Yep, Marten Toonderquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Toonder vandaag overleden.
Toch wel....? ik heb hem al een paar keer zien liggen bij Plato... zal ik toch een keer kopen dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!!!!!!!
Download of beter, koop eens wat van zijn muziek!
Hmm niets van gelzen op teletekst... tenminste voor 12:00 niet. Toonder RIP.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Toonder vandaag overleden.
Het is ook net bekend gemaakt geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm niets van gelzen op teletekst... tenminste voor 12:00 niet. Toonder RIP.
ps mn lasagne is gelukt
Waarom schrijf je die naam steeds fout????quote:
quote:
Omdat ik Tong ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die naam steeds fout????![]()
Wel doen als ik er ben he? Die ken ik wel. *heeft vanmiddag kaartjes gekocht voor concert op 2 oktober...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die naam steeds fout????![]()
En het is geen Ozark Henry. Misschien doe ik later nog wel.
Ik geloof niet dat jij degene op de foto in je fotoboek bent...... "Hee jij, je mag de foto van je papa niet zomaar op internet plaatsen! (en beter opletten tijdens de taallessen op school) "quote:
Ik heb hem ook op RIP gezien en ook op Werchter... smaakt naar meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ozark heb ik een keer in Deventer gezien, een keer op Parkpop en ook op RIP eventjes.
Ik ben idd inmiddels 5 jaar ouder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij degene op de foto in je fotoboek bent...... "Hee jij, je mag de foto van je papa niet zomaar op internet plaatsen! (en beter opletten tijdens de taallessen op school) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |