Vrouwen in de keukenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
wilde mn lasagne in de oven zetten.....heb ik de ovenklok niet aan, dus warmt de oven niet op...... grrr, nieuwe ronde nieuwe kansen...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouwen in de keuken![]()
Mijn restje lasagne is over 11 minuten klaar![]()
Voor jezelf alleen koken is ook niet leuk. Maar ja, je moet wat dus doe ik toch maar een beetje m'n best om gezond te eten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
moet wel toegeven dat ik idd geen ster ben in de keuken, maar ja wat moet je als je alleen woont....
Tja dat is waar. Gelukkig eet ik af en toe bij mn ouders en mn moeder soms bij mij en in het weekend samen met Peaceman. Is toch wel leuker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor jezelf alleen koken is ook niet leuk. Maar ja, je moet wat dus doe ik toch maar een beetje m'n best om gezond te eten.
De meeste komen hier 4x per jaar langs hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef wyccie het volgende:
Nee Ozark Henry niet.
En dan weten we het vaak nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef pos het volgende:
[..]
De meeste komen hier 4x per jaar langs hoor![]()
KLopt die heb ik onlangs gepost.... maar kun je ook een plaat noemen waarvan we hem kennen. Is het een festivalartiest?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef wyccie het volgende:
Nee Ozark Henry niet. Die is al eens geweest hier dacht ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan weten we het vaak nog niet![]()
Tja dat was idd balen, maar toch was het een geweldig festival. Was mn eerste en zeker niet mn laatste.... addicted.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hem nog nooit op een festival gezien, maar dat zegt niet veel hoorEnige keer dat ik naar Werchter ga, zegt David Bowie af
![]()
Zijn eerste cd heet Here be monsters.
Hmm ik vond dat optreden juist tegenvallenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:47 schreef wyccie het volgende:
Heb toen wel genoten van The Cure
Zijn tweede cd heet From every sphere.
Yep, Marten Toonderquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Toonder vandaag overleden.
Toch wel....? ik heb hem al een paar keer zien liggen bij Plato... zal ik toch een keer kopen dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!!!!!!!
Download of beter, koop eens wat van zijn muziek!
Hmm niets van gelzen op teletekst... tenminste voor 12:00 niet. Toonder RIP.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Toonder vandaag overleden.
Het is ook net bekend gemaakt geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm niets van gelzen op teletekst... tenminste voor 12:00 niet. Toonder RIP.
ps mn lasagne is gelukt
Waarom schrijf je die naam steeds fout????quote:
quote:
Omdat ik Tong ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die naam steeds fout????![]()
Wel doen als ik er ben he? Die ken ik wel. *heeft vanmiddag kaartjes gekocht voor concert op 2 oktober...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die naam steeds fout????![]()
En het is geen Ozark Henry. Misschien doe ik later nog wel.
Ik geloof niet dat jij degene op de foto in je fotoboek bent...... "Hee jij, je mag de foto van je papa niet zomaar op internet plaatsen! (en beter opletten tijdens de taallessen op school) "quote:
Ik heb hem ook op RIP gezien en ook op Werchter... smaakt naar meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ozark heb ik een keer in Deventer gezien, een keer op Parkpop en ook op RIP eventjes.
Ik ben idd inmiddels 5 jaar ouder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij degene op de foto in je fotoboek bent...... "Hee jij, je mag de foto van je papa niet zomaar op internet plaatsen! (en beter opletten tijdens de taallessen op school) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |