quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:51 schreef Eilanden het volgende:
Docu is afgelopen, ik duik samen met vriendin het bed in!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
ik heb samen met vriendje Stefan zitten kijken en.. we zijn nog nooit zo stil geweestquote:
aftiteling, ze stoppen er liever reclame voor in de plaatsquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Mooie docu maar die anderhalf uur moest in een uur passen dus 1/3de was weggesneden. Schandalig. En hebben we geen recht meer op een aftiteling ?
In dit gevalKarel van der Graaf met z'n blote kopquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aftiteling, ze stoppen er liever reclame voor in de plaats![]()
die ene film die ik per maand op tv (en überhaupt zie) is altijd zonder aftitelingquote:
Kutmarokkanen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef VoreG het volgende:![]()
de zoon van Van Gogh is tot 2x toe in elkaar geslagen door Marokkanen, het zal een keer niet zo zijn
veel last van daar bij jou in de buurt?quote:
Niet echt, maar dat had ik in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel last van daar bij jou in de buurt?
Ach er vroeg vandaag iemand in hools of Robert de Niro een man of vrouw is, dat lijkt me rijper voor een opvoedingskamp in Siberië.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zou je ook, jij kijkt toch nooit films
Op Ned 3 bij de VPRO en op De Belg nemen ze gelukkig wel de moeite om hele aftiteling te vertonen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
die ene film die ik per maand op tv (en überhaupt zie) is altijd zonder aftiteling
mja die jongen heeft ook alleen verstand van hooligans oorpiercingsquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er vroeg vandaag iemand in hools of Robert de Niro een man of vrouw is, dat lijkt me rijper voor een opvoedingskamp in Siberië.
Sommigen moesten zo sowieso hier verbieden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er vroeg vandaag iemand in hools of Robert de Niro een man of vrouw is, dat lijkt me rijper voor een opvoedingskamp in Siberië.
Ik ga al...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Sommigen moesten zo sowieso hier verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |