Ik las net je post op weerwoord, idd lekker die media..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:36 schreef Oom_Agent het volgende:
pffff het noodweer trok in ZW richting weg![]()
Kan de media niet secuurder werken. De bui trok naar het noordoosten weg en lagvanmorgen om 07:00 uur over die regio. Het was een restant van een oud onweerscomplex dat gisteravond in Frankrijk was ontstaan.
tja, het kan hard gaan met dit weer. ik zou gewoon de gok nemenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef LiquidSoul het volgende:
Ik ga toch maar hardlopen, dan hoop ik dat het spektakel na 21:00 komt.![]()
Mij niet gezien met dit weer..ik lig al op apengapen na 100 mtr..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, het kan hard gaan met dit weer. ik zou gewoon de gok nemen
hoewel, hardlopen met deze luchtvochtigheid..
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt me wel. Of ie westelijk of oostelijk over NL trekt is nog niet duidelijk. Meestal hebben ze een te westelijke trekrichting (UK) of hij gaat te ver naar het oosten (D).quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik las net je post op weerwoord, idd lekker die media..![]()
Oom_Agent wat denk jij van dat MCS? Zal die nederland nog raken?
schoolvoorbeeld van een MCSquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt me wel. Of ie westelijk of oostelijk over NL trekt is nog niet duidelijk. Meestal hebben ze een te westelijke trekrichting (UK) of hij gaat te ver naar het oosten (D).![]()
Ik hoop naar het westenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt me wel. Of ie westelijk of oostelijk over NL trekt is nog niet duidelijk. Meestal hebben ze een te westelijke trekrichting (UK) of hij gaat te ver naar het oosten (D).![]()
Ik gok duitsland.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
waar gaat de grote wolk heenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Denk misschien nog zuidwest nederland maar vooral duitsland jaquote:
Ik heb duitsland gekozenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
waar gaat de grote wolk heen
» Westen (UK)
» Oosten (D)
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Dat ding in Frankrijk domineert nogal... het onttrekt energie uit de wijde omgeving: te zien aan een helder gebied in de wijde omtrek van het complex.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
Dat ding in frankrijk groeit als kool
[afbeelding]
En ook veel nieuwe buien ontstaan
Hij groeit vooral aan de noordwest kant. Je ziet ook dat hij weinig opgeschoven is naar het oosten, maar wel een stuk meer naar het westen is gegaan. Mischienquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat ding in Frankrijk domineert nogal... het onttrekt energie uit de wijde omgeving: te zien aan een helder gebied in de wijde omtrek van het complex.
[afbeelding]
Dat ding zakt voor de helft in in belgie, in duitsland is totaal niks meer van onweersbuien over.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hij groeit vooral aan de noordwest kant. Mischien valt het wel mee en krijgen we toch nog waar we op zitten te wachten, hoop t in ieder geval![]()
Laten we het hopen, wordt er al opgewonde vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar ik heb denk ik wel goed nieuws. Dat MCS is inmiddels zo groot als Belgie en de koers is NNO, vol over NL. Zoals het er nu naar uitziet
Heb je al een harde plasser dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, wordt er al opgewonde van![]()
De stroming is niet slecht iig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar ik heb denk ik wel goed nieuws. Dat MCS is inmiddels zo groot als Belgie en de koers is NNO, vol over NL. Zoals het er nu naar uitziet
Soms, ook al heb ik je nog nooit gezien, hou ik van je!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Hij groeit nog wel wat meer naar het westen jongen, komt allemaal goed, hoop ik. In iedergaval heeft het oosten dan wat en misschien hoor ik vandaag wel bij oost nederlandquote:
Nee precies, ik zie dat het lagedrukgebied boven Engeland ( het lijkt wel een uitgeblust L gebied) naar het noorden trekt. Het MCS lijkt ook een meer noordelijkere koers te hebben dan anders op die positie. ( Dan is het vaak Luxemburg - Aachen - Ruhrgebied)quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De stroming is niet slecht iig.
Kijk: http://wind.met.fu-berlin.de/loops/met7map/I20050728_1430.jpg
Ik moet in een donkere kroeg staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben droog thuis met voldoende bier en eten in huis
Laat maar komen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Soms, ook al heb ik je nog nooit gezien, hou ik van je!![]()
Zal het dan eindelijk zo zijn?quote:
komt wel goed jongequote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Hey jongens wat about Flevoland!![]()
Heb er nog niet veel vertrouwen in maar jouw troostende woorden doen mij goed...quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat Flevoland een periode van droogte tegemoet gaatquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:09 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Heb er nog niet veel vertrouwen in maar jouw troostende woorden doen mij goed...![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Flevoland een periode van droogte tegemoet gaat
Noord-holland en Flevoland pissen altijd naast de potquote:
Tis inderdaad lekker aan het beginnen hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:15 schreef the_RAVEN het volgende:
In Vlissingen Zeeland, is de lucht redelijk helder, net begonnen met regenen en ik hoor een constant gerommel
voordat ik dit las zat er nog geen cola op mijn beeldscherm....quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik gooi zometeen maar een emmer water tegen het stopcontact. Dan heb ik tenminste iets dat lijkt op een bliksemflits.![]()
fotosynthese = frontogenese?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:23 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat MCS is zo groot en heeft zo'n energie dat er in de omgeving van het MCS steeds weer nieuwe buien ontstaan. Een soort frontogenese. Kijk maar eens op de archiefbeelden van de nacht van 14 op 15 juni 2002:
http://stormscale.net/archief_radar.html
Krijg je iig nog kleurrijke radarbeelden te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
voordat ik dit las zat er nog geen cola op mijn beeldscherm....
Idd, terwijl op teletext staat dat het noorden veel water gaat krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:34 schreef DynamicDreams het volgende:
Net op het weer @ RTL4:
vooral de oostelijke helft van het land krijgt last van de buien. Zeer veel neerslag en we moesten niet verbaasd zijn als er meldingen komen van wateroverlast...
Ik zit goed hier in Hengelo!
Je blijft toch wel gezzelig hier op het topic he?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, terwijl op teletext staat dat het noorden veel water gaat krijgen.
Sorry maar ik hou het gewoon weer lekker voor gezien vandaag![]()
We krijgen niks, misschien jij wel maar ik iig niks meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
uhm..nu ben ik niet meer zo positief, dat MCS ligt te ver oostwaarts.![]()
Jooo veel plezierquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry maar ik hou het gewoon weer lekker voor gezien vandaag![]()
Ik zal uiteindelijk vanavond gewoon mijn weerverslag weer op mijn forum zetten, daarnaast zal ik voor jullie om 23:00 een radar filmpje online gooien....quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Je blijft toch wel gezzelig hier op het topic he?
Heel Limburg mag ook hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:40 schreef Prowl het volgende:
Ik zie graag totale verwoesting hier in midden limburg
Kom maarrrr, KOMM MAAAARRRRRR!!!!!!
dit ziet er wel wat positiever uit:quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
uhm..nu ben ik niet meer zo positief, dat MCS ligt te ver oostwaarts.![]()
Als je zo naar de wolken kijkt lijkt de windrichting haast wel zuid, maar ondertussen vloeien de wolken naar links..maar tis inderdaad een mooi complex! nu maar hopen dat het niet instort!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:42 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
dit ziet er wel wat positiever uit:
[afbeelding]
gelukkig klink je nu weer wat positieverquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:43 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Als je zo naar de wolken kijkt lijkt de windrichting haast wel zuid, maar ondertussen vloeien de wolken naar links..maar tis inderdaad een mooi complex! nu maar hopen dat het niet instort!
Begint op een enorme cashewnoot te lijkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:42 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
dit ziet er wel wat positiever uit:
[afbeelding]
Hee Mormeltjequote:Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef Loedertje het volgende:
JA!!!
Het gedonder is begonnen!
Nu nog regen regen regen regen regen en bliksem!!!
Tukkertaans?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:54 schreef Robje23 het volgende:
Nu is het wachten hier in Twente het moet vanavond wel Jethz Geht Loos
Told ya...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:00 schreef i2Them2 het volgende:
Ben bang dat i toch langs gaat: http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
Die radar ziet niet allesquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:00 schreef i2Them2 het volgende:
Ben bang dat i toch langs gaat: http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
Als je het zo bekijkt, krijgt een groot deel van ons land ermee te maken. De oostelijke helft zeker!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:58 schreef i2Them2 het volgende:
Zitten toch nog wel aardig wat buien
[afbeelding]
[boos-modus]WE WETEN NOU WEL DAT DE OOSTELIJKE HELFT WAT KRIJGT!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:03 schreef DemonRage het volgende:
Als je het zo bekijkt, krijgt een groot deel van ons land ermee te maken. De oostelijke helft zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |