Tip: stop de groene banaan met een appel in een plastic zaken de banaan is na 1 dag rijp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Litman het volgende:
* Litman eet een groene banaan
Waarom kun je nergens rijpe bananen kopen trouwens die je direct kunt eten? Ik heb geen zin om eerst 3 dagen te wachten voor ze rijp zijn.
Ja dat klopt ten dele, de schil wordt inderdaad bruin, maar de banaan smaakt nog niet zo lekker zoet, als bij een overrijpe banaan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tip: stop de groene banaan met een appel in een plastic zaken de banaan is na 1 dag rijp.
Ik eet zeker 2 bananen per dag. De enige cocktail waar je me voor wakker kunt maken is de banana daiquiri.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier die Hotel Rwanda toevallig heeft gezien?
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0395169/
Nee, die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier die Hotel Rwanda toevallig heeft gezien?
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0395169/
Ik weet het, niets smaakt lekkerder dan een normaal gerijpte banaan.:{quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja dat klopt ten dele, de schil wordt inderdaad bruin, maar de banaan smaakt nog niet zo lekker zoet, als bij een overrijpe banaan!![]()
Gewoon naar de plaatselijke Surinaamse (super-)markt gaan.. krijg je van die bijna zwarte bananenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Litman het volgende:
* Litman eet een groene banaan
Waarom kun je nergens rijpe bananen kopen trouwens die je direct kunt eten? Ik heb geen zin om eerst 3 dagen te wachten voor ze rijp zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:41 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik eet zeker 2 bananen per dag. De enige cocktail waar je me voor wakker kunt maken is de banana daiquiri.
Als kind was ik trouwens verslaafd aan die vieze, chemische Saroma pudding met banaansmaak!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:50 schreef k_man het volgende:
Trouwens, DT, twee bananen per dag? Jij drinkt vast ook heul veul koffie om dat te compenseren...
dat was ook het eerste dat ik dachtquote:
Je hebt inderdaad enorme bananenpakhuizen waar de bananen in een soort 'gaskamers' worden gerijpt mbv ethyleengas (het gas wat fruit normaalgesproken zelf produceert om te rijpen).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik weet het, niets smaakt lekkerder dan een normaal gerijpte banaan.:{
Alle bananen die via de boot in Nederland aankomen worden op dezelfde manier kunstmatig gerijpt. Ten koste van de smaak.
Shit, morgen kan ik ook al nietquote:BBQ meeting bij Hik
![]()
En niet te vergeten lekkere zoete meloenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gewoon naar de plaatselijke Surinaamse (super-)markt gaan.. krijg je van die bijna zwarte bananen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |