veel last van daar bij jou in de buurt?quote:
Niet echt, maar dat had ik in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel last van daar bij jou in de buurt?
Ach er vroeg vandaag iemand in hools of Robert de Niro een man of vrouw is, dat lijkt me rijper voor een opvoedingskamp in Siberië.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zou je ook, jij kijkt toch nooit films
Op Ned 3 bij de VPRO en op De Belg nemen ze gelukkig wel de moeite om hele aftiteling te vertonen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
die ene film die ik per maand op tv (en überhaupt zie) is altijd zonder aftiteling
mja die jongen heeft ook alleen verstand van hooligans oorpiercingsquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er vroeg vandaag iemand in hools of Robert de Niro een man of vrouw is, dat lijkt me rijper voor een opvoedingskamp in Siberië.
Sommigen moesten zo sowieso hier verbieden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er vroeg vandaag iemand in hools of Robert de Niro een man of vrouw is, dat lijkt me rijper voor een opvoedingskamp in Siberië.
Ik ga al...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Sommigen moesten zo sowieso hier verbieden.
Een deurtje verderop zeker?quote:
Nog gevochten ?quote:
DVDtje vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef pascalheister het volgende:
Rondje van mij, Vader is jarig vandaag
doe maar eens een gokjequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
Feli, Pascal.
Hoe oud/jong is ie geworden, die Pa van je?
Succesquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef dndiek het volgende:
ik ga plat
Morgenvroeg krijg ik hopelijk te horen dat ik een nieuw bijbaantje heb
hij is de 50 al een tijdje gepasseerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een man van 48. [afbeelding]
Ik heb 'm dan ook al jaren niet gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is de 50 al een tijdje gepasseerd
wie was dat dan vorig jaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb 'm dan ook al jaren niet gezien.![]()
Trusteh, JustMoe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:41 schreef just me het volgende:
Trustuh HoolSCH.. morgen gezond weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |