Ik denk dat bv de Afrikaanse stammen niet bekend stonden/staan om hun eeuwige trouw.quote:Afrikaanse natuurgoden
Ja, een door jou geponeerde stelling gaat inderdaad boven het welzijn van mensen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:38 schreef McCarthy het volgende:
trouwen -> voortplanten
homos zouden indien ze trouwen deze stelling verstoren
Nee. Als al een institutie het geconfisqueerd heeft, dan is het eerder andersom.quote:is trouwen trouwens ook niet wat oorspronkelijk van een geloof is en wat de staat "geconficeerd" heeft ?
Ja, maar met als enig doel dat nageslacht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet een stabiele omgeving creëren voor jezelf en je partner?
Dat zou misschien zo kunnen zijn, al moet ik het nog zien. Maar wat hebben Afrikaanse natuurgoden met Nederland te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat bv de Afrikaanse stammen niet bekend stonden/staan om hun eeuwige trouw.
Wat hebben natuurgoden trouwens met het huwelijk te maken? Dansten ze niet om een hoog vuur terwijl er een paar op een grote trom sloegen (vandaar dat negers gevoel voor ritme hebben!) Maar staan ze bekend om hun huwelijken en trouw? Non.![]()
Ik, en velen met mij, nog wel. Ik pas voor die SBS6-metaliteit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar ik zie hier niks romantisch in hoor.
Dat haalde iemand erbij als voorbeeld van heilige geschriften. Heilige geschriften van wat? En dan een hele opsomming van het éen en ander op deze wereld. Zaten natuurgoden van Afrika bij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Dat zou misschien zo kunnen zijn, al moet ik het nog zien. Maar wat hebben Afrikaanse natuurgoden met Nederland te maken?
?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:44 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Ik, en velen met mij, nog wel. Ik pas voor die SBS6-metaliteit.
En dat komt weer uit de Torah, dat weer komt van de Grieken, dat vast weer komt uit Mesopotamië, etc.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:40 schreef Klefbeer het volgende:
Maar waar dat niet zo is, dien je je te realiseren dat de definitie voor het huwelijk in Nederland rechtstreeks uit de Bijbel komt.
Ja dat weet ik toch.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat haalde iemand erbij als voorbeeld van heilige geschriften. Heilige geschriften van wat? En dan een hele opsomming van het éen en ander op deze wereld. Zaten natuurgoden van Afrika bij.
is dan niet de oplossing dat s-contract "volwaardiger" te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sorry, maar naar mijn idee trouwen mensen in Nederland tegenwoordig vooral met elkaar omdat het goedkoper is dan een samenlevingscontract. A
Die mentaliteit van 'trouwen voor de poen, en scheiden als je het zat bent'. Zoals dat op zenders als RTL4 en SBS6, de volkse zenders zegmaar, min of meer gepropageerd wordt. Ik pas voor de zedeloosheid, en geloof nog wel in de romantiek.quote:
En de Grieken vonden homosekseksualiteit ook niet verkeerd. En trio's ook niet trouwens. Die vieze Grieken, uiteindelijk draaide het volgens mij gewoon om grote dikke stijve lullen, en niet een gelukkig huwelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
En dat komt weer uit de Torah, dat weer komt van de Grieken, dat vast weer komt uit Mesopotamië, etc.
Overigens is monogamie een Germaanse traditie en is het pas in de 12e eeuw geinstitutionaliseerd door de kerk.
En 3000 jaar later is er nog helemaal niets veranderdquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
En de Grieken vonden homoseksuksualiteit ook niet verkeerd. En trio's ook niet trouwens. Die vieze Grieken, uiteindelijk draaide het volgens mij gewoon om grote dikke stijve lullen, en niet een gelukkig huwelijk.![]()
Kom op, iedereen verdient een tweede kans.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed, maar is het niet een beetje raar dat klonen van gebande users gewoon verder posten?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kom op, iedereen verdient een tweede kans.![]()
Ik in elk geval wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dan onder de eigen naam graag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan moet men eens ingaan op mijn emails. Je wordt niet voor niks naar forum@fok.nl verwezen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dan onder de eigen naam graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |