
pffff het noodweer trok in ZW richting weg![]()
Kan de media niet secuurder werken. De bui trok naar het noordoosten weg en lagvanmorgen om 07:00 uur over die regio. Het was een restant van een oud onweerscomplex dat gisteravond in Frankrijk was ontstaan.
tja, het kan hard gaan met dit weer. ik zou gewoon de gok nemenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef LiquidSoul het volgende:
Ik ga toch maar hardlopen, dan hoop ik dat het spektakel na 21:00 komt.![]()
Mij niet gezien met dit weer..ik lig al op apengapen na 100 mtr..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, het kan hard gaan met dit weer. ik zou gewoon de gok nemen
hoewel, hardlopen met deze luchtvochtigheid..
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt me wel. Of ie westelijk of oostelijk over NL trekt is nog niet duidelijk. Meestal hebben ze een te westelijke trekrichting (UK) of hij gaat te ver naar het oosten (D).quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik las net je post op weerwoord, idd lekker die media..![]()
Oom_Agent wat denk jij van dat MCS? Zal die nederland nog raken?
schoolvoorbeeld van een MCSquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt me wel. Of ie westelijk of oostelijk over NL trekt is nog niet duidelijk. Meestal hebben ze een te westelijke trekrichting (UK) of hij gaat te ver naar het oosten (D).![]()
Ik hoop naar het westenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt me wel. Of ie westelijk of oostelijk over NL trekt is nog niet duidelijk. Meestal hebben ze een te westelijke trekrichting (UK) of hij gaat te ver naar het oosten (D).![]()
Ik gok duitsland.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
waar gaat de grote wolk heenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Denk misschien nog zuidwest nederland maar vooral duitsland jaquote:
Ik heb duitsland gekozenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
waar gaat de grote wolk heen
ģ Westen (UK)
ģ Oosten (D)
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Dat ding in Frankrijk domineert nogal... het onttrekt energie uit de wijde omgeving: te zien aan een helder gebied in de wijde omtrek van het complex.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
Dat ding in frankrijk groeit als kool
[afbeelding]
En ook veel nieuwe buien ontstaan
Hij groeit vooral aan de noordwest kant. Je ziet ook dat hij weinig opgeschoven is naar het oosten, maar wel een stuk meer naar het westen is gegaan. Mischienquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat ding in Frankrijk domineert nogal... het onttrekt energie uit de wijde omgeving: te zien aan een helder gebied in de wijde omtrek van het complex.
[afbeelding]
Dat ding zakt voor de helft in in belgie, in duitsland is totaal niks meer van onweersbuien over.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hij groeit vooral aan de noordwest kant. Mischien valt het wel mee en krijgen we toch nog waar we op zitten te wachten, hoop t in ieder geval![]()
Laten we het hopen, wordt er al opgewonde vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar ik heb denk ik wel goed nieuws. Dat MCS is inmiddels zo groot als Belgie en de koers is NNO, vol over NL. Zoals het er nu naar uitziet
Heb je al een harde plasser dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, wordt er al opgewonde van![]()
De stroming is niet slecht iig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar ik heb denk ik wel goed nieuws. Dat MCS is inmiddels zo groot als Belgie en de koers is NNO, vol over NL. Zoals het er nu naar uitziet
Soms, ook al heb ik je nog nooit gezien, hou ik van je!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Hij groeit nog wel wat meer naar het westen jongen, komt allemaal goed, hoop ik. In iedergaval heeft het oosten dan wat en misschien hoor ik vandaag wel bij oost nederlandquote:
Nee precies, ik zie dat het lagedrukgebied boven Engeland ( het lijkt wel een uitgeblust L gebied) naar het noorden trekt. Het MCS lijkt ook een meer noordelijkere koers te hebben dan anders op die positie. ( Dan is het vaak Luxemburg - Aachen - Ruhrgebied)quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De stroming is niet slecht iig.
Kijk: http://wind.met.fu-berlin.de/loops/met7map/I20050728_1430.jpg
Ik moet in een donkere kroeg staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben droog thuis met voldoende bier en eten in huis
Laat maar komen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Soms, ook al heb ik je nog nooit gezien, hou ik van je!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |