Waarschijnlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:20 schreef k_man het volgende:
Waar ís ons zebraatje eigenlijk? Nog helemaal brak?
Gisteravond was overigens De Lama's met Floortjequote:Op zondag 31 juli 2005 23:32 schreef k_man het volgende:
Vanavond was er ook een programma over op NL3. Wel zebra's gezien, maar geen Hik.
De Lama's => http://www.delamas.nl/ een TV-programma op BNNquote:
En wat deed ze het goed...quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gisteravond was overigens De Lama's met Floortje
Floortje moest een geile stewardess spelen in het datingspel...
Maar het rijmde nietquote:
V: Hoe vertel je Floortje Dessing dat ze in het verkeerde land is aangekomenquote:
Nee dat was inderdaad nogal jammer.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Hik het volgende:
Hier!
Oh... en hier: Zomaar op straat worden aangesproken![]()
Hoi.quote:Ik lúst niet eens koffie dus in veel gevallen neuk ik nog liever
Tis mijn topic niet!quote:
quote:Hoi.Ik lust ook geen koffie
* DutchTrain loopt naar automaat en haalt 2 bekertjes warme chocolademelkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:58 schreef Lucille het volgende:
* Lucille heeft een bekertje warme chocolade op het bureau staan
http://www.imdb.com/title/tt0395169/quote:Tien jaar geleden vonden enkele van de gruwelijkste wreedheden in de geschiedenis van de mensheid plaats in Rwanda. En in het tijdperk van 24 uurs nieuwsverslaggeving zijn deze gruwelijkheden haast onopgemerkt aan de rest van de wereld voorbij gegaan. In slechts drie maanden zijn bijna 1 miljoen mensen vermoord. In kennis van deze gruwelijke acties en geďnspireerd door zijn liefde voor zijn familie roept een gewone man buitengewone moed bijeen om het leven te redden van meer dan duizend hulpeloze vluchtelingen door hen een schuilplaats in het hotel te verlenen dat hij heeft geleid. Hotel Rwanda is zijn verhaal.
Tip: stop de groene banaan met een appel in een plastic zaken de banaan is na 1 dag rijp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Litman het volgende:
* Litman eet een groene banaan
Waarom kun je nergens rijpe bananen kopen trouwens die je direct kunt eten? Ik heb geen zin om eerst 3 dagen te wachten voor ze rijp zijn.
Ja dat klopt ten dele, de schil wordt inderdaad bruin, maar de banaan smaakt nog niet zo lekker zoet, als bij een overrijpe banaan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tip: stop de groene banaan met een appel in een plastic zaken de banaan is na 1 dag rijp.
Ik eet zeker 2 bananen per dag. De enige cocktail waar je me voor wakker kunt maken is de banana daiquiri.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier die Hotel Rwanda toevallig heeft gezien?
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0395169/
Nee, die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier die Hotel Rwanda toevallig heeft gezien?
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0395169/
Ik weet het, niets smaakt lekkerder dan een normaal gerijpte banaan.:{quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja dat klopt ten dele, de schil wordt inderdaad bruin, maar de banaan smaakt nog niet zo lekker zoet, als bij een overrijpe banaan!![]()
Gewoon naar de plaatselijke Surinaamse (super-)markt gaan.. krijg je van die bijna zwarte bananenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Litman het volgende:
* Litman eet een groene banaan
Waarom kun je nergens rijpe bananen kopen trouwens die je direct kunt eten? Ik heb geen zin om eerst 3 dagen te wachten voor ze rijp zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:41 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik eet zeker 2 bananen per dag. De enige cocktail waar je me voor wakker kunt maken is de banana daiquiri.
Als kind was ik trouwens verslaafd aan die vieze, chemische Saroma pudding met banaansmaak!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:50 schreef k_man het volgende:
Trouwens, DT, twee bananen per dag? Jij drinkt vast ook heul veul koffie om dat te compenseren...
dat was ook het eerste dat ik dachtquote:
Je hebt inderdaad enorme bananenpakhuizen waar de bananen in een soort 'gaskamers' worden gerijpt mbv ethyleengas (het gas wat fruit normaalgesproken zelf produceert om te rijpen).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik weet het, niets smaakt lekkerder dan een normaal gerijpte banaan.:{
Alle bananen die via de boot in Nederland aankomen worden op dezelfde manier kunstmatig gerijpt. Ten koste van de smaak.
Shit, morgen kan ik ook al nietquote:BBQ meeting bij Hik
![]()
En niet te vergeten lekkere zoete meloenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gewoon naar de plaatselijke Surinaamse (super-)markt gaan.. krijg je van die bijna zwarte bananen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |