die link naar de mirror werkt nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef Bacow het volgende:
[..]
Hoelang je er ook blijft hangen, je gear blijft toch kut.
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4432 <- Hip filmpje![]()
man je moet het zien als een grapjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die tyfus beggers komen nu zelfs op dit forum
Dude, zijn reaktie was ook als een geintje geplaatst..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
man je moet het zien als een grapje
heb alle tijd met die game![]()
vandaag kwam er een beggen bij mij vor stukken vlees![]()
Vaak is een MMORPG alleen maar zo leuk als de server waarop je speelt. En als het saai begint te worden, roll gewoon een alt, misschien op een andere server op een andere factionquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:19 schreef Stime het volgende:
Ik heb ook een break ingelast want ik was goed zat van het spel. Dit was eind Juni maar nu blizzard met een pvp rp realm gaat komen ga ik straks toch nog weer overnieuw beginnen. In de tussentijd City of heroes gespeeld, wat wel leuk is maar niet voor langer dan een maand of twee. Van de week maar weer es dat wow account vernieuwen.
Nog zo gezegd dat ik dit spel nooit meer weer zou spelen maar nu ben ik al bijna weer zo enthousiast om te beginnen als dat ik was toen et spel uitkwam![]()
Never!!! Alle allience moet dood !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vaak is een MMORPG alleen maar zo leuk als de server waarop je speelt. En als het saai begint te worden, roll gewoon een alt, misschien op een andere server op een andere faction
Ik ben nu level 60 en kill ook iedereen in hillsbrad en arathi, omdat ik gewoon weet dat die klootzakken mijn hordevriendjes van level 20-40 constant ganken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Never!!! Alle allience moet dood !, stel poesjes de allience op deathwing pvp server. Als level 20-30 stappen alle mountend allience in tarren mill af om je even met 2 klappen kapot te maken
. Als ik 60 ben laat ik zelfs level 1 allience niet in leven als ik de kans heb
.
Gelukkig niet, dan krijgen we een invasie van lowbies die lvl 60ers aan gaan vallen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Takje het volgende:
Precies, ik vind het zo ongelooflijk zielig als je als ?? lvl (alliance of horde, maakt niet uit) mij komt killen in 2 slagen. Ikzelf probeer dat echt nooit te doen, alleen als ik natuurlijk zelf wordt aangevallen. Is het nou nog steeds niet mogelijk om daar dishonourpoints voor te geven dan?
Thnx for de Linkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef seto het volgende:
http://www.kolumbus.fi/fl(...)1.6.1-enGB-patch.exe
En ganken hoort er gewoon bij.
Ik ben geen horde hoor.. ik ben een lief elfjequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Maanvis het volgende:
MMm aan de achtergrond te zien be je nog horde ook, Radyhyn! Valt me een beetje tegen eigenlijk, dat horde ook zulke mensen heeft
Dishonor points op dat soort dingen is totale onzin. Ik bedoel, stel nou dat ik ik op mijn paardje door STV rijd, en ik zie ineens een level 35 koe aangevallen worden door 3 level 40 nightelf rogues.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Takje het volgende:
Precies, ik vind het zo ongelooflijk zielig als je als ?? lvl (alliance of horde, maakt niet uit) mij komt killen in 2 slagen. Ikzelf probeer dat echt nooit te doen, alleen als ik natuurlijk zelf wordt aangevallen. Is het nou nog steeds niet mogelijk om daar dishonourpoints voor te geven dan?
Dan is het vanzelfsprekend wat je hebt meegemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik ben geen horde hoor.. ik ben een lief elfje
Starcraft 2.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef Takje het volgende:
Vind het, ondanks het ganken, nog steeds het beste en meest verslavende spel dat ik in tijden heb gespeeld hoorBen heel benieuwd hoe Blizzard zich in de tijd ontwikkelt en met wat voor spel ze over een aantal jaar op de proppen komen.
ff goed in het topic kijken en je ziet dat er een directe link staat in deze quotequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef seto het volgende:
http://www.kolumbus.fi/fl(...)1.6.1-enGB-patch.exe
En ganken hoort er gewoon bij.
Hmm jah dat was juist mijn probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vaak is een MMORPG alleen maar zo leuk als de server waarop je speelt. En als het saai begint te worden, roll gewoon een alt, misschien op een andere server op een andere faction
Horde is nou eenmaal cooler dan Alliancequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
kzat net op et wow forum een topic te lezen over zon gast die gebanned was omdat hij horde aanviel toen ze met kazzak bezig zijn, ik vind dat zoiets triest he.
Je kiest voor een pvp server, je plaatst daar end game bosses die iedereen kan pakken.
waarom mag je die dan in godsnaam niet voor jezelf claimen?
als ik horde wil zieken dan ziek ik die gasten daar is het een pvp server voor.
nu heeft blizzard een regeltje dat je hordes niet lastig mag vallen bij kazzak attempt omdat kazzak dan mogelijk in zijn supreme mode gaat, wat een bullshit als mensen het zo erg vinden moeten ze maar pve server pakken.
Bij azuregos gebeurd het ook constant en daar is het wel toegestaan, rare lui daar bij blizzard
ik vind et maar onzin, als ik op die manier wil suiciden om em vervolgens met me eigen guild te pakken moet het kunnen, tis een pvp server dus ik behoor die hordes op elke mogelijk manier te mogen lastig vallenze gaan toch ook geen rogues bannen omdat ze iemand pakken die in combat is of wat dan ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Maanvis het volgende:
Gamedemon, kazzak kun je op meerdere manieren griefen, ik denk dat je dat niet helemaal weet of wel?
Het is mogelijk om een complete raid van 40 level 60's te verneuken door een level 1 character op kazzak's spot te laten doodgaan, en dan zodra een andere raid met kazzak begint, ga je als ghost daar staan en res je zodra ze begonnen zijn en kazzak op +/-70% is. Het eerste wat je dan doet is kazzak aanvallen (taggen), en natuurlijk ga je dan meteen dood want kazzak raakt alles om zich heen met shadowbolts die veel meer damage doen dan je aan kan. Maar wat wil het geval nou, voor iedereen die doodgaat en op zijn aggro-lijst staat healt kazzak zichzelf voor 75000 damage.
Dit gedrag is nu niet meer toegestaan, maar je mag natuurlijk nog wel gewoon anderen aanvallen terwijl ze met kazzak bezig zijn, je mag er alleen niet meer op 'suiciden'
Dat wisten we wel. Het is alleen expliciet nu ook verboden horde aan te vallen als ze bezig zijn met een attempt. Lees het topic van Blizzard maar es goed door:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Maanvis het volgende:
Gamedemon, kazzak kun je op meerdere manieren griefen, ik denk dat je dat niet helemaal weet of wel?
Het is mogelijk om een complete raid van 40 level 60's te verneuken door een level 1 character op kazzak's spot te laten doodgaan, en dan zodra een andere raid met kazzak begint, ga je als ghost daar staan en res je zodra ze begonnen zijn en kazzak op +/-70% is. Het eerste wat je dan doet is kazzak aanvallen (taggen), en natuurlijk ga je dan meteen dood want kazzak raakt alles om zich heen met shadowbolts die veel meer damage doen dan je aan kan. Maar wat wil het geval nou, voor iedereen die doodgaat en op zijn aggro-lijst staat healt kazzak zichzelf voor 75000 damage.
Dit gedrag is nu niet meer toegestaan, maar je mag natuurlijk nog wel gewoon anderen aanvallen terwijl ze met kazzak bezig zijn, je mag er alleen niet meer op 'suiciden'
Oftewel, elkaar killen is er ook niet bij, doodgaan om kazzak zichzelf te laten healen ook niet.quote:Players of both factions are perfectly able and allowed to engage in PvP engagements against one another to gain the “rights” to Lord Kazzak. However any “griefing” of the encounter will result in dire consequences for those players involved.
“Griefing” Lord Kazzak : Any players continually harassing the same or opposing faction repeatedly causing wipeouts or with the intent to get Kazzak into his so called “Supreme Mode” so as to completely kill the fighters. It does not matter if the “griefing” is to further their own ends, i.e. so their faction can kill Kazzak, or to disrupt players of their own faction. This applies to ALL server types; PvE,
kweet er alles van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:45 schreef Ferdii het volgende:
ga maar eens met je raid daar staan en laat het verneuken door 3/4 lvl 10 ventjes. dan is het best irritant
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:11 schreef R_o_N het volgende:
Staat die Kazzak dan gewoon ergens in het open veld ofzo ?? ik heb hem nog nooit gezien iig.
xjes werkten ooit wel, of dat nu nog zo is weet ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:47 schreef Denni5 het volgende:
Servers enzo allemaal down idd.
Heb eindelijk een maat zover gekregen dat ie ook aan WoW gaat beginnen, maar nu wilt het maken van een account niet echt lukken, waren daar mee bezig voordat alles plat ging.
Hij wilt met gamecards betalen, maar heeft er nog geen, moest ie dan Visa met allemaal nullen of xjes invullen? 't Is voor mij al een tijdje geleden namelijk.
En nee, hij heeft geen cc, dus dat nummer voorlopig invullen heeft ook geen zin.
shattered hand is ook al op, aleen de npcs nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
xjes werkten ooit wel, of dat nu nog zo is weet ik niet.
De meeste servers zijn alweer up trouwens, Deathwing uiteraard nog niet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |