Hoi hoiquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:41 schreef pos het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ik van Andre Agassi![]()
en Dex Dexter...
Ja hequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Hmm handtekening Agassi... cool
Ja is anders ook zo'n teleurstelling voor Marco... gelukkig maar dat je het toegelaten hebt... ben met terugwerkende kracht trots op je.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Marco Borsato wou eens mijn hand schudden, ik heb het maar toegelaten![]()
z'n vaste gitarist herkende ik niet zo snel, die heb ik verder maar genegeerd
Wel Nederlands?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Guusje of Mariska
Je noemde haar ook al in FMT, ben benieuwd geworden. Dus ik Googlen.... eerste hit was een site met plaatjes van haar naaktquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb ooit een compliment van Arnold van der Leyde gekregen en ook een keer met Saskia van Rijswijk gesproken. Toen moest ik mijn tong wel steeds weer naar binnen duwen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je noemde haar ook al in FMT, ben benieuwd geworden. Dus ik Googlen.... eerste hit was een site met plaatjes van haar naakt![]()
En er is net weer een aflevering begonnen op Net5quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef Z het volgende:
Ze is ie amerikaans comediène (schrijf je dat zo?). Ze had een sitcom en heeft een lage stem.
Comédienne volgens mij....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef Z het volgende:
Ze is ie amerikaans comediène (schrijf je dat zo?). Ze had een sitcom en heeft een lage stem.
Ze is een Southern-Bell. Texas.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef wyccie het volgende:
Belgische? Ze lijkt niet echt Amerikaans ofzo...
Hmm ben nog op mn werk.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En er is net weer een aflevering begonnen op Net5
Ja, ze speelt Grace Kelly. Iemand die haar naam kent?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Grace under Fire?
Brett Butler indeedquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef wyccie het volgende:
Brett Butler dacht ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef pos het volgende:
Scrut kan je TH ook niet overhalen om weer hier te posten?
zou zo leuk zijn
Suedequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu gewoon bezig met mijn ontbijt/lunch/diner![]()
[afbeelding]
Vorige keer bleek hij wel gevoelig voor zijn naam in de topictitel. Na een keer of drie had dat succes.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef pos het volgende:
Scrut kan je TH ook niet overhalen om weer hier te posten?
zou zo leuk zijn
Raad je plaatje voor TH & BB # 301 ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige keer bleek hij wel gevoelig voor zijn naam in de topictitel. Na een keer of drie had dat succes.
of het loopt weer uit de klauw![]()
We gaan het proberenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige keer bleek hij wel gevoelig voor zijn naam in de topictitel. Na een keer of drie had dat succes.
of het loopt weer uit de klauw![]()
BwennieBren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef pos het volgende:
Wie is BB? Ik mis ook Bimmel en Bolkonsky de laatste tijd.
Oja natuurlijk...is ook een tijd geleden idd...quote:
Vakantieperiode n'est pas?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef pos het volgende:
Ik mis ook Bimmel en Bolkonsky de laatste tijd.
Als ze 'm zelf niet geplaast had, had ik 'm ook nietquote:
of een naakt foto van THquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze 'm zelf niet geplaast had, had ik 'm ook niet![]()
even kijken of ik nog compromitterend fotomateriaal van Oblivion heb, dan zien we die hier ook weer eens
Gewoon bewaren in de ovenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:22 schreef wyccie het volgende:
krijg de pizza niet meer op....
o...had gehoord van welquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zo goed ken ik hem nu ook al weer niet hoor
ja snap het...dan houd het gauw opquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik stalk 'm al een tijdje maar die gozer gaat echt nooit onder de douche
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De man met 300 t-shirts en te weinig klerenhangertjes
Ken dr echt nietquote:On topic: Nederlandse actrice
Ik zal wat linkjes strooien in topics uit z'n AT-lijstquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
Treinhomo proberen over te halen gisteren maar hij weigert terug te komen
Zal hij gevoelig zijn voor huilende blonde vrouwen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal wat linkjes strooien in topics uit z'n AT-lijst
Zolang je je neus niet in z'n t-shirt snuit welquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef pos het volgende:
[..]
Zal hij gevoelig zijn voor huilende blonde vrouwen?![]()
Haar ouders vonden van nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef wyccie het volgende:
Ze heet vast Cecile ofzo. Ik vind het een typische Cecile
Toch wel, kleine meisjes worden grootquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:59 schreef wyccie het volgende:
Zij is toch niet Dunya?
Dito, ik ben enorm aan het multi-taskenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben de oven aan het voorverwarmen....
o...is dat zo?...maar wel goed natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:06 schreef wyccie het volgende:
Laura Pausini? Alweer?
Vrouwen in de keukenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
wilde mn lasagne in de oven zetten.....heb ik de ovenklok niet aan, dus warmt de oven niet op...... grrr, nieuwe ronde nieuwe kansen...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouwen in de keuken![]()
Mijn restje lasagne is over 11 minuten klaar![]()
Voor jezelf alleen koken is ook niet leuk. Maar ja, je moet wat dus doe ik toch maar een beetje m'n best om gezond te eten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
moet wel toegeven dat ik idd geen ster ben in de keuken, maar ja wat moet je als je alleen woont....
Tja dat is waar. Gelukkig eet ik af en toe bij mn ouders en mn moeder soms bij mij en in het weekend samen met Peaceman. Is toch wel leuker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor jezelf alleen koken is ook niet leuk. Maar ja, je moet wat dus doe ik toch maar een beetje m'n best om gezond te eten.
De meeste komen hier 4x per jaar langs hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef wyccie het volgende:
Nee Ozark Henry niet.
En dan weten we het vaak nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef pos het volgende:
[..]
De meeste komen hier 4x per jaar langs hoor![]()
KLopt die heb ik onlangs gepost.... maar kun je ook een plaat noemen waarvan we hem kennen. Is het een festivalartiest?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef wyccie het volgende:
Nee Ozark Henry niet. Die is al eens geweest hier dacht ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan weten we het vaak nog niet![]()
Tja dat was idd balen, maar toch was het een geweldig festival. Was mn eerste en zeker niet mn laatste.... addicted.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hem nog nooit op een festival gezien, maar dat zegt niet veel hoorEnige keer dat ik naar Werchter ga, zegt David Bowie af
![]()
Zijn eerste cd heet Here be monsters.
Hmm ik vond dat optreden juist tegenvallenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:47 schreef wyccie het volgende:
Heb toen wel genoten van The Cure
Zijn tweede cd heet From every sphere.
Yep, Marten Toonderquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Toonder vandaag overleden.
Toch wel....? ik heb hem al een paar keer zien liggen bij Plato... zal ik toch een keer kopen dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!!!!!!!
Download of beter, koop eens wat van zijn muziek!
Hmm niets van gelzen op teletekst... tenminste voor 12:00 niet. Toonder RIP.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Toonder vandaag overleden.
Het is ook net bekend gemaakt geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm niets van gelzen op teletekst... tenminste voor 12:00 niet. Toonder RIP.
ps mn lasagne is gelukt
Waarom schrijf je die naam steeds fout????quote:
quote:
Omdat ik Tong ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die naam steeds fout????![]()
Wel doen als ik er ben he? Die ken ik wel. *heeft vanmiddag kaartjes gekocht voor concert op 2 oktober...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die naam steeds fout????![]()
En het is geen Ozark Henry. Misschien doe ik later nog wel.
Ik geloof niet dat jij degene op de foto in je fotoboek bent...... "Hee jij, je mag de foto van je papa niet zomaar op internet plaatsen! (en beter opletten tijdens de taallessen op school) "quote:
Ik heb hem ook op RIP gezien en ook op Werchter... smaakt naar meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ozark heb ik een keer in Deventer gezien, een keer op Parkpop en ook op RIP eventjes.
Ik ben idd inmiddels 5 jaar ouder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij degene op de foto in je fotoboek bent...... "Hee jij, je mag de foto van je papa niet zomaar op internet plaatsen! (en beter opletten tijdens de taallessen op school) "
Andie heeft geen idee.quote:
Ik zaai graag verwarring.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef wyccie het volgende:
Dat is echt zo verwarrend, tong80. Aan je username te zien, lijkt het of je van 1980 bent, i.c.m. een uitgestoken tong..... En dan op de foto een serieuze manDat klopt niet.
Hmmm die heb ik ook niet gezien op RIP, vandaar onbekend gezicht. al zegt dat nog niet veel..quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:29 schreef wyccie het volgende:
Justin Hawkins van The Darkness?
'Domiedubeloediepieboebainthagutta.'quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Domiedubeloediepieboebainthagutta.'
Al Jerrau ?
De koningin is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie op die postzegel staat weet ik niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Nou het is mijn avond wel, laat maar zitten het was Lux Interior van THe Cramps. Als jullie die al mochten kennen.
Heel goedquote:
Ik dacht dat het prior was, kon alleen niet op z'n naam komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Khaled idd![]()
ik hoopte op een gokje op Richar Pryor
Dat is de makkelijkste alvastquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Marcel van Dam met een sigaar in zijn mik.
Theo Joekes is goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Joekes ?
quote:En de ex-minister van Landbouw shit zo'n tien jaar geleden overleden had een vriendin die....*Flits* Braks ?
Marcel van Dam is vrij herkenbaar op deze foto vind ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:38 schreef wyccie het volgende:
jeetje mr_ano is goed in het raden van 'jeugd'foto's van mensen
de Vries?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Streng gereformeerde CDA-er met een hele gewone naam
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Jansen?
Dat is hem ook van de enquette.quote:
Tong en ik zijn oude lullenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:11 schreef wyccie het volgende:
Nog frustrerender als je al die mensen helemaal niet kent![]()
Heb hem op MSN proberen over te halen maar hij wil niet meerquote:
vind ik heel jammerquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem op MSN proberen over te halen maar hij wil niet meer
Ik verzin wel een listquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem op MSN proberen over te halen maar hij wil niet meer
Die was bij deze fotoshoot al 50 jaar overleden lijkt me.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:25 schreef wyccie het volgende:
Mondriaan?
Neem jij soms voor pyl de honeurs waar?quote:
Ik ga op de tong80-Ozric Henry toerquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij wist jij zelf al dat dat niet goed is
5 minuten stilstaan bij een paaltje wat volgens hen niet goed staatquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Met een paar E's in de naam. Weer een blak out. Hil;arisch programma was dat.
Niet zo streng voor jezelf zijn, het is maar een spelletjequote:Godverdomme wat haat ik mezelf vandaag.
Twee te veel zelfs en dan weer twee n-en te weinigquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:50 schreef wyccie het volgende:
Jeroen Ederveen....daar zitten genoeg E's in!
Het was een zware bevallingquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Henneman, eindelijk schiet het me te binnenThe Horror
de burgemeester van Swiebertje? Rien van Unen?quote:
Iedereen kent meer mensen niet dan wel, als u begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:54 schreef wyccie het volgende:
Weer zo'n geval van nooit-van-gehoord.
Warmquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef pos het volgende:
[..]
de burgemeester van Swiebertje? Rien van Unen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef wyccie het volgende:
Je moet van dat soort films houden... advies van niks.
JAAA De beste vriend van Swiebertje, Swieb zoals Malle Pietje zelf zeiquote:
niemand?...dan neem ik de gokquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:59 schreef pos het volgende:
even off topic: kent iemand de film, Fear and Loathing in Las Vegas? Lijkt me leuk en komt
zo op RTL5
O ja, is wel een leuke filmquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:07 schreef pos het volgende:
[..]
niemand?...dan neem ik de gok....tot laat
Die ken je dan weer welquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:14 schreef wyccie het volgende:
Geert mak
Ik heb alleen "Hoe God verdween uit Jorwerd" van hem gelezenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef wyccie het volgende:
Ja, die dikke pil van hem verkoopt goed hoor. Die dunne pamfletjes ook trouwens.
Neuh, wel een Belg maar dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat Urbanus die van Scrut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |