haha! inderdaad! je hoort bijna niks anders!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef existenz het volgende:
Ik vond de TT wel passen bij het gezeik van de laatste weken op de forums
Persoonlijk had ik er 'Hail Woad!' van gemaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef existenz het volgende:
Ik vond de TT wel passen bij het gezeik van de laatste weken op de forums
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:54 schreef R_o_N het volgende:
mjah ik had ook liever Hail Woad! gezien.. maar goed... de topictitel is beter dan het einde van de vorige thread
Heb me priest bijna op lvl 20... Fokker's Guild nog op zoek naar een priest ?
Altijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:54 schreef R_o_N het volgende:
mjah ik had ook liever Hail Woad! gezien.. maar goed... de topictitel is beter dan het einde van de vorige thread
Heb me priest bijna op lvl 20... Fokker's Guild nog op zoek naar een priest ?
Ik had mijn halve dreadmist set in 3 runs, en ik ben een magequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:40 schreef Slomy het volgende:
[..]
Altijd
Bah net voor de 12de keer ofzo een strat baron run gedaan, maar weer dropte geen dreadmist. En van collega warlocks hoor ik altijd dat ze die 2 items al na 2 runs binnen hadden.
Mijn god wat de neuk is een Cloudsong? Die gast is best boos geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
YOU STOLE MY FUCKING CLOUDSONG!!!!!!!
Niet te geloven zeg... Laat dat teamspeak of zoiets ook maar zittenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
Volgens mij zit Blizzard gewoon mensen te pesten. Elke instance die ik inga, dropt wel iets van Dreadmist. Ik geloof dat ik in de paar Baron runs die ik gedaan heb, wel vijf keer Dreadmist heb zien vallen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:40 schreef Slomy het volgende:
[..]
Altijd
Bah net voor de 12de keer ofzo een strat baron run gedaan, maar weer dropte geen dreadmist. En van collega warlocks hoor ik altijd dat ze die 2 items al na 2 runs binnen hadden.
Dat is juist normaal in de meeste spellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:16 schreef Sirr het volgende:
[..]
Mijn god wat de neuk is een Cloudsong? Die gast is best boos geloof ik
[Edit] Na wat zoeken heb ik het gevondenTis een soort cloak uit Dark age of camelot
Je moet er veel voor doen om hem te krijgen. Maar hij dropt niet zoals normaal. Hij dropt gewoon op de grond, zodat iedereen hem kan pakken
Blijkbaar heeft die gast dat dus gedaan en toen werd dat mannetje heel erg boos.
En ook die heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:30 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Volgens mij zit Blizzard gewoon mensen te pesten. Elke instance die ik inga, dropt wel iets van Dreadmist. Ik geloof dat ik in de paar Baron runs die ik gedaan heb, wel vijf keer Dreadmist heb zien vallen.
Gisteren UBRS en wat dropt er? Juist! Dreadmist Bracers.
Ja, maar zonder dat je hoeft te rollen of iets in die zinquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:38 schreef seto het volgende:
[..]
Dat is juist normaal in de meeste spellen
Tip: Zet je geluid aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:02 schreef neo2000 het volgende:
WTF is er aan de hand dat gasten gewoon een internet pagina maken, met 1f*cking screenshotje uit WOW met van die leipe text erboven.. En dan het liefst honderd keer dat screenshotje gemaakt en over heel de pagina naast elkaar..![]()
Gisteren met mijn warrior van lvl 8 naar 12 gelevelled..Zal ook eens een alt gaan maken op Bloodscalp..
Je wat ? Ik zie dat "tier" vaker staan ....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:50 schreef Rahl het volgende:
tier 2 epic
Gisteren samen met een vriend naar IronForge gelopen en we zijn wel 1 level 41 tegengekomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:19 schreef existenz het volgende:
Vandaag met 2 man (45 & 51) Darnassus "geraid". Er was geen hond te bekennen. Toen zijn we maar weer gegaan.
Met level ?? guards voor ons is dat niet fijnquote:
Ragnaros, ook wel een rustige server, maar zo rustig had ik het dus niet verwacht en met alliance op Draenor(PVE)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:14 schreef Takje het volgende:
Vreemd is dat, op welke server speelde je?
tis maar een spelletje.. toch?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
Stond zijn naam erop dan? O_oquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
Oud en zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:10 schreef Rikoko het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHYEAAAAAAAAAAH BITCHES!
LEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:00 schreef Rikoko het volgende:
GAST! Wat de FUCK maakt mij dat nou uit?!Sorry dat ik niet zo 'modern' ben met je nieuwe COOLE WOW GRAPJES!
het begint gewoon super irritant te worden, de eerste 2 weken was het mischien leuk maar het komt wel 50 keer voorbij per topicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:00 schreef Rikoko het volgende:
GAST! Wat de FUCK maakt mij dat nou uit?!Sorry dat ik niet zo 'modern' ben met je nieuwe COOLE WOW GRAPJES!
Tribal = Druidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:46 schreef Sextreme het volgende:
Welke Leatherworking kan ik het beste kiezen? Van de 3 dus... Tribal etc.
![]()
feliciteerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:22 schreef Migwi het volgende:
Ragnaros down voor de 2e keer. /cheer
Denk dat het net als de rest van MC en Onyxia voortaan heel makkelijk gaat worden.
Priets leggings, Hunter leggings, Crown of Destruction en een of andere plate belt gedropped.
Uiteraard had ik geen DKP dus op beide hunter items outbid. Blegh!
En geen Ancient Petrified Leaf van Majordomo, als ik er ben vindt ie 't blijkbaar leuk om priest epic quest item te droppen ofzo. Om ziek van te worden, maar goed.
Volgende keer misschien. 't is immers een 50% kans.
Nu eens uitvogelen hoe we Razorgore (eerste boss in BWL) kunnen verslaan. Ben benieuwd naar de drops
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
Je kan goud kope had ik gezien...
Mensen die dit ook doen hiero?
En wat is een goeie site waar je dat kan doen?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
tjees..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
Ebay en dan zoeken op World of warcraft gold. Wel kijken of de heren het ook op EU servers doen etc. Kost geloof ik iets van $70 voor 1000 gold ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
www.ige.comquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
feliciteerd
wij zijn nu bezig met onze fire resist gear etc, the MT's hebben genoeg. nu de rest nog
helaas hebben te beetjelast van mensen die op vacantie zijn en mensen die alleen meewillen als er zooi te looten valt, en dus niet zin hebben om eerst 10 keer te whipen etc![]()
komende week hebben we onze eerste rag try
Doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
dus op lvl 60 kan er maar weinig geresist worden. Dat is wel mooi.quote:Q u o t e:
The general resistance data is as follows for PVE:
Vs. +0 level mob (same level), old resist: 4% new resist: 4%
Vs. +1 level mob, old resist: 5% new resist: 5%
Vs. +2 level mob, old resist: 6% new resist: 6%
Vs. +3 level mob, old resist: 37% new resist: 17%
Vs. +4 level mob, old resist: 48% new resist: 28%
Vs. +5 level mob, old resist: 59% new resist: 39%
Vs. +6 level mob, old resist: 70% new resist: 50%
…
And so on (+11% for each additional level)
For PVP:
Vs. +0 level player (same level), old resist: 4% new resist: 4%
Vs. +1 level player, old resist: 5% new resist: 5%
Vs. +2 level player, old resist: 6% new resist: 6%
Vs. +3 level player, old resist: 25% new resist: 13%
Vs. +4 level player, old resist: 32% new resist: 20%
Vs. +5 level player, old resist: 39% new resist: 27%
Vs. +6 level player, old resist: 46% new resist: 34%
…
And so on (+7% for each additional level)
als er met "new resist" bedoeld wordt met de talent, dan heeft het dus weinig zin, want 4% blijft 4%, en (bahelve in Molten Core en BWL zijn er weinig mobs met hogere lvl's dan 60)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:21 schreef Migwi het volgende:
Oh...
Improved Feign Death is wel leuk.
2 punten en de kans op een resist op FD neemt af met 4%
En als je naar 't voglende schema kijkt:
[..]
dus op lvl 60 kan er maar weinig geresist worden. Dat is wel mooi.
Dat meen je nietquote:Op zondag 31 juli 2005 13:25 schreef Richardfun het volgende:
Gvd, net de Deadmines in geweest, en vlak voor van Cleef voor de 3e keer gewiped. Natuurlijk zeggen de 2 sterkste party members op dat moment "bye, thx for group"
AAAAAAAAARGH
precies je moet bij een hunter altijd ff een schop nagevenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi, dat feign death heeft toch gewoon geen zin? Als ik tegen een hunter PVP stop ik dus niet met casten puur omdat ie gaat liggen hoor :S.
Echt naadje, ga ik 10 dagen op vakantie dropt TWEE KEER Priest legs, en 2x Eye of Divinity. Raaargh!
Maar dat komt omdat 99% van de Hunters vergeten hun pet te dismissenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi, dat feign death heeft toch gewoon geen zin? Als ik tegen een hunter PVP stop ik dus niet met casten puur omdat ie gaat liggen hoor :S.
nee puur omdat je weet dat hunters feign death hebben , of ze nou pet dismissed hebben of niet, na schoppen moet je altijd doenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat 99% van de Hunters vergeten hun pet te dismissen![]()
Lol waar the fuck....quote:Op zondag 31 juli 2005 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[[url=http://img283.imageshack.us/img283/1686/archimonde6ff.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img283.imageshack.us/img283/9924/construction2xt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Altijd leuk ff op ontdekkingsreis...
das mount hyal , sommige mensen komen daar terecht als ze sterfen, je hoort er nog niet te komenquote:
Voor de kust bij de Barrens zit ook een eiland waar al wel NPCs staan maar voor de rest nog niets is. Dit lijkt een eiland te zijn voor nieuwe battlegrounds.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das mount hyal , sommige mensen komen daar terecht als ze sterfen, je hoort er nog niet te komen
hier is ook een uitermate saai filmpje te downen :
http://www.fileplanet.com/files/150000/155395.shtml
maar je kan wel goed zien waar ze mee bezig zijn
Het is inderdaad Hyjal, ik sta bij de oude world tree met het skelet van Archimonde.quote:
Dat mag onze guildhunter dus straks gaan proberen danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is inderdaad Hyjal, ik sta bij de oude world tree met het skelet van Archimonde.
Makkelijk te komen, in Darkwhisper Gorge (Winterspring) staat ergen Lady Hederine, achter haar zit een grot met de geblokkeerde ingang naar Hyjal, als je voor die deur doodgaat, kun je ressen achter de deur.
vette progjesquote:Op zondag 31 juli 2005 16:37 schreef kipknots het volgende:
Als je nieuwe dingen wilt zien, download dan wowmapview: http://sourceforge.net/projects/wowmapview/
Kan je alle maps die op dit moment in de game zitten bekijken, waaronder een paar instances en battlegrounds die er nog aankomen.
Wowmodelview is ook leuk, kan je dus alle modellen uit het spel mee bekijken en karakters 'aankleden' met alle equipment uit het spel.
Meh.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat 99% van de Hunters vergeten hun pet te dismissen![]()
klopt, is sinds vorige week maintance, erg , erg ,erg ,erg ,erg irritantquote:Op zondag 31 juli 2005 23:48 schreef Bacow het volgende:
Gatsie, mijn favoriete macro werkt niet meer;
/invite (PlayerName);
/script LeaveParty();
Was erg handig als ik weer eens Diremaul ging grinde, dank u wel stealth nerf
.
Een fix voor automatischre "dupe" macro's. Zië de aanhalingstekens, want een echte dupe methode is het niet en was er ook nooit.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt, is sinds vorige week maintance, erg , erg ,erg ,erg ,erg irritant
mwah half, je kreeg wel rollback met die macro,quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Een fix voor automatischre "dupe" macro's. Zië de aanhalingstekens, want een echte dupe methode is het niet en was er ook nooit.
Rollbacks zul je altijd houden, het kan niet anders. Je moet ze alleen niet kunnen veroorzaken met een 100% kans dat het ook daadwerkelijk gebeurd. Deze kans moet maximaal op 2,5% liggen. 1:40 is namelijk simpel te herkennen door GM's en ook zeker wel automatisch te blokkeren door WoW. maar 99,999% van de rollbacks op dit moment die als "hack" gezien worden, zijn dit absoluut NIET en zijn gewoon een speling van het lot.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah half, je kreeg wel rollback met die macro,
ik ben 2 weken terug met me mage van 49 naar 55 gaan met maruaden grinden, maar iedere keer dat ik de instance op die manier resette stond me : Hours played this lvl weer op 1 uur 6 minuten
mwah kweetniet precies hoe het zit maar me timer bleef bij iedere reset gewoon weer stil staan, lvl na lvl , dus die tijd geef je altijd een rollback ,aleen van items nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Rollbacks zul je altijd houden, het kan niet anders. Je moet ze alleen niet kunnen veroorzaken met een 100% kans dat het ook daadwerkelijk gebeurd. Deze kans moet maximaal op 2,5% liggen. 1:40 is namelijk simpel te herkennen door GM's en ook zeker wel automatisch te blokkeren door WoW. maar 99,999% van de rollbacks op dit moment die als "hack" gezien worden, zijn dit absoluut NIET en zijn gewoon een speling van het lot.
Ach ja, Deathwing, DE drama server van WoW....quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:48 schreef Goozze het volgende:
Er is me toch iets triest gaande op onze server.
Mijn guild was deze week als eerste aanwezig toen Azuregos spawnde. Toen we hem aan het vechten waren kwam er opeens Horde aan die alles verziekte, het is PvP server dus ok, kan gebeuren ( maar volgens mij had ik ergens gehoord dat het tegen de regels is ofzo). Vervolgens hebben we dus de hulp ingeroepen van een andere guild om ons te helpen tegen de horde, gelukkig kwamen ze en gingen ze tegen de horde vechten.
Komt even later de grootste Allience guild aanlopen, The Exalted Champions, die de horde niet aanvallen, en de horde valt hun ook niet aan. Omdat wij al gewiped waren was het de beurt aan de 2e guild die aan was komen lopen. Ook dat ging de horde alles verneuken terwijl wij proberen ze te stoppen. Die guild dus ook gewiped dus was het de beurt aan TeC.............. Geen enkele horde viel hun aan. Integendeel, ZE HIELPEN MEE!!!!.
2 dagen geleden, Kazzak spawned, weer was onze guild er als eerste. WIj vielen aan, hadden hem op 10% kwamen er opeens een paar UD rogues alles verzieken en viel ons. En ze kregen die curse van Kazzak waardoor hij healde met 25000 toen zij doodgingen. En toen ontplofde die ''bom'' van Kazzak, hele raid wiped. Imiddels was die andere guild ook aangekomen die onze bij Azuregos hielpen. Gebeurd hetzelfde als bij ons, weer horde van diezelfde guild. Daarna ging TeC aan de haal met Kazzak en wat denk je.... geen enkele horde te bekennen.
Het is gewoon duidelijk dat die Allience en Horde guilds met elkaar sasmenwerken om steeds die raidbosses voor hunzelf te houden. En die 2 guilds zijn aan beide kanten de grootste guilds.
Ik weet het niet zeker maar kan je daar niet voor gebanned worden ?. Guild officers hebben iig al een ticket geplaatst dus het is maar afwachten wat er gebeurd.
Dus voor diegene die op Deathwing spelen : Ga als Allience niet bij The Exalted Champions spelen en als Horde niet bij Sacrelige, die mensen verzieken alles.
Nee, dat mag gewoon, was ook een keer op onze server gebeurd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:48 schreef Goozze het volgende:
Toen we hem aan het vechten waren kwam er opeens Horde aan die alles verziekte, het is PvP server dus ok, kan gebeuren ( maar volgens mij had ik ergens gehoord dat het tegen de regels is ofzo).
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:19 schreef seto het volgende:
[..]
Nee, dat mag gewoon, was ook een keer op onze server gebeurd.
Hoe jij het echter beschrijft lijkt me inderdaad niet echt fair, zou wel een GM whisperen ofzo.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:26 schreef Radyhyn het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten?
Ik kom niet verder dan 'authenticating'.
En de wow-europe site doet ook raar![]()
euhm..quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Max_Dark het volgende:
Echt naadje, ga ik 10 dagen op vakantie dropt TWEE KEER Priest legs, en 2x Eye of Divinity. Raaargh!
O, maar ik vind WoW ook echt een geweldig spel. Juist door dit soort dingen. Wat ik in dat briefje aan hem schreef, bleek dus uit te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:52 schreef Radyhyn het volgende:
Dat ligt niet aan het spel.. dat ligt aan de mensen.
En zoiets heb ik nog nooit gehad (gelukkig maar).
Wat je ook had kunnen doen is die Mardor eruit kicken en met de rest een nieuwe party vormen, probleem opgelost
je kan wel disbanden en opnieuw party vormenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Maanvis het volgende:
Probleem is dat je alleen iemand kan kicken als je ook de party leader bentMuiterij plegen is nog niet zo makkelijk
waarschijnlijk heeft ie nog een lvl 1 alt die in ironforge/ogrimar bij de bank/postbus Pllzlzlzlzlz zGive money!11!11!1 plzzzzz need to buy skilzzz plzzzz1!11!!!1 1!1quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef Takje het volgende:
Cool briefje, maar ik denk niet dat zo'n 'ignorant fuck' er wat van leert. WoW is soms net de echte wereld...
Dat doet me denken aan actie van paar vrienden en ik. Als female "nude" rogues (genaamd Bubbles,Pebbels en Blossem vd Powerpuff Girls) gnomes op een duitse server IF bestormen en luid roepen "Wer wollen deine bockwurst essen!" om vervolgens voor de AH naakt te gaan synchroon dansenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie nog een lvl 1 alt die in ironforge/ogrimar bij de bank/postbus Pllzlzlzlzlz zGive money!11!11!1 plzzzzz need to buy skilzzz plzzzz1!11!!!1 1!1
op onze server had je ook zon mongool die het vroeg : Go fuck yourself was het antwoord, toen ging die beggers gelijk /1 Dont party with ****** he ninja looted a leather chest
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
oftewel kheb niks te doen, pvpen als druid is hoerig saai, mischien als mage leuker maar geen zin om weer 20x ubrs ,15x strat 25x scholo te doen voor me equipment.
Deadmeat... die ken ik toevallig...UD Roque 60..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef cryotek het volgende:
mja, dacht dat ie op skullcrusher zat, daar hebben we ook een Mardor, en in zn screen staat Deadmeat, das een lvl 60 rogue hier
dan krijg je een guild met 20 rogue 15 paladins 2 druids, 3 mages en 1 warriorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:54 schreef Stime het volgende:
Iemand al op het idee gekomen om dan met die tig anderen een guild te maken?
Roll dan ook geen rogue of shaman, maar een druid of priest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wat is het leven hard op skullcrusher (horde om een goede guild te vinden als guilld) niemand wilt je omdat er tig anderen voor je zijn
In PVP ja.. PVE is het echt boring. Een beetje je bestekset in een mob steken totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd.quote:
hahahaha!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In PVP ja.. PVE is het echt boring. Een beetje je bestekset in een mob steken totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd.
Een beetje bestekzat kan best heeeel mooi zijn hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In PVP ja.. PVE is het echt boring. Een beetje je bestekset in een mob steken totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd.
Wat is het verschil met een beetje spells casten totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies...PRECIES...heh..heh...niks meer te zeggen zeker!1!1!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een beetje spells casten totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd ?
Ehh nou in molten core mot ik ook nog wel wat andere dingen doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een beetje spells casten totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd ?
Ach...ik maak ook wel eens een drankje aan voor anderen hoor.....daarbij "sap" ik zo nu en dan ook nog wel eens een mob, zodat we niet te veel tegelijk hoeven te doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ehh nou in molten core mot ik ook nog wel wat andere dingen doen
Debuffen, banishen, steentjes uitdelen, mijn arme imp bij de tank neer zetten etc ;P
Woohoo..! Ik ben uniek..!quote:
Maar dan is er een basis en kan je warriors aan gaan trekken voor een betere balansquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan krijg je een guild met 20 rogue 15 paladins 2 druids, 3 mages en 1 warrior
doet me denken aan deze gastquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
IEmand 60 mage en 60 druid kopen voor 10.000 euro? tis de CE edition
erg triest dit, bij DM vereiste het vrijwel geen moeite om die planten te pakken dus die nerf was nog enigzins terecht, die oozes waren lastiger, vanaf lvl 49 kon je er een beetje normaal langs, blinken langs die eerst planten en wallhuggen naar de rest toe, vervolgens patrol ontwijken en oppassen voor die oozes, die doen nog steeds 200dmg per 2 seconde ofzo en ze waren lastig te stacken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef Bacow het volgende:
- Maraudon
Lowered experience values for Creeping Sludge.
nee hè, uitgerekend dat ik niet kan spelen komt de fair langs. dat is pech!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Ancient het volgende:
Morgen komt de fair (ergens) volgens mij, iemand die al zo'n deck heeft?Ik vraag me wel af wat daar rond hangt in die fair, ik ga zeker deze week daar wat rondhangen, kijken of ik prijzen ofzo kan winnen (als die er zijn) en leuke dingen kan kopen
Hoelang je er ook blijft hangen, je gear blijft toch kutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Ancient het volgende:
Morgen komt de fair (ergens) volgens mij, iemand die al zo'n deck heeft?Ik vraag me wel af wat daar rond hangt in die fair, ik ga zeker deze week daar wat rondhangen, kijken of ik prijzen ofzo kan winnen (als die er zijn) en leuke dingen kan kopen
die tyfus beggers komen nu zelfs op dit forumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:16 schreef CecilBDemented het volgende:
heeft iemand toevallig goud te veel kan wel 2 stukjes gebruiken
voor wat upgrades.
ben pas level 10 gaat niet zo snel
maar wat goud staat wel stoer
zou het lief vinden
ke kan het via de ingame mail service sturen naar Cerbutes![]()
![]()
die link naar de mirror werkt nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef Bacow het volgende:
[..]
Hoelang je er ook blijft hangen, je gear blijft toch kut.
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4432 <- Hip filmpje![]()
man je moet het zien als een grapjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die tyfus beggers komen nu zelfs op dit forum
Dude, zijn reaktie was ook als een geintje geplaatst..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
man je moet het zien als een grapje
heb alle tijd met die game![]()
vandaag kwam er een beggen bij mij vor stukken vlees![]()
Vaak is een MMORPG alleen maar zo leuk als de server waarop je speelt. En als het saai begint te worden, roll gewoon een alt, misschien op een andere server op een andere factionquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:19 schreef Stime het volgende:
Ik heb ook een break ingelast want ik was goed zat van het spel. Dit was eind Juni maar nu blizzard met een pvp rp realm gaat komen ga ik straks toch nog weer overnieuw beginnen. In de tussentijd City of heroes gespeeld, wat wel leuk is maar niet voor langer dan een maand of twee. Van de week maar weer es dat wow account vernieuwen.
Nog zo gezegd dat ik dit spel nooit meer weer zou spelen maar nu ben ik al bijna weer zo enthousiast om te beginnen als dat ik was toen et spel uitkwam![]()
Never!!! Alle allience moet dood !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vaak is een MMORPG alleen maar zo leuk als de server waarop je speelt. En als het saai begint te worden, roll gewoon een alt, misschien op een andere server op een andere faction
Ik ben nu level 60 en kill ook iedereen in hillsbrad en arathi, omdat ik gewoon weet dat die klootzakken mijn hordevriendjes van level 20-40 constant ganken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Never!!! Alle allience moet dood !, stel poesjes de allience op deathwing pvp server. Als level 20-30 stappen alle mountend allience in tarren mill af om je even met 2 klappen kapot te maken
. Als ik 60 ben laat ik zelfs level 1 allience niet in leven als ik de kans heb
.
Gelukkig niet, dan krijgen we een invasie van lowbies die lvl 60ers aan gaan vallen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Takje het volgende:
Precies, ik vind het zo ongelooflijk zielig als je als ?? lvl (alliance of horde, maakt niet uit) mij komt killen in 2 slagen. Ikzelf probeer dat echt nooit te doen, alleen als ik natuurlijk zelf wordt aangevallen. Is het nou nog steeds niet mogelijk om daar dishonourpoints voor te geven dan?
Thnx for de Linkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef seto het volgende:
http://www.kolumbus.fi/fl(...)1.6.1-enGB-patch.exe
En ganken hoort er gewoon bij.
Ik ben geen horde hoor.. ik ben een lief elfjequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Maanvis het volgende:
MMm aan de achtergrond te zien be je nog horde ook, Radyhyn! Valt me een beetje tegen eigenlijk, dat horde ook zulke mensen heeft
Dishonor points op dat soort dingen is totale onzin. Ik bedoel, stel nou dat ik ik op mijn paardje door STV rijd, en ik zie ineens een level 35 koe aangevallen worden door 3 level 40 nightelf rogues.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Takje het volgende:
Precies, ik vind het zo ongelooflijk zielig als je als ?? lvl (alliance of horde, maakt niet uit) mij komt killen in 2 slagen. Ikzelf probeer dat echt nooit te doen, alleen als ik natuurlijk zelf wordt aangevallen. Is het nou nog steeds niet mogelijk om daar dishonourpoints voor te geven dan?
Dan is het vanzelfsprekend wat je hebt meegemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik ben geen horde hoor.. ik ben een lief elfje
Starcraft 2.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef Takje het volgende:
Vind het, ondanks het ganken, nog steeds het beste en meest verslavende spel dat ik in tijden heb gespeeld hoorBen heel benieuwd hoe Blizzard zich in de tijd ontwikkelt en met wat voor spel ze over een aantal jaar op de proppen komen.
ff goed in het topic kijken en je ziet dat er een directe link staat in deze quotequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef seto het volgende:
http://www.kolumbus.fi/fl(...)1.6.1-enGB-patch.exe
En ganken hoort er gewoon bij.
Hmm jah dat was juist mijn probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vaak is een MMORPG alleen maar zo leuk als de server waarop je speelt. En als het saai begint te worden, roll gewoon een alt, misschien op een andere server op een andere faction
Horde is nou eenmaal cooler dan Alliancequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
kzat net op et wow forum een topic te lezen over zon gast die gebanned was omdat hij horde aanviel toen ze met kazzak bezig zijn, ik vind dat zoiets triest he.
Je kiest voor een pvp server, je plaatst daar end game bosses die iedereen kan pakken.
waarom mag je die dan in godsnaam niet voor jezelf claimen?
als ik horde wil zieken dan ziek ik die gasten daar is het een pvp server voor.
nu heeft blizzard een regeltje dat je hordes niet lastig mag vallen bij kazzak attempt omdat kazzak dan mogelijk in zijn supreme mode gaat, wat een bullshit als mensen het zo erg vinden moeten ze maar pve server pakken.
Bij azuregos gebeurd het ook constant en daar is het wel toegestaan, rare lui daar bij blizzard
ik vind et maar onzin, als ik op die manier wil suiciden om em vervolgens met me eigen guild te pakken moet het kunnen, tis een pvp server dus ik behoor die hordes op elke mogelijk manier te mogen lastig vallenze gaan toch ook geen rogues bannen omdat ze iemand pakken die in combat is of wat dan ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Maanvis het volgende:
Gamedemon, kazzak kun je op meerdere manieren griefen, ik denk dat je dat niet helemaal weet of wel?
Het is mogelijk om een complete raid van 40 level 60's te verneuken door een level 1 character op kazzak's spot te laten doodgaan, en dan zodra een andere raid met kazzak begint, ga je als ghost daar staan en res je zodra ze begonnen zijn en kazzak op +/-70% is. Het eerste wat je dan doet is kazzak aanvallen (taggen), en natuurlijk ga je dan meteen dood want kazzak raakt alles om zich heen met shadowbolts die veel meer damage doen dan je aan kan. Maar wat wil het geval nou, voor iedereen die doodgaat en op zijn aggro-lijst staat healt kazzak zichzelf voor 75000 damage.
Dit gedrag is nu niet meer toegestaan, maar je mag natuurlijk nog wel gewoon anderen aanvallen terwijl ze met kazzak bezig zijn, je mag er alleen niet meer op 'suiciden'
Dat wisten we wel. Het is alleen expliciet nu ook verboden horde aan te vallen als ze bezig zijn met een attempt. Lees het topic van Blizzard maar es goed door:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Maanvis het volgende:
Gamedemon, kazzak kun je op meerdere manieren griefen, ik denk dat je dat niet helemaal weet of wel?
Het is mogelijk om een complete raid van 40 level 60's te verneuken door een level 1 character op kazzak's spot te laten doodgaan, en dan zodra een andere raid met kazzak begint, ga je als ghost daar staan en res je zodra ze begonnen zijn en kazzak op +/-70% is. Het eerste wat je dan doet is kazzak aanvallen (taggen), en natuurlijk ga je dan meteen dood want kazzak raakt alles om zich heen met shadowbolts die veel meer damage doen dan je aan kan. Maar wat wil het geval nou, voor iedereen die doodgaat en op zijn aggro-lijst staat healt kazzak zichzelf voor 75000 damage.
Dit gedrag is nu niet meer toegestaan, maar je mag natuurlijk nog wel gewoon anderen aanvallen terwijl ze met kazzak bezig zijn, je mag er alleen niet meer op 'suiciden'
Oftewel, elkaar killen is er ook niet bij, doodgaan om kazzak zichzelf te laten healen ook niet.quote:Players of both factions are perfectly able and allowed to engage in PvP engagements against one another to gain the “rights” to Lord Kazzak. However any “griefing” of the encounter will result in dire consequences for those players involved.
“Griefing” Lord Kazzak : Any players continually harassing the same or opposing faction repeatedly causing wipeouts or with the intent to get Kazzak into his so called “Supreme Mode” so as to completely kill the fighters. It does not matter if the “griefing” is to further their own ends, i.e. so their faction can kill Kazzak, or to disrupt players of their own faction. This applies to ALL server types; PvE,
kweet er alles van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:45 schreef Ferdii het volgende:
ga maar eens met je raid daar staan en laat het verneuken door 3/4 lvl 10 ventjes. dan is het best irritant
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:11 schreef R_o_N het volgende:
Staat die Kazzak dan gewoon ergens in het open veld ofzo ?? ik heb hem nog nooit gezien iig.
xjes werkten ooit wel, of dat nu nog zo is weet ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:47 schreef Denni5 het volgende:
Servers enzo allemaal down idd.
Heb eindelijk een maat zover gekregen dat ie ook aan WoW gaat beginnen, maar nu wilt het maken van een account niet echt lukken, waren daar mee bezig voordat alles plat ging.
Hij wilt met gamecards betalen, maar heeft er nog geen, moest ie dan Visa met allemaal nullen of xjes invullen? 't Is voor mij al een tijdje geleden namelijk.
En nee, hij heeft geen cc, dus dat nummer voorlopig invullen heeft ook geen zin.
shattered hand is ook al op, aleen de npcs nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
xjes werkten ooit wel, of dat nu nog zo is weet ik niet.
De meeste servers zijn alweer up trouwens, Deathwing uiteraard nog niet...![]()
Hey, nog een op Terenas, wat voor char heb jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef BatMat het volgende:
Nondeju, Terenas is ook al weer down (2e keer vandaag). Had net 2 level 50 elite dragons kapot, maar kon ze niet meer looten...
Nee, zo blijft het voor Blizzard ook spannend!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:29 schreef beauco het volgende:
GVD ... Turalyon ook alweer down ...
Altijd dezelfde zeik op "Patch Woendag" ... testen ze die patches niet of zow ?!?!
Voor mij niet hoor :-(quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En up! ^^
Daar heb ik (op bloodscalp) nog eens SM mee gedaan met mijn priest (marijn), man wat ging Cathedral snel, ging zo door mijn drinken en potions heenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan actie van paar vrienden en ik. Als female "nude" rogues (genaamd Bubbles,Pebbels en Blossem vd Powerpuff Girls) gnomes op een duitse server IF bestormen en luid roepen "Wer wollen deine bockwurst essen!" om vervolgens voor de AH naakt te gaan synchroon dansen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat wisten we wel. Het is alleen expliciet nu ook verboden horde aan te vallen als ze bezig zijn met een attempt. Lees het topic van Blizzard maar es goed door:
[..]
Oftewel, elkaar killen is er ook niet bij, doodgaan om kazzak zichzelf te laten healen ook niet.
Denk nou eens na. Als 1 level 1 alt een complete raid kan laten voorkomen dat ze kazzak killen, kan die level 1 alt voorkomen dat kazzak ooit gekilled wordt. Tuurlijk, PVP is leuk maar dan wel player versus player. Niet player versus kazzak versus player op een manier waardoor geen enkele andere player die kazzak aanvalt daar ook maar iets aan kan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind et maar onzin, als ik op die manier wil suiciden om em vervolgens met me eigen guild te pakken moet het kunnen, tis een pvp server dus ik behoor die hordes op elke mogelijk manier te mogen lastig vallenze gaan toch ook geen rogues bannen omdat ze iemand pakken die in combat is of wat dan ook.
als ze het dan toch niet willen hebben dat dit soort dingen gebeuren moeten ze kazzak maar in een instance stoppen
Griefen met level 1 alts is in de US niet verboden, maargoed, een guildie heeft hierover met een GM gesproken (plaatje is al gequote door Lyx) dus gaan we vooralsnog met zijn uitleg door als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat wisten we wel. Het is alleen expliciet nu ook verboden horde aan te vallen als ze bezig zijn met een attempt. Lees het topic van Blizzard maar es goed door:
[..]
Oftewel, elkaar killen is er ook niet bij, doodgaan om kazzak zichzelf te laten healen ook niet.
MC is niet saai.. tenminste niet als je iets gedaan krijgt met zijn allenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren een paar uurtjes in MC geweest voor het eerst.
Saaier kan haast niet, en dan die lui die denken dat ze weten hoe je jouw class moet spelen, en bij het droppen van een epic gelijk roepen dat ie voor ''the guild'' is...
Ik ga mijn eigen guild maar beginnen denk ik, gewoon gefocussed op fun.
Ik kon mee met een andere guild, en ikzelf ben na Lucifron weggegaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
MC is niet saai.. tenminste niet als je iets gedaan krijgt met zijn allenHoever zijn jullie gekomen?
Leuk dat je dat concludeert vlak nadat je de makkelijkste baas hebt verslagenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kon mee met een andere guild, en ikzelf ben na Lucifron weggegaan.
Het IS saai, kom op zeg, 0 skill nodig, alleen maar luisteren naar een raid-leader die een walkthrough voor zijn neus heeft, ik kon AFK gaan en niemand zou het doorhebben.
Nee, doe mij dan maar een 5-mans instance waarbij iedereen op zijn best moet spelen, 100 x leuker.
Wacht maar tot je bij ragnaros komtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kon mee met een andere guild, en ikzelf ben na Lucifron weggegaan.
Het IS saai, kom op zeg, 0 skill nodig, alleen maar luisteren naar een raid-leader die een walkthrough voor zijn neus heeft, ik kon AFK gaan en niemand zou het doorhebben.
Nee, doe mij dan maar een 5-mans instance waarbij iedereen op zijn best moet spelen, 100 x leuker.
Belachelijke regel 'guild only' .. wis je van tevoren al dat je nix mocht looten ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren een paar uurtjes in MC geweest voor het eerst.
Saaier kan haast niet, en dan die lui die denken dat ze weten hoe je jouw class moet spelen, en bij het droppen van een epic gelijk roepen dat ie voor ''the guild'' is...
Ik ga mijn eigen guild maar beginnen denk ik, gewoon gefocussed op fun.
DIE, INSECT!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:20 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij ragnaros komt
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, wat voor skill is er nodig om naar 1 persoon te luisteren die een walkthrough voor zijn neus heeft ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leuk dat je dat concludeert vlak nadat je de makkelijkste baas hebt verslagen
Bovendien ben je dan waarschijnlijk met een guild meegeweest dat al ontzettend ervaren is.. want toen wij het voor het eerst deden was het best moeilijk.. We hebben geloof ik 9x gewiped en daarna lukte het pas.
En 0 skill nodig... Tja je bent een warlockDat zegt eigenlijk al genoeg.
Wacht maar tot je bij garr komt of bij de beruchte 'alley of death' waarbij je moet banishen in lava packs, en iedereen tegen je zit te schreeuwen omdat ze doodgemept worden omdat jij gestunned bent / je banish resist
Nee, maar het ging me niet om de loot, maar om eens naar MC te gaan.quote:Belachelijke regel 'guild only' .. wis je van tevoren al dat je nix mocht looten ?
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, wat voor skill is er nodig om naar 1 persoon te luisteren die een walkthrough voor zijn neus heeft ?
Ik zei al eerder, ik had AFK kunnen gaan, en niemand zou het door hebben gehad, als 10 man zitten te slapen kun je nog mobs/bosses verslaan, in een 5-man groep moet iedereen scherp zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Dus omdat je een baas in molten core hebt verslagen, vanwege het feit dat iemand een strategy guide heeft, betekent het dat je geen skill nodig hebt in molten core en dat het ontzettend saai is?
Je zult merken dat alle daaropvolgende bazen weldegelijk je aandacht vereisen. Anders ga je gewoon dood (bijv. door magmadar's lava spit, gehennas's rain of fire of een ontploffende add van garr). Ook zei ik al : Je bent een warlock, dus je hoeft daar niet veel meer te doen dan nuken en op de juiste positie staan. Als je moet tanken, dispellen, decursen of healen vereist dat weldegelijk je aandacht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, ik had AFK kunnen gaan, en niemand zou het door hebben gehad, als 10 man zitten te slapen kun je nog mobs/bosses verslaan, in een 5-man groep moet iedereen scherp zijn.
Dus saai IMO.
bla bla bla. Hoe groot denk je dat de kans is dat je in een 40 persoons raid komt en dat niemand nog uberhaupt iets over de bazen van molten core heeft gelezen, en dat dan ook ff verzwijgt in de raid chat? Geen enkele walkthrough kan je leren hoe je je raid moet samenstellen, hoe je moet improviseren en wat iedere class tot in de puntjes moet doen. Dat zijn nou juist de dingen die je moet leren. Ik denk dat het veel te vroeg is om zulke dingen te concluderen als je net luciferon hebt verslagen met een guild die al ervaren is. Wees blij dat ze je mee hebben genomen, want luciferon kan je imho ook met 20 personen ipv 40 verslaan, alhoewel we dat nog nooit geprobeerd hebben.quote:Tuurlijk zal het anders zijn als je als guild voor het eerst naar MC gaat en zonder een walkthrough ZELF achter de strategie wil gaan komen om bosses/mobs te verslaan, zoals het bedoeld is, maar de paar guilds die ik ken die sinds kort naar MC gaan, gebruiken allemaal walkthroughs, het gaat ze alleen maar om de Epics, die ze het liefst ook nog aan hun bilmaatjes geven, want ''the guild is more important''.![]()
Tanken en healen ok, de rest : Decursive mod, moeilijk hoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je moet tanken, dispellen, decursen of healen vereist dat weldegelijk je aandacht.
http://conquest.teamgbu.com/strats/moltencore/why.phpquote:bla bla bla. Hoe groot denk je dat de kans is dat je in een 40 persoons raid komt en dat niemand nog uberhaupt iets over de bazen van molten core heeft gelezen, en dat dan ook ff verzwijgt in de raid chat? Geen enkele walkthrough kan je leren hoe je je raid moet samenstellen, hoe je moet improviseren en wat iedere class tot in de puntjes moet doen. Dat zijn nou juist de dingen die je moet leren. Ik denk dat het veel te vroeg is om zulke dingen te concluderen als je net luciferon hebt verslagen met een guild die al ervaren is. Wees blij dat ze je mee hebben genomen, want luciferon kan je imho ook met 20 personen ipv 40 verslaan, alhoewel we dat nog nooit geprobeerd hebben.
Beetje laat antwoord maar was gister hele dag werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan krijgen we een invasie van lowbies die lvl 60ers aan gaan vallen...
Kom op jongens, ganken kan vervelend zijn, maar een corpse-run is zo gedaan, en anders : PvE server.
Viezerdt, wie ben jij op Deathwing ?
Naja, ik zou zeggen doe eerst een complete molten core run met een guild die het voor het eerst doet. Dan zal je zien dat die strategies alleen een leidraad zijn en helemaal niet het complete beeld geven. Sterker nog, die conquest strategies zijn lang niet de beste strategies die er zijn. Ze zijn niet eens compleet, en sommige mobs zijn grondig veranderd sinds de writeup van conquest. (shazzrah bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tanken en healen ok, de rest : Decursive mod, moeilijk hoor...
[..]
http://conquest.teamgbu.com/strats/moltencore/why.php
moeilijk hoor..
Als jij het wel leuk vind, prima, ik vond er maar weinig aan.
Wie weet doe ik dat ooit nog eens ja, maar voorlopig ga ik gewoon weer 5-mans instances doen, en over een poosje Zul'Gurub eens bekijken, en laat ik MC over aan de ''OMFG NEED EPIC !!!11oneone'' luitjes....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Naja, ik zou zeggen doe eerst een complete molten core run met een guild die het voor het eerst doet. Dan zal je zien dat die strategies alleen een leidraad zijn en helemaal niet het complete beeld geven. Sterker nog, die conquest strategies zijn lang niet de beste strategies die er zijn. Ze zijn niet eens compleet, en sommige mobs zijn grondig veranderd sinds de writeup van conquest. (shazzrah bijvoorbeeld)
Je zult merken dat vooral de gevechten die je hebt met geddon, shazzrah, golemagg en majordomo echt weldgelijk ervaring vereisen om ze tot een goed einde te brengen.
Maargoed, ik zou zeggen : Doe eens een complete MC run met een onervaren guild, en kom dan hier terug om te zeggen dat het saai is en geen skill vereist
Tja idd, als je een hunter bent kan ik me er iets bij voorstellen. Dat is gewoon auto-shoot en AFK. Het enige dat zou kunnen voorkomen is dat je aggro krijgt en effe feign death moet doen, maar gezien je DPS moet dat in principe niet voorkomen, tenzij je tank zuigt. Oh, en in het begin van het gevecht mag je soms wat pullen of gedurende het gevecht een pijltje zetten. Is idd niet echt moeilijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:10 schreef Migwi het volgende:
Er is ook niks aan.
Behalve Magmadar, want daar heb je Tranq Shot van Hunters voor nodig en als er maar 2-3 hunters zijn, waarvan ik dus 1, heb je iig iets waarvoor je nodig bent en op moet letten. De rest is gewoon auto-shoot afk bij wijze van spreken.
5 man instances > MC.
MC = voor de loot.
Alhoewel het de laatste tijd wel gaaf is omdat onze MT er een hoog tempo tegenaan gooit.
BWL, now that's fun!
Eerste kamer is meteen een boss, en een onwijs gave fight. En moeilijk! Moeilijker dan Ragnaros imo.
Eigenlijk kan geen enkele 5 persoons instance me ook echt boeien trouwens, alhoewel LBRS 5-man me nog wel het moeilijkste lijkt. UBRS, dat zou dan de moeilijkste instance ingame zijn, is gewoon zooi pullen, in slaap vallen, aoe, assist, en op het eind een gematigd moeilijk gevecht waarvan het succes voornamelijk afhankelijk is van hoe vaak mijn fear geresist wordt..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie weet doe ik dat ooit nog eens ja, maar voorlopig ga ik gewoon weer 5-mans instances doen, en over een poosje Zul'Gurub eens bekijken, en laat ik MC over aan de ''OMFG NEED EPIC !!!11oneone'' luitjes....
UBRS is inderdaad gewoon zergen, ook saai.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk kan geen enkele 5 persoons instance me ook echt boeien trouwens, alhoewel LBRS 5-man me nog wel het moeilijkste lijkt. UBRS, dat zou dan de moeilijkste instance ingame zijn, is gewoon zooi pullen, in slaap vallen, aoe, assist, en op het eind een gematigd moeilijk gevecht waarvan het succes voornamelijk afhankelijk is van hoe vaak mijn fear geresist wordt..
Ja, alleen jammer dat alles zo ontzettend makkelijk is. Ik bedoel, als zelfs shamans de eindbaas kunnen tanken van tribute run, en er zo ontzettend veel geskipped kan worden, is het niet echt geweldig te noemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
UBRS is inderdaad gewoon zergen, ook saai.
Dire Maul is mijn favoriete instance met afstand.
Ik geef je gelijk. Ik heb ook meerdere MC runs erop zitten, eerste keer nog wel even lachen, daarna retesaai. Helemaal als je een guild hebt die er al wat ervaring mee heeft is het een saaie "kom we gaan epics ophalen" bende.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, wat voor skill is er nodig om naar 1 persoon te luisteren die een walkthrough voor zijn neus heeft ?
Een 5-man Baron run voor patch 1.6, dat was pas moeilijk.
[..]
Nee, maar het ging me niet om de loot, maar om eens naar MC te gaan.
Fear? Bij Drakkisath? Man, even die 2 adds offtanken, linker add kapot kanellen, recter kapot kanellen, Drakki killen. Das hoe wij het doen, retesimpel en relatief weinig risico.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk kan geen enkele 5 persoons instance me ook echt boeien trouwens, alhoewel LBRS 5-man me nog wel het moeilijkste lijkt. UBRS, dat zou dan de moeilijkste instance ingame zijn, is gewoon zooi pullen, in slaap vallen, aoe, assist, en op het eind een gematigd moeilijk gevecht waarvan het succes voornamelijk afhankelijk is van hoe vaak mijn fear geresist wordt..
Dan moet je wel eerst 3 warriors hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Fear? Bij Drakkisath? Man, even die 2 adds offtanken, linker add kapot kanellen, recter kapot kanellen, Drakki killen. Das hoe wij het doen, retesimpel en relatief weinig risico.
3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:10 schreef Migwi het volgende:
Er is ook niks aan.
Behalve Magmadar, want daar heb je Tranq Shot van Hunters voor nodig en als er maar 2-3 hunters zijn, waarvan ik dus 1, heb je iig iets waarvoor je nodig bent en op moet letten. De rest is gewoon auto-shoot afk bij wijze van spreken.
5 man instances > MC.
MC = voor de loot.
Alhoewel het de laatste tijd wel gaaf is omdat onze MT er een hoog tempo tegenaan gooit.
BWL, now that's fun!
Eerste kamer is meteen een boss, en een onwijs gave fight. En moeilijk! Moeilijker dan Ragnaros imo.
lol, nog saaier dan wat ik doequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:52 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2
Da's wat ik doe. Hotkey voor 3 is Flash Heal en 2 is Renew.
leuk palading dingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:26 schreef Georges het volgende:
Is dit het ultieme wapen in WoW op dit moment?
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13262
Sinds wanneer zit het trouwens in het spel, en wie dropt het?
Hoort het bij BWL?
Kijk, daar wil ik nou wel mee rondrennen, lijkt me leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:26 schreef Georges het volgende:
Is dit het ultieme wapen in WoW op dit moment?
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13262
Erm nee. Aan 1 heb je genoeg. Beetje guild kan pallies laten offtankenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst 3 warriors hebben.
Leuk en aardig allemaal, maar die bubbelboys hebben wij nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Erm nee. Aan 1 heb je genoeg. Beetje guild kan pallies laten offtanken
beetje shaman kan ook een add oftankenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar die bubbelboys hebben wij niet
wat is het?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:29 schreef Goozze het volgende:
Hm. gister weer even MC gedaan.
Dropt http://www.thottbot.com/?i=37684 van Garr. Als het goed is de eerste op onze server.
Ik heb volgens mij eens gelezen dat die gebruikt wordt om Thunderaan, de oude windgod? of de lieutanant ervan ofzo op te roepen. Het vergt ook nog een drop van Ragnaros en een van nog een MC boss en nog een hoop andere dingen dacht ik. Dan kan je Thunderaan oproepen en hij dropt volgens mij (of van de quest die je kan krijgen) een artifact sword, the windseeker. De quest was ook gebugged en liep gelijk met een horde quest waardoor iemand eens gewoon die Thunderaan kon oproepen en die blade kon krijgen per ongelukquote:
Hij spawnt als je hem oproept met de bindings dacht ik, dus dat kan overal zijn (al zou je waarschijnlijk graag een plek willen uitzoeken waar geen mobs spawnen :/ )quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:01 schreef Gamedemon het volgende:
Plaatje van thunderaan
[afbeelding]
waar spawnt die gast eigenlijk? kheb deze uit de WoW Model viewer gehaald
kan iemand me hier ook ff uitleggen wat er nou in dat mage filmpje gebeurde in strat? dat hele filmpje is van wowmovies afgehaald in de angst voor het nerfen denk ik, maar wil het toch is proberen als het zoveel geld oplevert
ironforgequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:07 schreef Ancient het volgende:
[..]
Hij spawnt als je hem oproept met de bindings dacht ik, dus dat kan overal zijn (al zou je waarschijnlijk graag een plek willen uitzoeken waar geen mobs spawnen :/ )
hehehehe.. Dat zou wel über zijn.quote:
Doet me denken aan de Magmadar (was het toch?) human bomb. Een hunter pet werd verandert in een pet en de hunter kwam op het geniale idee om de pet weg te doen en pas weer te roepen in de Ironforge Auction House.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
hehehehe.. Dat zou wel über zijn.
Hey, hallo Thundie! Jij ook hier? Wat toevallig.
WOOOOOSH!
Alle lowbies dood
Anyway, dat zwaard is dus echt wle geil. Wil ik ook hebben voor m'n Huntress.
Baron Geddonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Magmadar (was het toch?) human bomb. Een hunter pet werd verandert in een pet en de hunter kwam op het geniale idee om de pet weg te doen en pas weer te roepen in de Ironforge Auction House.![]()
grats op je 1e spiritshroud leggings .... er zullen nog vele volgen ;Dquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef borisz het volgende:
URBS gedaan net en dit geloot http://www.thottbot.com/?i=19207![]()
Kruip terug in je grot of zo....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef nexhil het volgende:
Ik heb "Leroy" hier nog niet voorbij zien komen : http://www.sportsradio610.com/goout.asp?u=http://www.shagwall.com/leeroy.wmv![]()
Hij is zeker wel geil, alleen een tikkeltje aan de lastige kant om te krijgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
hehehehe.. Dat zou wel über zijn.
Hey, hallo Thundie! Jij ook hier? Wat toevallig.
WOOOOOSH!
Alle lowbies dood
Anyway, dat zwaard is dus echt wle geil. Wil ik ook hebben voor m'n Huntress.
Vaak genoeg langsgeweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef nexhil het volgende:
Ik heb "Leroy" hier nog niet voorbij zien komen : http://www.sportsradio610.com/goout.asp?u=http://www.shagwall.com/leeroy.wmv![]()
Je denkt dat ik de vorige 39 topics eerst door ga lezen ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Kruip terug in je grot of zo....
goh das nog spannend ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:52 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2
Da's wat ik doe. Hotkey voor 3 is Flash Heal en 2 is Renew.
Renew alleen als ik er es ECHT goed voor ga zitten he!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
goh das nog spannend ook
wat ik doe als mage is:
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 evocation 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 boss dood
3 is frost bolt
Op scatter hand? er was gister namelijk ook een raid op Ironforge op bloodscalp door horde, al hoorde ik dat ze niet durfde aan te vallen en uiteindelijk maar in de grizzed den bleven hangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
5 grote raids hebben op onze server dikke raid gedaan, 1 guild ging naar darnassus, en de rest naar ironforge via de deeprun tram en de voordeur, de hele server is gecrasht hier een screen :
[afbeelding]
yep shattered hand, alle grote horde guilds gingen samen tegelijk raiden. instant casts duurden 30 seconde enzo, en toen klapte de serverquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef Ancient het volgende:
[..]
Op scatter hand? er was gister namelijk ook een raid op Ironforge op bloodscalp door horde, al hoorde ik dat ze niet durfde aan te vallen en uiteindelijk maar in de grizzed den bleven hangen![]()
hahahahaha grappig dit soort berichten, dat was DiE dus waar ik ook inzitquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef Ancient het volgende:
[..]
Op scatter hand? er was gister namelijk ook een raid op Ironforge op bloodscalp door horde, al hoorde ik dat ze niet durfde aan te vallen en uiteindelijk maar in de grizzed den bleven hangen![]()
we wouden IF niet eens aanvallen, niemand had zin in dishonourable killsquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef Ancient het volgende:
[..]
Bacow kan jij me uitleggen wat er in de Strat grind filmpje gebeurde? dat hele filmpje is offline gehaalt , denk om nerfen tegen te gaanquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bacow kan jij me uitleggen wat er in de Strat grind filmpje gebeurde? dat hele filmpje is offline gehaalt , denk om nerfen tegen te gaan
ah okay thanks,quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef Bacow het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik wou eigenlijk een ander filmpje posten, maar ik poste een verkeede link.
Een mage aoe'de het eerste groepje mobs als je strat binnenkomt, lootte en logde weer uit.
Nu heb ik het zelf ook even geprobeerd, en alhoewel het erg moeilijk is om te doen, lukte het en de loot was erg goed, ware het niet dat ik de instance niet kon resetten doordat de 'instance-deuren' gelockt zijn waardoor ik er niet uitkwam.
Ik weet niet of je die gates weg kan halen op een of andere manier, want dat is het een zeer goede farm spot.
Als je het zelf wilt proberen, zet je frost shield aan, mana shield, eventueel ice barrier en open met een flame strike in het midden.
Vervolgens IAE terwijl je probeert de 2 melee skeletjes vast te zetten met frost nova, maar wel zo dat je de drie casters ook raakt met IAE, aardig pittig, maar wel te doen.
Hij blijft mooi, hoe vaak je m ook zietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef nexhil het volgende:
Ik heb nog dronken en naakt gedanst met je guildie Absolution.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Goozze het volgende:
Was voor mij ook wel een vruchtbare week :
http://www.thottbot.com/?i=35686
http://www.thottbot.com/?i=37337
en
http://www.thottbot.com/?i=27493
1 down, 7 more to go
Ja. je moet toch echt es zeggen wanneer en waar je dat weer gaat doen, wil er wel es bij zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog dronken en naakt gedanst met je guildie Absolution.
Ik kan vanavond wel ff meeten ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:50 schreef Goozze het volgende:
[..]
Ja. je moet toch echt es zeggen wanneer en waar je dat weer gaat doen, wil er wel es bij zijn.
Ga ik niet redden, ander keertje dan maar !quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:43 schreef Goozze het volgende:
Hmm, om 19:30 beginnen altijd de MC invites , dus een half uurtje eerder zou beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |