Wat een onzin. Je ziet spoken. 'Latent huilen' noemt men dit ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Homo's laten zich niet uitspelen - homo's zijn de volgende groep die als zondebok worden gezien.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef Klefbeer het volgende:
Ik ben trouwens ook tegen het homohuwelijk. Maar ik heb niks tegen homo's.
Zo'n homohuwelijk is gewoon belachelijk. Doorgeschoten vrijzinnigheid, en bovendien nergens voor nodig. Eigenlijk een belediging aan het adres van diegenen die nog in de werkelijke waarde van het huwelijk geloven, al zijn dat er nog maar weinig in Nederland.
waar blijkt dat uit? Of bedoel je als er heel veel moslims zijn dat homo's dan de zondebok worden? Dat zou best kunnen, maar wij rechtse mensen blijven de homo's beschermenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Homo's laten zich niet uitspelen - homo's zijn de volgende groep die als zondebok worden gezien.
Van iemand op wiens fatsoenlijke, redelijke en verzoenende emails richting forum@fok.nl de admins blijkbaar niet wensen te reageren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
Van wie ben jij een kloon Klefbeer?
Daar heb ik geen millimeter vertrouwen in. Er worden altijd zondebokken gezocht in een maatschappij, vooral in tijden van recessie, en dat zijn meestal minderheidsgroepen. Nu zijn het moslims en er hoeven maar een paar incidenten te gebeuren waarna bv. homo's aan de beurt zijn. Dat lijntje is zo dun.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
waar blijkt dat uit? Of bedoel je als er heel veel moslims zijn dat homo's dan de zondebok worden? Dat zou best kunnen, maar wij rechtse mensen blijven de homo's beschermen![]()
hoi, PJOquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef Klefbeer het volgende:
Van iemand op wiens fatsoenlijke, redelijke en verzoenende emails richting forum@fok.nl de admins blijkbaar niet wensen te reageren.
Ik dacht zelfs even aan speedfreak1, maar het kan ook aaah / pjo zijnquote:
Dus wat jij nu wilt zeggen is dat 2 homo's niet zo van elkaar kunnen houden als een man en vrouw?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef Klefbeer het volgende:
Ik ben trouwens ook tegen het homohuwelijk. Maar ik heb niks tegen homo's.
Zo'n homohuwelijk is gewoon belachelijk. Doorgeschoten vrijzinnigheid, en bovendien nergens voor nodig. Eigenlijk een belediging aan het adres van diegenen die nog in de werkelijke waarde van het huwelijk geloven, al zijn dat er nog maar weinig in Nederland.
Dat zeg ik niet. Leg me ajb geen woorden in de mond. Dat vind ik niet tof.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus wat jij nu wilt zeggen is dat 2 homo's niet zo van elkaar kunnen houden als een man en vrouw?
Oh, 'open vizier' Lemmeb?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:17 schreef Klefbeer het volgende:
SCH weet wel wie ik ben. Ik kan me tenminste niet voorstellen van niet.
Darnit, het_Godschenk...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, 'open vizier' Lemmeb?![]()
Nieuw gezelschapsspel "Raad de Kloon"![]()
Omdat het huwelijk daar gewoon niet voor bedoeld is. Zo simpel is het. Lees er anders de Heilige Geschriften maar eens op na.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom mogen 2 homo's die van elkaar houden dan niet met elkaar trouwen en 2 hetero's wel? leg me het verschil eens uit ajb.
Toch welquote:En ik ben je schat niet.![]()
Wat saai, beetje heilige geschriften er bij halen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:22 schreef Klefbeer het volgende:
Omdat het huwelijk daar gewoon niet voor bedoeld is. Zo simpel is het. Lees er anders de Heilige Geschriften maar eens op na.
Die horen in Nederland toch niet thuis?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat saai, beetje heilige geschriften er bij halen.
Och, die heilige geschriften zeggen vast ook dat vrouwen als maagd het huwelijk in moeten gaan en dat het ten strengste verboden is voor een stel om samen te gaan wonen voordat ze elkaar huwen.quote:Omdat het huwelijk daar gewoon niet voor bedoeld is. Zo simpel is het. Lees er anders de Heilige Geschriften maar eens op na.
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
Ik zou het niet weten. Lemmeb is toch niet geband?
Wel saai, maar ook relevant.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat saai, beetje heilige geschriften er bij halen.
Het is al goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef Klefbeer het volgende:
Het vergaren van kennis is meestal saai. Het leuke begint pas wanneer je de kennis eenmaal bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |